Guido schreef:
[url][/url]Beste (oud-)Quizletter,
Ons platform kent een rijke historie. We zijn opgericht in 2004 en we hebben recentelijk het 100.000-ste lid mogen verwelkomen! Iedere dag schrijven jonge auteurs de prachtigste verhalen en gedichten op de site. Zij brengen veel tijd door op Quizlet, dat voor hen een plek is waar zij zichzelf kunnen laten zien. Bijvoorbeeld door het publiceren van eigen teksten. Ik hoop dat ook jij veel plezier beleeft (of hebt beleefd) aan de site!
Toen ik in contact kwam met oprichter Rutger was ik dan ook meteen verkocht. Quizlet is fantastisch! Helaas kon hij het platform niet langer de aandacht geven dat het verdient. Daarom heb ik het van hem overgenomen.
De doelstelling voor Quizlet is even eenvoudig als ambitieus:
De website flink moderniseren (op basis van de behoefte van leden)
Lidmaatschap 100% gratis houden
Leden niet overspoelen met reclame
Om dat allemaal te kunnen doen, is er geld nodig. De komende weken proberen we daarom € 50.000 in te zamelen. Bijna iedere euro die we ontvangen, stoppen rechtstreeks terug in de site. Om precies te zijn: 93,5%. De rest zal worden gebruikt om de lopende kosten van hosting enzo te betalen.
Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat Quizlet.nl nog jaren gebruikt kan worden.
Ik breng zelf niets in rekening voor de tijd die ik erin stop. ook niet tijdens deze idiote Coronacrisis. Ik doe dit omdat ik geloof in het belang van quizlet.
Help jij mee met het bereiken van deze ambitieuze doelstelling? Doneer dan wat je kunt missen. Geen bedrag is te klein! Iedere € 5 helpt ons enorm!
KLIK OP https://www.geef.nl/nl/actie/steun-quizlet/donateurs EN DONEER WAT JIJ KUNT MISSEN
100% velig via geef.nl
Namens alle leden: ontzettend bedankt voor jouw steun!
Met hartelijke groet,
Guido
"Bijna iedere euro die we ontvangen, stoppen rechtstreeks terug in de site."
Oke, ik ga misschien domme vragen stellen, omdat ik 0.0% kennis hiervan heb.
Maar ik snap nog steeds niet op wat voor manier het geld in Quizlet gestoken zal worden. 😅
Betekend dit namelijk dat je mensen zult inhuren om dingen te programmeren/veranderen of een app of zoiets te maken en dat je die mensen moet betalen? Aangezien je zelf zegt geen salaris hoeft te ontvangen voor je werk?
Of moet je dingen kopen om dingen op Q te kúnnen programmeren of zoiets?
Of wat wordt er precies mee bedoelt? Wellicht heb ik dingen niet meegekregen, maar ik snap het nog steeds niet. Sorry. 😅🙈
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •