• Hee :]
    Het is al bijna weer zo ver x3 [Ja oke, het duurt nog meer dan een maand, maar dat is korter dan 2 maanden (:]
    Wat gaan jullie doen op oudjaar?
    Wij doen elk jaar hetzelfde, maar het is dan ook wel altijd vet leuk x3
    Onze oudjaar traditie is:
    We nodigen wat kennisen uit met hun kinderen, we drinken&eten wat, en tellen af :] Dan, om 0u precies, feliciteren we elkaar, en drinken we [kinder]champagne.
    Dan steken we vuurwerk af :] Wij hebben altijd heel veel, van die grote pijlen, naar trektouwtjes&sterretjes :] Het gaat elk jaar zo, en het blijft echt leuk :]
    Maar dit jaar word het nog leuker, want er komt waarschijnlijk een vriendin van mij helemaal uit Zoetermeer, hier naar Hilversum :]
    [Haar oudjaar traditie was nogal saai x3]
    Hoe gaat dat bij jullie?


    all I want for christmas is a girlfriend

    Wij gaan ieder jaar naar vrienden van ons. Maar dit jaar ga ik naar een oudejaarsfuif :D


    Listen to what we're not saying..

    Wij doen sterretjes enzo afsteken om 10 uur ofzow,, en dan om 12 uur feliciteren.. en dan buiten naar vuurwerk van andere kijken en dan naar bed :O :P


    En je kan honden [bij katten weet ik niet] ervoor trainen.. Dan krijg je zo'n CD, waar dan hele harde geluiden uit komen, en dan moeten die beesten daar gewend aan raken. [eigenlijk best zielig >.<]

    Ik weet niet of ik mijn puppy dat wel aandoe xD. Mijn ouders gaan denk ik daarvoor zo'n pil halen.

    (...)
    Ik weet niet of ik mijn puppy dat wel aandoe xD. Mijn ouders gaan denk ik daarvoor zo'n pil halen.

    Ja als ik een puppy had, zou ik ook voor een andere oplossing zoeken :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Deze meid gaat naar een fuiff! x3
    Want; de familiefeestjes worden saaahaaaii
    + de meeste neven en nichten hebben een lief en wonen al appart en das nii leuk meer .
    xD


    My tears are torn in 2_

    Feesteeeeeeeeen <3

    jhaaaaa dr zijn altij met oudjaar keigrote fuifs overal
    dusj daar naartoe gaan ofcourse


    Gilles (ll)

    Ik heb er geen zin in. ECHT NIET. Ik pleeg een moord om dat niet mee te maken.


    -

    Ik heb er geen zin in. ECHT NIET. Ik pleeg een moord om dat niet mee te maken.

    ;o
    Waarom niet? ;o


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    ;o
    Waarom niet? ;o


    Dat is de eerste keer dat ik een jaar afsluit zonder mijn vader. [/overleden]
    bovendien ben ik godverdomme nieteens in Nederland.


    -

    (...)

    Dat is de eerste keer dat ik een jaar afsluit zonder mijn vader. [/overleden]
    bovendien ben ik godverdomme nieteens in Nederland.

    [/medelijden]


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik zit waarschijnlijk in Frankrijk met oudjaar :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    K ga met veel kenissen en familie gezellig feesten x3
    En spelletjes doen.. En véél vuurwerk afsteken.. V0rig jaar was ik in de straatjes van Roffa aan t rondzwerven.. T was geweldig..='3... 31.12.07 <33


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    ehm we hebben niet echt een traditie. Ene jaar bij me schoonmoeder andere jaar bij me ouders dit jaar blijven we thuis. Vroeger maakte we een vraag doe programma tot even voor 12e dan met ze allen aftellen. Dan naar buiten voor vuurwerk (ik niet ik blijf bij de dieren binnen). Maar toen kwam iedereen en alles ook bij elkaar als we bij me schoonouders waren me man z'n broers waren er dan ook bij mij fam. me zussen. met aanhang en kids. doordat me zussen veel ouder zijn dan mij en hun kids al zelfstandig wonen is de boel verdeeld en komen we eens in de 5 jaar maar bij elkaar. Bij me schoonmoeder komen alleen wij nog en vorigjaar zat ze alleen maar te ruzieën dus dit jaar gaan we nergens heen (maar ik maak het thuis vast wel gezellig).


    muziek altijd overal

    Uhmm eerst met familie:D tot 12 uur, gezellig.. en dan met vrienden uit en ergens blijfe crashen!:)


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    Wij gaan elke 30 december naar Zeeland in een hotel. Daar vieren we met heel het hotel in een enorm grote zaal een dineeeeeeer en daarna gaan we buiten naar het prachtige vuurwerk kijken en champagne drinken en elkaar feliciteren.


    I recycle my thoughts.