• Berichtje dat ik kreeg op Hyves;
    Helaas hebben we zojuist via Luminor vernomen dat hij niet meer terug zal komen bij Cinema Bizarre.

    Voor verdere berichtgeving kijk op onze Hyve

    http://cinemabizarre-dutch.hyves.nl

    Fück it. |:
    Oke, zijn gezondheid gaat wel voor enz, maar dit is gewoon echt kut (als je fan bent) en voor hun natuurlijk ook.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    hier het berichtje op myspace ;)

    Dear fans and supporter,

    We are working full of power and with a huge motivation on the second Cinema Bizarre album which will be released due Spring 2009.But today is a very sad day in the history of our band.We are sorry to announce that Luminor is leaving the band.Today, he released an open letter to explain his reasons why he took his decision.But we – the four remaining memebers of the band - also want to leave a statement and a message for you.Some weeks ago all of us agreed that Luminor is taking a break from the work and the tour thoughout Europe so that he could get the oppurtunity to recover again an start with us again in 2009.But his health conditions are remaining at the same level and they forced him to take this brave decision and all of us have to respect that with a heavy heart.The health of Luminor is very important to all of us.Luminor made his decision for he future of Cinema Bizarre, so that the we can go on as we used to.He knows how disappointed you have been that you didn’t get the chance to see and hear him during the last concerts.It’s also hard for us to lose someone with whom we went so far and who has been so close to us and helped us builing up the band.All of us want to say „Thank You“ to Luminor for all his support, voice and inspiration he brought us in the past.We wish him all the best for his future. Especially to finally recover and get well again.He will always be a part in the history of Cinema Bizarre and there will never be anyone close to his uniqueness.We hope your staying loyal to us and that you’ll start with us and the new album „TOYZ“ in 2009.It’s going to be an exciting time.The show must go on.


    Strify, Kiro, Yu and Shin.


    vertaling van engels naar het nederlands;)


    We werken vol kracht en een hoge motifatie aan de volgende album die pas uit komt in het voorjaar 2009.Maar vandaag is een erg verdrietig dag in de geschiedenis van onze band.Het spijt ons dat we moeten aankondigen dat Luminor de band verlaat.Vandaag,Liet hij een brief los waarin hij uitlegde waarom hij deze beslissing heeft genomen.Maar wij de 4 die over zijn en we willen ook een verklaring en een bericht voor jou.Een paar weken gelden wij allemaal hebben er mee in gestend dat luminor een pauze nam van de werk en de tour door europa en hij zou dan de kans krijgen om te rusten en opnieuw te starten in 2009.Maar zijn gezondheid bleven op de zelfde dingen hangen en heeft hem gedwongen om deze beslissing te nemen en we respecteren hem met een zwaar hart.De gezondheid van Luminor is erg belangrijk voor ons allemaal.Luminor heeft zijn beslissing gemaakt voor de toekomst van CB, zodat wij kunnen doen wat we moeten doen.Hij weet dat hij jullie geteleurgesteld heeft dat jullie niet de kans hadden om hem te horen in de laatste concerten.Het is erg jammer voor ons om iemand te verliesen die met ons zo ver is gegaan en iemand die met ons een band heeft op gebouwd.En we zeggen allemaal dank je tegen luminor voor als zijn hulp aan de band zijn stem insperatie hij ons gebracht heeft.We wensen hem het beste voor de toekomst.Vooral dat hij goed hersteld en weer fit word.Hij zal altijd in de historie van de band blijven en er zal niemand zijn die zijn plaats kan in nemen.We hopen dat jullie trouw blijven tot de nieuwe album er is TOYZ in 2009.Het gaat een leuk jaar worden.Maar de show moet verder gaan. Shin, Kiro, Strify, Yu

    Nu vertaling Kim :D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nu vertaling Kim :D
    haha ja xD.. zou makkelijk zijn xD


    Nvt

    Lumiii (huil)
    damn ik vind het echt kut >.<
    maar hopelijk komt Rom3o in de plaats ='D

    x.


    we're just misguided ghosts

    oke ik ga hem wel vertalen xD

    oke ik ga hem wel vertalen xD
    dankjeweeeeeeel :D


    Nvt

    Aha, het officiele topic ^^ Triest inderdaad..


    Life is hard and then we die

    Das echt jammer.
    Weet iemand wat hij precies heeft?


    blame the bully.

    wat is een luminor?

    OH MY GOD dat zij het broertje van mijn vriendin ook toen ik het voorlas x'D

    Toeval zeg x'D

    Das echt jammer.
    Weet iemand wat hij precies heeft?

    Nee.

    zo vertaald uit mijn eigen kop (A)

    luminor is de laatste tijd erg ziek geweest en hij werd er niet beter op

    zo spijtig dat hij weggaat :(

    Hij heeft anorexia hoor ik net van Dees..


    Life is hard and then we die

    Aaah, da's niet leuk voor de fans.
    x.


    ok