• Vestigo University
    "The journey of changing one's mind, heart, self or way of life"

    Welcome to Vestigo University, a place where all our students can work on their happy endings.

    Vestigo University is een grote campus waar de afstammelingen van de welbekende sprookjesfiguren gaan studeren. Naast hun avonturen moeten ze zo af en toe ook met hun neus de boeken in zodat ze de wereld kunnen verbeteren. Deze school bied hun studenten alle richtingen aan waar ze maar van kunnen dromen en houd hun studenten dicht bij elkaar. Iedereen kent haast iedereen en er is dan ook een strikte regeling wat betreft verboden middelen. Vestigo staat dan ook niet zomaar bekend als de beste school, iedereen is er welkom.

    Zo ook de studenten van Ira University. Waar de meeste sprookjes figuren hun happily ever after uitleefden, was er ook een andere zijde die het hier moeilijker mee heeft gehad. Ira University was een afgelegen kasteel waar de kinderen van de meer duistere figuren heen konden om toch een toekomst te krijgen. Deze school stond niet bepaald goed bekend. Vele studeren gaven er dan ook de brui aan. Echter na een incident werd de universiteit gesloten en stonden veel studenten op straat. Gelukkig opende Vestigo ook voor hen de deuren waardoor er heel wat conflicten op de school ontstonden. Sommige studenten keerden zich tegen de nieuwelingen terwijl bij anderen juist de interesse in het zorgeloze leventje van de anderen gewekt werd.

    Hou jij je stevig vast aan jouw destiny wil je dan toch je eigen verhaal gaan schrijven, hier op Vestigo University?


    Once upon a time...




    Speeltopic Rollentopic Praattopic

    ROLES










    Vestigo University

    Dominic/March "Dom" Tarrant Liddell son of Alice FC: Maurice Sinclair Beneviento
    Son of Prince Charming and Cinderella Sortiger
    Ilyas Cassim of Agrabah son of Aladdin and Jasmine Sisu
    son of Belle and Adam Sisu
    daughter of Moana Morrigann
    Memphis Panagos daughter of Megara and Hercules SiIver
    daughter of Esmeralda and Quasimodo FC: Tashi Rodriquez ostranenie
    Neorah "Neo" Arianna Fitzherbert daughter of Rapunzel and Eugene Zemo
    Olivia "Liv" Mia Pan daughter of Wendy and Peter Pan hadestown
    daughter of Merida LoveTravels
    daughter of Aurora and Philip Isolophilia
    Antonio Julio Rivera son of Miguel Rivera Sombre


    Ira Univeristy

    Larsen Niklas Oldenburg son of Elsa FC: Niklas Gillis Beneviento
    Raven son of Maleficent and Diaval FC: Chase Hudson Beneviento
    Elio Armano Beneviento son of Captain Hook FC: Damiano David Beneviento
    Percival "Percy" Ashley Hook son of Captain Hook Sisu
    Methuselah "Seth" son of the Grim Reaper Sortiger
    daughter of ostranenie
    Victoria "Vicky" Chimaira daughter of Ursula Apocalyptic




    INVULLEN

    Naam
    Leeftijd (19- 25)
    Metanoia or Ira
    (Eventuele) Powers
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis/Familie
    Extra







    What if I'm not the hero? What if I'm the bad guy?







    VESTIGO





    RULES



    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen DAYWALKER of Sisu maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door Beneviento, Sisu en Sortiger


    How far is far

    Beneviento schreef:
    (...)
    Jaa daarom vraag ik het ook. Het kan zo zijn dat iedereen al eerder dan donderdag klaar is, dus ik dacht even peilen


    [ heaven knows ]

    Beneviento schreef:
    (...)
    Jaa daarom vraag ik het ook. Het kan zo zijn dat iedereen al eerder dan donderdag klaar is, dus ik dacht even peilen

    What about de relaties? Moeten die dan ook geregeld zijn? (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    What about de relaties? Moeten die dan ook geregeld zijn? (:

    Nou ja de noodzakelijke wel. Als in die je nodig gaat hebben te kunnen schrijven in de rpg. Maar gezien de Ira studenten nog maar één week aangekomen zijn op Vestigo gaan die relaties nog niet al te veel diepte hebben gok ik zo c:
    Als het te snel is kunnen we ook gewoon donderdag aanhouden natuurlijk


    How far is far

    Ik vind het goed!


    - thank you for existing -


    ik denk dat Liv zo goed als klaar is.. (maar bedenk me wel vaker ineens weer)


    --

    Memphis is ook af en staat open voor eventuele relaties/impressies! Als het voor anderen geen probleem vormt vind ik eerder beginnen zeker geen probleem.


