LittleOwlet schreef:
(...)
Precies dit probleem. Ik vind de mensen ook ver zoek. Zo jammer. Deze site was altijd zo levendig en druk, maar nu is dat allemaal verleden tijd.
Ik begrijp gewoon niet waarom. Ik heb hier al meer dan tien jaar een account en er zijn zo veel veranderen geweest, maar deze hebben nooit echt een invloed gehad op het aantal actieve users. En nu sinds een jaar of drie/twee gaat het plots enorm naar beneden?
Ik begrijp, persoonlijk, niet zo goed waarom Quizlet voor velen niet meer aantrekkelijk is. Het is normaal dat er een uitstroom is van mensen die andere interesses krijgen, maar er komen niet genoeg (actieve) nieuwe leden bij? Heeft het te maken met bekendheid? Moet Quizlet zich meer profileren als dé website voor schrijvers? Eventueel toch durven om van naam te veranderen of (zoals met fanfic.nl) een nieuw platform oprichten?
Want als ik kijk naar Wattpad, dat ben ik nu pas aan het ontdekken, daar is er ook een forum, verhalen worden per hoofdstuk geüpload, je kan reageren, verhalen likes geven, er zijn covers, ... dit komt allemaal overeen.
Oke, populaire verhalen lijken wel meer zichtbaarheid te krijgen op Wattpad en er worden ook verhalen voorgesteld. Maar ik denk ook dat van zo lang er niet genoeg nieuwe verhalen/users bijkomen op Q. het ook moeilijk is om dergelijke systemen hier ook in te voeren.
Ik vind het echt gewoon heel jammer want Quizlet heeft mijn liefde voor schrijven enorm vergroot en me ook laten zien dat niet alleen gepubliceerde auteurs fantastisch kunnen schrijven.
Sorry voor de emo post/rant, Q heeft gewoon een speciaal plaatsje in mijn hart en ik vind het erg om de site nu zo te zien.
Also sorry voor waarschijnlijk de tienduizendste post over dit onderwerp
The soul needs autumn.