• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prim schreef:
    Moet ik nog een cursus van 8 uur voltooien voor mijn examen van morgenmiddag? Ja
    Heeft mijn laptop kuren? Ja
    Moet ik ook nog gewoon werken vanavond? Ja zeer zeker
    Ben ik de lul? Ja
    Ga ik slapen vannacht? Nee

    Hahaha mijn examen is verplaatst naar morgenochtend. Fml


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oke eerst maar eten en dan de aflevering opnieuw kijken zodat ik hem goed in het hoofdstuk kan verwerken... Alsof ik dat zo erg vind.


    Guardian of the Eastern Gate

    Let's go G2!!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Uppers en caffeine zorgen er niet meer voor dat je beter schrijft, maar dat je handen beginnen te trillen en je onrustig wordt. Great job lol


    Guardian of the Eastern Gate

    Kan spotify even oprotten met zn reclame voor kerstliedjes? Ik wil geen kerstliedjes (cat).


    Stenenlikker

    Zo, de cake staat in de oven. Lang geleden dat ik dat heb genomen!
    En ik heb expres een klein beetje beslag bewaard want daarin blijf ik net een klein kind die er lekker van wilt snoepen 😋


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik mis hem nu al zo erg. Ik wilde nog zoveel met hem doen. Hij had beloofd ons een bericht te sturen als hij weer gedachten had en nu is hij er niet meer. Ik ben er kapot van, denk alleen maar aan hem en slaap er zo slecht van. Fuck it 😭

    Het is gelukkig geen suicide geweest, maar wel een bloedvergiftiging door zelfmutilatie. Ugh.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2019 - 21:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maandag is de begrafenis en ik ben er zo niet klaar voor. Dat betekent dat dit de allerlaatste keer is dat ik hem zal zien, als de kist al open is. No, I am so not ready for this 😭


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Passing out in the shower is wonderful idea! Je had het kunnen verwachten, niet eten en dan in de hete douche, gebeurd je wel vaker.


    Guardian of the Eastern Gate

    Janthony schreef:
    Uppers en caffeine zorgen er niet meer voor dat je beter schrijft, maar dat je handen beginnen te trillen en je onrustig wordt. Great job lol

    I know that all too well. The things you need to do for it, man oh man.

    LittleOwlet schreef:
    Maandag is de begrafenis en ik ben er zo niet klaar voor. Dat betekent dat dit de allerlaatste keer is dat ik hem zal zien, als de kist al open is. No, I am so not ready for this 😭

    Ik weet niet wat er verder aan de hand is, maar het klinkt zo verschrikkelijk! Geen enkel iemand zou zo moeten eindigen, verschrikkelijk. Je krijgt mijn condoleance en ik wens je veel sterkte toe. 🌹


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ooooh why am I being so crueeeel. Dit had een lief hoofdstuk moeten worden voor de verandering but noooo.


    Guardian of the Eastern Gate

    Elk jaar hetzelfde gedoe met zomervakanties plannen.
    Vriendin wilt een luxere vakantie maar ik heb al vaker aangegeven dat ik dat niet kan betalen. Ik vind 682 euro p.p best duur, wetende dat er nog kosten bij gaan komen.
    Lief dat ze het wilt voorschieten maar ik heb liever een goedkopere vakantie dan een betalingsregeling met mijn beste vriendin.
    Ach ja, zodra ze haar eigen huisje heeft zal ze vast wel begrijpen waarom ik altijd over geldzaken zeur 🤷‍♀️


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik weet niet wat er verder aan de hand is, maar het klinkt zo verschrikkelijk! Geen enkel iemand zou zo moeten eindigen, verschrikkelijk. Je krijgt mijn condoleance en ik wens je veel sterkte toe. 🌹


    Heel erg bedankt 🙏


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen zin om te schrijven... Vorige hoofdstuk was 3500 woorden of zo en dat is wel weer genoeg voor de hele week. Mijn vingers zijn moe en ugh.


    Guardian of the Eastern Gate

    this hurts so badly, why am I doing this to myself?


    Guardian of the Eastern Gate