• Berichtje dat ik kreeg op Hyves;
    Helaas hebben we zojuist via Luminor vernomen dat hij niet meer terug zal komen bij Cinema Bizarre.

    Voor verdere berichtgeving kijk op onze Hyve

    http://cinemabizarre-dutch.hyves.nl

    (...)Het maakt me niet uit of je fan bent of niet.. Maar jij wenst dus serieus iemand dood omdat hij/zij je niet aanstaat. Kind dat joch is doodziek en jij wilt hem dood.. Nou dan mag je van mij mee met hem de grond in. Sorry hoor.. maar let is op je woorden zeg. Je weet niet eens wat daar speelt


    Sorry, was een grapje, ik wist geneens dat hij doodziek was p.p



    ps. ik haat CB niet


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Dat is het hem juist.. niemand hier op quizlet weet nooit wat over th & cb en er word maar geroepen en geroepen.. -.-


    Wie du mir, so ich dir.

    wel over th toch


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Nee.. ook niet. Echt niet >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    oh ik dacht dat iedereen hier gek was van th


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    oh ik dacht dat iedereen hier gek was van th
    Dat wil niet zeggen dat ze weten wat daar aan de hand is binnen die vier muren al beweerd iedereen van wel..


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Dat wil niet zeggen dat ze weten wat daar aan de hand is binnen die vier muren al beweerd iedereen van wel..

    Dat is waar _O_


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)
    Dat is waar _O_
    Oké ik heb wel weer genoeg gesanikt en gebitched voor vandaag. Sorry dat ik daarnet zo tegen je uitviel maar maak me gewoon heel erg veel zorgen om hem [om bepaalde redenen die ik nog zomaar op het forum dumpx] ] Dus bij deze sorry dat ik zo'n ontuistaanbaar kutwijf was.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Oké ik heb wel weer genoeg gesanikt en gebitched voor vandaag. Sorry dat ik daarnet zo tegen je uitviel maar maak me gewoon heel erg veel zorgen om hem [om bepaalde redenen die ik nog zomaar op het forum dumpx] ] Dus bij deze sorry dat ik zo'n ontuistaanbaar kutwijf was.

    x.


    niks te sorry, ik had dat van dat 'ik niet' niet mogen zeggen en je bitcht helemaal niet n_n volgens mij is iedereen gewoon een beetje moe en ik ga slapen, welterusten x


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)
    *plat*
    dat is de toetsenist van CB


    jammergenoeg was (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    You can never wear to much black

    *gaat sitte jnake*


    We can only learn to love by loving.

    *gaat sitte jnake*

    moet je niet naar sgool?

    (...)
    moet je niet naar sgool?


    nee
    ik sit te spijbele..

    nee sere neus heb 1e uur vrij xP
    nederlands viel uit xD


    We can only learn to love by loving.

    moet jij ook nie nr sgool btw ?


    We can only learn to love by loving.

    kirsten vertelde me het gisteravond/vannacht ben niet naar hayves gegaan maar gelijk naar z'n myspace ik vind het echt ******* maar zijn gezondheid gaat voor alles.


    muziek altijd overal