• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wauw zelfs jh is al vier dagen niet gebruikt...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    im so tired of corona, being at home all the time and not sleeping


    all because i liked a girl

    Het is zo fijn om weer aan het werk te zijn. Ik voel me daar zo op mijn plek en iedereen is zo blij dat ik er weer ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Damn, Quizlet is nog doder dan voorheen. How could it be possible.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Drama bij de buren: er zijn zojuist een telefoon en een controller naar buiten gegooid.
    Mensen zijn raar.


    Stenenlikker

    What's with this heatwave
    Is this real life? Is this just fantasy?


    [ heaven knows ]

    Ik wacht al meer dan een halfjaar op deze afspraak en nu is het zover en wil ik het alleen maar af zeggen. Ik heb zo geen zin om met dit weer 7 uur te reizen voor een gesprek van een uurtje en ik ben zo bang voor de uitslag. Het gaat nu eindelijk weer goed en die uitslag kan alles weer verpesten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet niet meer!!! wat ik nog moet doen!!! en ondertussen wordt me steeds verteld dat ik helemaal niets hoef te doen en dat het goed komt en dan KOMT HET NIET GOED en fdjkfdjk hallo, ja, als je probeert me een nachtmerrie te bezorgen kom je al flink goed in de buurt zo, want het voelt inderdaad alsof ik heel hard ren en nergens heen kom


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik dacht dat ik me juist wat beter voelde en laat één (1) kommetje dat ik recent heb gekocht vallen en heb er een halve paniekaanval over volgens mij gaat hier iets niet goed


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    mijn god ik ben zo moe van mezelf en anderen, kan ik gewoon even niet bestaan


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik wil dit fandom zo graag hypen, maar ik ben echt zo’n eenzame kut en durf niet zomaar random met mensen te hypen op insta?

    Also Wang Yibo is echt een mooie vent, dang.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Omfg yes het is gemaakt


    [ heaven knows ]

    Dit heeft me in elk geval een goed uurtje af kunnen leiden van de shit van zaterdag. That's something.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Zien mijn ogen dit nu goed? De bug met de pf's is verholpen. Sweet salvation!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2020 - 23:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aaah, zo fijn dat er zo veel mensen bereid zijn mij op te vangen als ik in Uppsala aankom, zelfs al ken ik de helft van hen niet.


    Stenenlikker