Ik heb het ook gemerkt en ik vind het ook jammer. Q was echt wel deel van mijn tienertijd, en de eerste (of nou ja, tweede, want ik stuurde altijd mijn verhalen overgeschreven in brieven naar een vriendin vroeger) plek waar ik verhalen kon delen. Ik wist nog dat ik een heel goed verhaal vond en me hier aanmeldde. Nu lees ik ook eigenlijk niets meer hier. Alle favoriete schrijvers die ik heb, zijn of gestopt of zijn ergens anders heen gegaan (waaronder echt uitgeven, wauw). Ik heb nog altijd liefde voor Q en het staat ook vaak nog open, omdat ik toevallig nu met iemand praat in de pb's, maar eigenlijk niet voor iets anders. De site heeft ook een beetje een oud design, en lijkt gewoon niet op social media van nu. Ik mis het, maar zoals anderen ook zeggen, het was gedoemd. De meeste schrijvers hebben ook op jongere leeftijd al leren schrijven in het Engels (wat ik juist jammer vind van de Nederlandse taal), want dat krijgt meer aandacht. Toen ik een tijdje fic schreef, was ik verbaasd over hoeveel views en kudo's en reactie's ik kreeg. Zelfs mijn meest populaire verhalen op Q op het hoogtepunt konden daar niet aan tippen. Dus ik schrijf niet meer op Q, en dat geldt vast ook voor heel veel anderen. Maar ik ga je missen, Q.
Rest in Peace, Son of Gondor