Hallo!
Ik heb een boek bijna afgerond, maar ben op zoek naar enkelen om samen mee te schrijven voor simpelere rpg's. Mijn verhaal heeft zelf een hele nieuwe wereld en zo, dus ben meer op zoek naar "simpelere" verhaallijnen. Alles zal wel als simpel gezien worden naast mijn eigen "zooi", dus vrees niet als je een leuk idee hebt dat je graag wilt delen.
Gelieve iemand die wat ouder is, en niet terugdeinst van bepaalde onderwerpen. Ik heb het zelf toch wel aardig druk, dus verwacht ook niet dat de ander altijd direct reageert of ook maar direct terug kan schrijven. Elke dag schrijven is geen optie voor mij, maar ik doe mijn best lekker bij te blijven. Ik wil dit goed maken door erover te praten, en onszelf gemotiveerd te houden (als mensen dit nog doen...?). Over het algemeen schrijf ik graag langere stukken, maar kleinere stukken tekst zijn ook prima voor mij, misschien zelfs beter in dit geval. Zowel Engels als Nederlands klinkt goed in mijn ogen, dus ook dat is geen probleem.
Qua onderwerpen kan ik veel hebben, ik heb nogal wat series / films waar ik gek op ben (en welke werelden me goed klinken), al heb ik in het verleden vooral OP geschreven, en voelt dat wel vertrouwd. Ik ben dus niet op zoek naar iemand om een eigen, geheel nieuwe wereld / wezens / rassen / etc. mee te bouwen, maar gewoon lekker mee te schrijven.
Mocht ik je niet afgeschrokken hebben, dan hoor ik graag van je.
Well, nu ben ik eigenlijk toch wel op zoek naar een little more fantasy. Ik heb een soort van beginnende verhaallijn voor ogen, en als je interesse hebt in iets nieuws, met nieuwe 'wezens', hit me up, dan gaan we samen verder denken erover.
Horror? Iets anders, anyone? Ik beloof niet te bijten.
[ bericht aangepast op 25 feb 2020 - 16:35 ]
I'm your little ray of pitch black.