    Marrow deep, soul deep, essence deep



    Ff hier plaatsen voor Seth zodat ik dat nergens meer hoef te bewaren, heh.

    Maar wat een leuke, interessante rollen staan er al! Heb zo'n zin in de RPG, en naar de relaties onderling (die uitgroeien en bloeien).


    [ heaven knows ]

    Best ironisch, ik vraag me af of we eventueel eerder kunnen beginnen en ik laat het langst op mijn rollen wachten :'D
    Sorry guys, heb het toch echt aanzienlijk drukker dan ik voor ogen had. Donderdag is zeker wel haalbaar tho!


    How far is far

    Relatie's voor Antonio       ♫
    Dit zijn eigenlijk ook voorstellen, dus als je het er niet mee eens bent of nog iets wilt toevoegen, let me know!

    Neoran | Antonio mag Neoran graag en hij kan goed met haar overweg. Neoran houdt van reizen en de wereld zien, Antonio heeft haar dan ook al heel vaak verteld over Santa Cecillia en uiteraard wat foto's laten zien. Hij heeft haar dan ook aangeboden om haar een keer mee te nemen in de vakantie, ze is altijd welkom.
    Victoria | rol is nog niet af dus ik weet het nog niet.
    Olivia | Antonio ziet Olivia echt als zijn beste vriendin. Hij is gek op haar en zou voor haar door het vuur gaan. Met haar passie voor schrijven helpt ze hem vaak met teksten voor nummers. Ook gaan ze altijd graag samen naar musea, vervolgd door road trips. Naast alle gekkigheid studeren ze ook graag samen.
    Ilyas | Antonio kan heel goed overweg met Ilyas. Hij probeert hem dan zo nu en dan ook uit zijn schulp te krijgen. Met muziek en wat lol hoopt hij dat hij de jongen wat meer zelfvertrouwen kan brengen. Antonio weet van Ilyas zijn angst voor onweer, dus als het stormt gaat Antonio lekker hard gitaar spelen en zingen, zodat Ilyas er niet naar hoeft te luisteren.
    Percival | Antonio is niet heel close met Percy, maar hij heeft hem in de lessen vaak genoeg geobserveerd om te weten dat het een ontzettend slimme jongen is. Antonio bewonderd hem dan ook wel een beetje. Hij heeft echter wel het vermoeden dat het mentaal niet helemaal goed met hem gaat, maar hij weet niet hoe hij hier over moet praten met hem. Hij merkt iets te vaak de geur van drank om Percy heen hangen.
    Dominic | Antonio vindt het lastig om met Dom om te gaan, omdat hij zo wisselvallig is. Het ene moment is het een schat van een jongen en een goede vriend van Antonio en op het andere moment is het ineens een klootzak. Antonio vindt dit best moeilijk.
    Larsen | Antonio kan er niet zo goed tegen dat Larsen altijd zo arrogant en onaardig doet. Antonio lost dit echter op door overdreven blij tegen de jongen te doen. Het liefst pakt hij zijn gitaar er nog bij om een serenade voor hem te spelen.
    Amor | rol is nog niet af dus ik weet het nog niet.
    Nathan | rol is nog niet af dus ik weet het nog niet.
    Memphis | Antonio heeft eigenlijk nog nooit echt een gesprek gevoerd met Memphis, maar hij vindt haar er ontzettend cool uitzien. Hij kan het dan ook niet laten om naar haar te staren als ze voorbij loopt.

    Ik zoek nog:
    - Iemand waar Antonio stiekem wel echt een oogje op heeft.



    - thank you for existing -

    ik maak vanavond een opzetje voor relaties/first impressions


    --

    Beneviento schreef:
    Best ironisch, ik vraag me af of we eventueel eerder kunnen beginnen en ik laat het langst op mijn rollen wachten :'D
    Sorry guys, heb het toch echt aanzienlijk drukker dan ik voor ogen had. Donderdag is zeker wel haalbaar tho!

    you're not the only one 🥲


    [ heaven knows ]

    @sombre: Seth staat op pagina 1, ik zag dat hij er nog niet bij stond. And it seems like Antonio has his eye on Memphis, hahaha.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2021 - 10:27 ]


    [ heaven knows ]

    Sorry guys, mijn nieuwe baan vraagt toch meer van me dan verwacht. Hoop de rol nog af te kunnen maken, but I'll let you know. <3


    ars moriendi

    I like the suggestions! 😊

    Ik ga vanavond ook aan de slag met Amor en zal ook kijken voor een indrukken lijstje!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    --

    [ bericht aangepast op 5 juni 2021 - 20:07 ]


    --