• Hey lieve Q'ers,

    Je kamer opruimen... Mijn moeder wil graag dat ik mijn kamer ga opruimen ook vanwege de verhuizing (en dus huisverkoop) die eraan komt. Het zal een grondige beurt worden aangezien ik alle kasten en lades door moet spitten om van alles te kiezen wat ik wil houden of niet.

    Nu is het ding dat ik helemaal niet mijn kamer op wil ruimen. Niet perse omdat ik de activiteit zo vervelend vind. Ik vind het alleen zo fijn als de toestand van mijn kamer overeenkomt met de toestand in mijn hoofd. Vandaag ben ik best moe en lamlendig en dus omgeef ik mij graag in een chaotische kamer.
    Een opgeruimde kamer zal vast wel helpen aan het me beter laten voelen, maar alsnog zet dat me er niet toe er wat aan te gaan doen.

    Hebben jullie ook zo'n gek trekje dat je je omgeving in harmonie wil laten zijn met je hoofd? En wat denken/vinden jullie van opruimen? IS jullie kamer opgeruimd? (cool)


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Mijn kamer is echt klein, dus ik heb geen mogelijkheid om spullen rond te laten slingeren - ik hou sowieso al van opruimen, dus ik vind het ook niet erg. Ik heb mijn kamer dus eigenlijk altijd opgeruimd, alleen mijn kledingstoel ligt af en toe echt bomvol.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn kamer is 90% van de tijd rommelig en als ik het opruim is het binnen de kortste tijd weer rommelig. Het komt denk ik doordat ik teveel spullen op kamer heb die ik eigenlijk helemaal op mijn kamer wil hebben.. Het wordt tijd om dingen weg te gooien denk ik.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mijn kamers zijn altijd heel erg opgeruimd omdat ik anders zelf onrustig wordt. Ik heb wel veel spulletjes staan zoals plantjes en vaasjes.


    The truth is out there.

    Mijn studentenkamer is altijd spik en span, terwijl mijn kamer thuis altijd een bende is (krul)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mijn kamer is over het algemeen redelijk goed opgeruimd, ik maak alleen van mn bureau nog wel eens een bende. Maar op een gegeven moment kan ik niet meer tegen de rommel en ga ik opruimen, haha.


    Stenenlikker

    mijn kamer is 2,5 bij 2 meter, erg klein dus. Ik heb het graag opgeruimd omdat dat mij rust geeft. Al is mijn kledingstoel wel een opstapeling.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Atm is mijn kamer een bende, staat vol met dozen omdat ik over 1/2 maand op mezelf ga. Misschien dat ik er morgen mee aan de gang ga :3


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    M'n kamer-kamer is super netjes, strak georganiseerd, opgeruimd en ik weet precies waar alles ligt.

    M'n kamer bij m'n ouders is chaotisch, ik ben altijd alles kwijt omdat m'n zusje niet van m'n spullen af kan blijven (jaloezie I guess), m'n ouders droppen alles wat ze niet nodig hebben er 'want er is anders geen plek' dus ja, ik ga dat ook echt niet opruimen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly