Promare schreef:
(...)
Die eerste ronde snap ik wel, wat was je verklaring voor de tweede ronde? Toen stemde bijna iedereen op Snapple, maar jij ging nog steeds voor Cayline, net zoals aarsvogel trouwens.
Ja, ik stemde in de tweede ronde ook op Cayline. De reden daarvoor, was dat jullie allemaal op Snapple stemden omdat hij zich heel erg afzijdig hield en buiten de deadline had gestemd (?) en een vage verdenking van Ledecky. Ik vond dat een nog vagere theorie (als ik eerlijk ben), dan die van IrishNialler en Cayline. Zoals toen ook aangegeven, hield ik vol aan mijn eigen theorie, want ik was niet door de theorie over Snapple overtuigd (en op een random inactief iemand stemmen vind ik niet leuk). In het begin waren trouwens een aantal van jullie het ook met me eens dat Cayline minstens even verdacht was als Snapple.
Iets wat heel erg tegen me pleit is natuurlijk dat Aarsvogel ook op Cayline zat. Ja, ik kan daar ook niets aan doen. Frodo zei eerst ook dat de Cayline theorie plausibel was en Frodo bleek uiteindelijk een burger te zijn.
Wat ik van iedereen vind:
-Croweater: hmm beetje verdacht
-Promare: niet verdacht
-Delahaye: wel soort van verdacht
-Lorem: niet verdacht
-Cayline: niet verdacht
-Tijgerbloed: wel verdacht
- Dysphoria: een klein beetje verdacht, want je weet het nooit zeker.
Mijn hoofdverdachte is dus eigenlijk Tijgerbloed. Voor de rest weet ik natuurlijk niets zeker, maar ja, je moet iets.
Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.