Hello everyone,
Ik zoek voor een RP—mate (van 20 + jaar) die bedreven is in de RP—wereld en gemakkelijk, of eigenlijk geen problemen heeft, meer dan 2K woorden in een post kan schrijven. In mijn eigen posts verwerk ik altijd eerst wat degene heeft geschreven en schrijf vervolgens een (uitgebreid) eigen stuk er aan toe. Deze posts kunnen dan snel in de hogere getallen, qua woorden, oplopen. Mijn posts kunnen dan een stukje langer duren en zijn niet binnen een week klaar, dit kan geheel liggen aan de situatie dat gaande is in mijn privé leven.
De leeftijd met / boven de 20 jaar is belangrijk, gezien mijn posts soms erg diepgaand kunnen zijn in onderwerpen als erotisch / seksueel en verbaal / fysiek geweld, ed. Dit kan wellicht triggerend zijn voor iemand, dus het is belangrijk dat iemand daar geen problemen mee heeft als diegene een RP met mij wilt aangaan en zo niet voor verrassingen staat.
Het liefste zou ik iets qua genre van actie, avontuur, fantasie, apocalyps en / of zombies willen. Dit gemengd met romantiek is voor mij ook goed. Voor de rest ben ik geheel open in eventuele ideeën. Het is voor mij enkel een must dat ieder 2 personages aanmaakt, een man en een vrouw, zodat het eerlijk en gelijk verloopt. (:
So, lemme know if you're interested.
— Lucca
[ bericht aangepast op 14 juni 2020 - 2:33 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.