Hey Rutger! Ik wens je het allerbeste! Het klinkt bijna schaamtevol om te zeggen, maar ik heb 13 jaar van mijn leven hier doorgebracht (waarvan 2012-2019 als crewlid). Ik heb al het reilen en zeilen meegemaakt. Je hebt het beste van jezelf gegeven. Maar soms moet je ook iets loslaten, wat ik zelf afgelopen december ook heb moeten doen als admin. Want het leven is een balans tussen loslaten en vasthouden. Soms moet je in je hoofd ruimte maken voor nieuwe dingen. Enorm bedankt voor alle tijd en moeite die je ooit in Quizlet hebt gestoken!
Veel succes met je verdere leven Rutger!
Aan Guido:
Ik wens je veel succes met jouw nieuwe uitdaging op Quizlet.nl. Zoals ik al heb gelezen en jezelf vast ook hebt gemerkt, zijn de users hier zeer begaan met de website. Dus zeer benieuwd naar wat je hen wil gaan aanbieden. Ikzelf ben ook uitermate benieuwd! Ik wacht vol spanning op de e-mail die je zal versturen. We zijn niet nieuwsgierig, we weten gewoon graag alles! ;-)
Laat je zeker goed begeleiden door het modteam. Ik heb het volste vertrouwen in hen! Sinds de start van deze website zijn er moderators geweest en die hebben elkaar steeds opgeleid en begeleid. Dus ook al zit er niemand meer in het team van 2004, de ervaring en de knowhow zit er wel in!
Maar luister ook naar de users. En als je er zelf geen tijd voor hebt, vraag je aan de mods om raad omtrent die zaken. Ik lees in een ander topic bijvoorbeeld wat over sponsoringen en dergelijke. Neem deze ideeën zeker mee! Zoiets uitproberen kan enkel maar in je voordeel werken. Mijn advies: open een topic voor de users waar zij jou ideeën kunnen geven over alternatieve manieren die kunnen bijdragen aan de donatiegoal die je hebt gezet. Ook ikzelf heb wel een ideetje gebaseerd op mijn jarenlange ervaring op Quizlet en indien je geïnteresseerd bent in zulke ideeën: maak zeker een topic! Liever teveel vragen/communicatie naar users toe dan te weinig. Maar goed, laat je helpen door de modjes!
Goed, ik kijk uit naar de mailing en mogelijks doneer ik dan wel een centje als sympathisant! Want ik wil echt graag weten op welk spoor je Quizlet wil zetten! Succes Guido!
Dank voor je warme woorden en waardevolle tips!
[ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2020 - 11:53 ]
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury