• ''I only live for the music.''

    Rule number one, we don’t talk about feelings, we sing them
    Het is de droom van iedere debuterende band, een wereld tour. Optreden voor mensen over de hele wereld, jouw fans. Je doet waar je hart ligt en ziet tegelijkertijd de hele wereld. Een ware droom voor de meeste. Voor velen blijft dit ook enkel een droom maar voor de bands die we in deze rpg gaan volgen werd deze droom waarheid.
    De hoofd act heeft al enige ervaring met touren en zit ook al een paar jaar in het vak maar dit is zeker hun grootste tour te noemen.
    Voor de support act is dit hun aller eerste tour. Ze zijn ontdekt door de leden van de hoofd act en zijn meegevraagd op tour om hun bekendheid een boost te geven.
    De twee groepen kennen elkaar nog maar net maar lijken al erg goed met elkaar op te kunnen schieten, iets wat funest is als je dagen lang met elkaar onderweg bent. Toch blijkt de tour niet voor iedereen zo geweldig als ze in eerste instantie misschien dachten. Er zitten zo ook zijn keerzijden aan het rocksterren leventje.
    Je bent maanden lang ver van huis, van je geliefden en hebt ook niet de optie om even terug te vliegen. Ook zitten er voorwaarden verbonden aan het contract. Het is verboden voor de leden om onderling een andere relatie te hebben dan vrienden en ook niet met buitenstaanders, dingen te doen die hun kwaliteit van perfomance kunnen verminderen en ga zo maar door.
    Maar wie houd zich eraan, met zoveel verleidingen onderweg. Als er van alles je aangeboden wordt? Er duizenden knappe fans zijn die je aandacht willen? Men zegt weleens dat het vlees zwak is en dat zal blijken op deze tour. Zo ontstaat er natuurlijk ook wrijving onderling en dreigt de tour stukje bij beetje steeds iets meer in de soep te lopen. Zal het de leden lukken om de vrede te bewaren en hun droom verder uit te laten komen? Of zal het avontuur hier eindigen omdat een leven in de showbizz net iets heftiger leek te zijn dan gedacht...



    DRINK X SEX X PLAY X REPEAT





    ''Even magic shouldn't help to make the ugliest bitch pretty.''

    BUSRULES

    HIER KOMEN ENKELE REGELS

    .


    ROLES




    Naam | status | FC | User | Pagina

    Band 1 [NAME ] Hoofdprogramma VOL


    Gabriel Laurant Lavois|| Leadsinger || FC: Luke Hemmings || Forky || 1.4
    Tristan Moxley || Drummer ||FC: || Highgarden || 1.2
    Nash Sebastian Pierce || Bassist ||FC: Robert Sheehan || Hargreeves || 1.3
    Zeus Grayson Lee || Gitarist 1 ||FC: Troye Sivan || nesber ||1.3
    Dilara Harley Rose || Gitarist 2 ||FC: Zendaya || Riccardo || 1.3


    Band 2 [NAME ] Voorprogramma

    Havana Sofía Suarez|| Leadsinger1 || FC: Kailyn De Los Rios || Lizzo || 1.3
    Amey Claudelle Hughes|| Leadsinger2 || FC: Jade Thirlwall ||nesber || 1.2
    Frances 'Franky' Valentine || Drummer ||FC: Aston Irwin || Forky || 1.3
    Billy Jameson || Bassist ||FC: Harry Richardson || Klaus || 1.2
    Bodhi Julian Smith || Gitarist 1 ||FC: || Venustic || 1.4
    Ruari Hayes || Gitarist 2 ||FC: || Aspromavro || 1.3


    Crewmembers/Roadies
    Dit kan van vrienden van de band tot : Backgroundvocals, backup musikanten, tour managers, production managers, stage managers, front of house and monitor engineers, lighting directors, lighting designers, lighting techs, guitar techs, bass techs, drum techs, keyboard techs, pyrotechnicians, security/bodyguards, truck drivers, merchandise crew, gaan.

    Lilith Pierce|| Roadie, zusje van Nash || FC: Adelaide Kane || Highgarden || 1.2
    Emilia Christina Foreman || ||FC: || Venustic || 1.4
    Jody Angelina De Lacour || ||FC: || Sombre ||1.2
    Name || Security guard ||FC: || Shayle|| pg
    Name || ||FC: || user || pg

    LIST



    Rol
    Naam
    Leeftijd { 19-35 als je een andere leeftijd in gedachten had voor je rol, stuur mij of Forky dan een pb }
    Status ( Wat is de rol van je personage op deze tour?)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Familie en geschiedenis
    Extra



    RULES







    o In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    o Je schrijft minstens 150 woorden
    o Maximum 2 personages (Met overleg van mij en Forky kan evt een derde rol voorzien worden, mits deze tot de crew behoort)
    o Minstens 1 keer per week posten. Het is voor mij ook een drukke periode, maar het zou wel fijn zijn om dit topic actief te houden.
    o Reservaties blijven 72 uur. (48 uur voor een basisopzetje, daarna nog 24 uur voor het meeste in te vullen) . Ik verwacht ook geen boek, maar op zijn minst een kort uitlegje van hoe je personage in elkaar zit zou fijn zijn.
    o OOC in praattopic!
    o Lees iedereen zijn posts! Ik weet dat het soms moeilijk is, maar ik zal mijn best doen ervoor te zorgen dat het geen sneltrein word. In iedereen zijn post kan er nuttige info staan omtrent de omgeving, zijn/haar personage of zelfs jou personage! So my beoble pls read.
    o Heb respect voor elkaar! Dit betekend niet zomaar andere hun personages besturen zonder vragen, iemand negeren, achter elkaars rug om klagen etc. I am an positive thinker en dit hoort een leuke rpg te zijn. So be nice people en als er problemen zijn, kom aub eerst naar mij voordat je iets plaats in het praattopic Also no fighting in my topic !
    o Geen Mary sue’s, Gary sue’s , Orpg’s, … (Ik zal je vriendelijk erop wijzen als het die kant uitslaat. Ben je het niet met me eens? Gelieve me dan in mijn gastenboek te contacteren en me te overtuigen dat het niet zo is. )
    o +16 mag, maar duid het dan ook aan en onder een spoiler !
    o Ik heb het recht je uit mijn rpg te schoppen als je 1) de regels niet waardeert, 2) Niet post 3) Niet op mijn waarschuwingen antwoord
    o Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs.
    o Vragen? Shoot at me! Ik ben er om te helpen en de rpg in goede banen te leiden!
    o Hopelijk schrikt jullie dit niet af, het zijn voornamelijk de basisregels van iedere rpg, but just with my quircky toughts erbij hehe.





    [ bericht aangepast op 16 juli 2019 - 20:27 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    DİLARA HARLEY ROSE

    "Here's to the strong women.
    May we know them.
    May we be them.
    May we raise them.
    —Unknown"



    ''Blue eyes, black jeans
    Lighters and candy, I've been a fool
    But strawberries and cigarettes always taste like you.''

    NAAM
    Dilara—
          From Delara: Means "adorning the heart", from Persian دل (del) meaning "heart" and آرا (ara) meaning "decorate, adorn".

    Harley—
          From a surname that was derived from a place name, itself from Old English hara "hare" and leah "woodland, clearing".

    Rose—
          Means "rose" from Middle English, Old French and Middle High German rose, all from Latin rosa. All denote a person of a rosy complexion or a person who lived in an area abundant with roses. As a Jewish surname it is ornamental, from Yiddish רויז (roiz).



    LEEFTIJD
    Dilara is drieëntwintig jaar oud. Ze is geboren op negen september, dit maakt haar zodiac een Virgo.


    STATUS
    Dilara is gitarist van de hoofdacht; [Band 1/Naam komt]. Ook doet ze de background vocals.


    UITERLIJK

    Lichaam
    Figuur • Slank
    Lengte • 1 meter en 70 centimeter
    Littekens • Enkele op de knieën van vallen en een op de buik van een operatie
    Tattoo • 1, 2, 3, 4, 5
    Piercing • Navelpiercing, meerderen in beide oren

    Haar
    Kleur • Bruin
    Lengte • Lang
    Stijl • Krul van nature, steilt het regelmatig

    Gezicht
    Oogkleur • Bruin
    Wenkbrauwen • Bruin en gemiddelde dikte
    Wimpers • Bruin
    Neus • Smal
    Lippen • Vol en lichtroze

    Stem
    Accent • Geen
    Volume • Gemiddeld
    Manier van spreken • Duidelijk


    INNERLIJK
    Wanneer mensen Dilara ontmoeten of haar zien zullen de meesten denken dat ze een zelfverzekerde vrouw is, die soms misschien een tikkeltje arrogant over kan komen. Ze loopt dan ook met rechte schouders en een kledingkeuze die sommige mensen niet aan durven. Daarnaast doet ze zich ook voor als zelfverzekerd. Echter is dit schijn. Dilara is eigenlijk onzeker. Ze is zelf van mening dat dit iets is wat niet in het wereldje van muziek en tours thuis past.

    Ondanks de onzekerheid is Dilara zeker niet iemand die niets durft te zeggen. Ze is opgegroeid in een huis waar geen blad voor de mond werd genomen en in een band met alleen maar mannen zal ze toch haar mond open moeten trekken. Dit kan gepaard gaan met een goede dosis sarcasme. Dilara zal wel kijken of het een goed moment is om wat te zeggen, alhoewel ze soms wat impulsief is en woorden haar mond uitflappen. Dilara is een loyaal persoon. Wanneer ze eenmaal om je geeft en je een vriend bent zal ze voor je door het vuur gaan. Het minpunt hiervan is dat ze zichzelf soms wegstreept en dingen doet die niet voor haar goed zijn.

    Dilara heeft weinig tot geen geduld. Ze wil alles zo snel én goed mogelijk af hebben. Het ongeduld en haar faalangst hebben haar in het verleden al bijna de kop gekost en ze vindt het moeilijk om met beide dingen goed om te gaan. De dame wil namelijk laten zien dat ze het echt kan, maar wilt er niet te lang over doen, omdat ze ook meerdere doelen heeft; een lichtelijke ambitie. De ambitie is voornamelijk om de beste te zijn, Dilara is opgevoed met het idee dat ze de beste moet zijn. Ze deinst dan ook niet terug voor een klein beetje competitie, ook al is ze niet competitief. Dilara heeft een goed stel hersenen die haar helpen met haar ambities en die soms de faalangst wat makkelijker kan maken; ze leert snel en kan de informatie die ze binnenkrijgt vaak ook snel in de praktijk gebruiken.

    De dame zal vaak gezien worden met een glimlach op haar gezicht en probeert vaak positief te blijven. Natuurlijk heeft ook Dilara haar slechte dagen, maar ze zal toch vrolijk proberen over te komen omdat ze niemand wil kwetsen en omdat ze vindt dat er al genoeg narigheid is in de showbusiness. Dilara is sociaal op momenten waar ze zich comfortabel voelt en is dit zowel richting beide bands als naar de fans toe en anderen bij het hele circus van de tour. Vaak neemt ze in de nacht een moment voor zichzelf waar ze haar favoriete muziek op zet en een boek leest of naar de sterren kijkt of waar ze rustig wat zit te gitaarspelen. Een soort van moment om weer ‘op te laden.’





    “You may shoot me with your words,
    You may cut me with your eyes,
    You may kill me with your hatefulness,
    But still, like air, I’ll rise.”




    ''Be the girl who just went for it..''

    GESCHIEDENIS
    Aston Rose • Vader (48) • Buitenlandse Zaken medewerker
    Claire Elizabeth Rose (neé Schneider) • Moeder (49) • Advocaat
    Levi Bentley Rose • Broer (25) • Geneeskunde student

    Dilara is geboren als het tweede en tevens laatste kind in huize Rose. Als dochter van ouders met goed verdiende banen is het thuis nooit moeilijk geweest qua financiën. Samen met haar oudere broer Levi is ze door meerdere nanny's opgevoed en zag ze hen eigenlijk bijna niet. Totdat Levi 13 was en Dilara 11; toen bleven de twee vooral met zijn tweeën thuis of kwamen de grootouders bij hun langs. Dilara vond het toen ze jong was erg vervelend; maar sinds haar 12e vond ze het allemaal wel prima.
    Op jonge leeftijd werd Dilara op piano en altviool les gezet door haar ouders. Enkele jarn later kwam hier de gitaar bij en kleine Dilara wist meteen al dat ze een artiest wilde worden later. Met vrijwel weinig support van het thuisfront is Dilara blijven oefenen en nu is de droom van 'een artiest worden' uitgekomen. Haar ouders en broer begrijpen niet hoe ze haar leven zo heeft 'weggegooid' en accepteren het niet, waardoor Dilara vrijwel geen contact meer heeft met haar familie. Ze belt eens in de 3 maanden met haar broer; maar daar stopt het ook mee. Dilara wilt er geen moeite meer voor doen als het maar vanaf 1 kant komt. Daarnaast is ze ook helemaal klaar met het feit dat ze met alles wordt vergeleken met haar broer, die altijd de perfecte jongen is geweest die dokter wordt. D


    EXTRA
    Seksualiteit: Biseksueel
    Talen: Engels (vloeiend), Spaans (goed), Russisch (goed), Frans (matig)
    Instrumenten: Gitaar (elektrisch en akoestisch), altviool, piano
    Bad habits: Roken bij stress
    Verslavingen: Koffie, Red Bull, aardbeien met slagroom en bananenmilkshakes
    Fears: Bindingsangst (thanks mom and dad), faalangst

    [ bericht aangepast op 18 juli 2019 - 22:00 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Benzin schreef:
    Maakt het nog iets uit of ik een mannelijke of vrouwelijke rol neem trouwens? Ik heb zelf een lichte voorkeur voor een mannelijke rol, maar als het voor de verdeling beter is als ik een vrouwelijke rol maak, doe ik dat.


    Van mij mag je gerust een man maken hoor ! ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    NASH SEBASTIAN PIERCE

    Bassist of (Name band)




    Nash|| English|| "at the ash tree".
    Sebastian || English/German/Swedish ||"venerable"
    Pierce|| English ||"YAHWEH is gracious"


    ” Nash is derived from Narcisistic Asshole”

    26 || 11/06 || Queer (een ander labeltje plakt hij niet opzichzelf gezien hij het nog niet 100% weet) || American


    INSIDE

         


    Ego, Dramaqueen, asshole, little bratt, koppig, really loves his friends, aanhankelijk(platonisch knuffelen kusjes geven etc) , loves to acts, lies a lot, kan niet lang boos blijven, onhandig, best intilligent maar laat het niet merken, foute humor, vreemde fashionsence, glitter & confetti, meer komt

    Nash is een jongen met een erg moeilijk karakter, of je mag hem of je kan hem niet luchten. Hij is namelijk het type persoon die erg veel aandacht nodig heeft en het maakt hem niet zozeer uit of deze aandacht positief of negatief is, want eerlijk? Hij heeft niet echt veel om de negatieve commentaar van anderen, hij is trots op wie hij is en erg zelfzeker. Hij weet echter wel wanneer hij zijn spotlight moet afstaan en zal dit met alle liefde doen als hij je mag, al zal hij deze verloren spotlighttijd later wel innen door zijn innerlijke dramaqueen boven te halen.

    Als iemand Nash zal beschrijven komt het woord overdreven vaak boven drijven, en dit is niet met een korreltje zout genomen. De jongen is namelijk erg dramatisch en zal alles theatraler maken dan hoort te zijn, maar zo is hij eenmaal opgegroeid geweest. Vind hij iets leuk, dan lijkt hij net een vrolijke kleuter, vind hij iets vreselijk, dan is er net geen donderwolk boven zijn hoofd te zien. Nash houd van acteren en kan het dan ook wel aardig, maar hetgeen wat zijn 'acts' altijd lijkt te verkopen zijn-zijn mimieken. Nash heeft een groot arsenaal aan gezichtsuitdrukkingen en hij zal niet gauw zijn gevoelens voor je verborgen houden. Is het niet aan zijn houding te merken, dan zal je het wel in zijn ogen zien wat er scheelt.
    Zoals eerder vermeld is Nash erg zelfzeker over zichzelf en kent weinig schaamte, dit maakt hem ook erg bot en nogal een dick. Hij denk vaak geen twee keer na als hij iets zegt en luistert niet als anderen hem preken voor iets. Hij ijdel en vind van zichzelf dat hij er wel mag wezen. Hij is niet beschaamd om zichzelf en zou zelf naakt durven rondlopen, zou het niet voor zijn vrienden zijn die hem er extra op wijzen om op z'n minst een boxershort aan te trekken. Hij pronkt met zijn vreemde fashionsence en is erg ijdel.

    Hij is koppig en heeft helaas ook snel vooroordelen klaar liggen, dit betekend dat je Nash moet kunnen overtuigen met je eerste uitstraling, lukt dit niet, dan zal het heel erg moeilijk worden om vrienden te zijn met deze jongen.


    “ I'm not the type to grow old and live happily ever after”


    OUTSIDE



    Nash is een speciale jongeman te noemen. Hij rijkt ongeveer 1m79 en heeft een slank postuur. Hij is eerder aan de magere kant, maar de jongen heeft de nodige spieren om de dag door te komen. Nash heeft een lichtgetinte huidskleur, bezaaid met moedervlekjes. Nash heeft een wat hoekig gezicht met ingevallen kake, dit kan wel door de alcohol zijn die hij verorbert per dag. Vroeger had hij bolle kaakjes waar zijn oma graag in kneep. De jongen heeft grote groene ogen die rondomgesierd zijn met lange zwarte wimpers welke nog wat geaccentueerd worden door een dun laagje mascara. Verdersmeert nash donkere oogschaduw op zijn oogleden, een van zijn statement pieces in zijn looks. Verder heeft hij een rechte neus en volle zalmroze lippen. Nash is een echte krullenkop en hij heeft een echte haar liefde relatie met zijn krullen. Hij haat ze, maar zonder ze kan hij niet leven. Zijn haren zitten dan ook iedere dag anders en hij doet ze soms ook geen moeite meer voor. (nee dat is geen waar, Nash is de symbolisatie van een ijdeltuit)
    Nash is dol op alles dat blinks, zacht is en zwart is. De jongen heeft dan een een gaderobe vol zitten aan foute kleren waar zijhn vrienden zouden lachen dat hij een leren rock combineert met cowboyboots en een pantervelletje, andere aanbidden hem net om deze vreemde keuzes. Naast zijn bomvolle kast met foute kleren heeft de jongen een gaatje in zijn rechteroor en een collectie aan zonnebrillen in alle vormen en maten. Hij heeft geen tattoages, mede omdat hij best wel bang is voor naalden al zou hij dat niet toegeven.


    “ So what If dress this way, it's fashion baby!”



    HISTORY


    Roger Pierce || Vader || Eigenaar muziekwinkel (49)
    Eleanor PierceGoldstein || Moeder || Kassierster in de supermarkt (50)
    Lillith Pierce || Zusje || Roadie (24)

    Zo'n 26 jaar geleden op een warme zomerse 11 juni kwam de kleine Nash Pierce ter wereld. Hij was de eerste telg van het kersversgetrouwde koppel Pierce en meteen al een verwend nestje. Nu ja zo'n twee jaar lang kreeg hij alle aandacht totdat hij zijn spotlight moest delen met de nieuwste en laatste toevoeging van de familie Pierce, Lillith. Lillith of 'lill chipmunk' zoals Nash haar soms noemde waren echt twee energieke kinderen wat het voor hun ouders soms lastig maakte om hen bij te houden. De enige momenten waarop Roger de twee kon laten stilzitten was als hij zijn gitaar bovenhaalde of de kinderen leerde hoe ze piano moesten spelen. Hun vader werkte namelijk in een muziek winkel, dus hun muzikaal talent werd meteen met de paplepel ingegeven.
    Hun moeder was dan minder creatief en deed haar best om de kids ook te entertainen al speelden ze liever met paps instumenten dan met mama's mixers. Eleanor zag al snel dat haar zoon een geboren sterretje was, en nam hem soms mee naar castingsbureau's waar hij als figurant ontbijtgranen moest eten of met speelgoed mocht spelen voor reclamespotjes. De twee kids waren erg geliefd al was het thuis niet altijd koek en ei. Nash herinnert zich nog momenten dat hij met zijn zusje speelde om haar zo af te leiden van het gekibbel van hun ouders. De dag erop werden ze dan wel uit schuldgevoel verwent van hun ouders maar toch, voor Nash bleek het maar zo dat liefde niet voor eeuwig is. Hij wist dat enkel zijn familie voor eeuwig was, daarom is familie dan ook zo belangrijk voor hem. Nash speelt al muziek sinds hij zich kan herrineren maar was pas 12 toen hij voor het eerst zijn eigen instrument bemachtigde, dit was een bassgitaar dat hij van zijn vader had gekregen. Het ding was prachtig en kon redelijk wat volume produceren, tot ergernis van zijn moeder. Zijn eerste lied dat hij dan ook leerde met zijn pa was 'another one bites the dust' van Queen. Dit is iets wat hem altijd is bijgebleven. Toen hij bijna veertien was kwam het hartbrekende nieuws dat hun ouders gingen scheiden. In de week waren ze bij hun vader en in de weekends bij hun moeder.
    De break tussen hun ouders en het beginnende puberen zorgde er voor dat Nash al gauw begon te rebelleren. Hij ging mindervaak met zijn moeder naar de castingsbureau's en kibbelde vaker met haar en met zijn vader sprak hij nooit echt over meisjes of van de gênante dingen.

    Hij was ... toen hij de band startte met...





    RELATIONSHIPS

    Wie wil?


    EXTRA



    Talen: Engels (vloeiend) , frans (basis), Duits (Basis), Spaans (iets meer dan basis), bullshit (fluently)
    Likes
    Dislikes
    Fears Hij heeft het niet toe, maar Nash heeft bindingsangst, zodra hij verliefd word gedraagt hij zich als een enorme asshole om die persoon weg te jagen, omdat hij bang is dat deze persoon hem zou verlaten of erger nog, sterven. Hierdoor vermoed hij zelf dat hij asseksueel is, of iets daardichtbij. Hij zal mensen snel zoenen, platonisch of niet, maar zodra iemand een base verder wilt muist hij er snel vandoor. Met iemand waar hij gevoelens voor krijgt zal hij niets proberen en vermijd deze persoon het liefst, bang dat hij zijn hart zal breken aan die persoon.
    Talents
    Verslavingen Hij is een alcoholverslaafde. De faam is Nash een beetje naar zijn hoofd gestegen en hij kon niet aan de verleiding van de verdovende drank weerstaan. Een pilletje kan hij wel eens slikken en hij zegt nooit nee tegen een joint maar Alcohol, dit smokkelt hij overal mee. Dit resulteerd er vaak in dat de jongeman amper op z'n benen kan staan om ziek boven de wc pot hangt. Zijn vrienden zorgen er voor dat zijn alcoholflessen soms vervangen worden door water en vaak merkt hij het niet eens.
    Tics Hij likt zijn onderlip erg sensueel als hij aan het denken is. Hij moet niezen van chocolade.
    Other -
    -Hij heeft in zijn jeugd vaak geacteerd, zo is hij als 7 jarige te zien in een commercial van ontbijtgranen en yugio, iets waar zijn vrienden hem soms om plagen. Later als 15 jarige heeft hij een klein rolletje gehad in een politieserie en po z'n 18 speelde hij in een tienerdrama al is hij gestopt met acteren omdat de band toen stilaan populair begon te worden. Nu speelt hij nog steeds graag rolletjes en word aanzien als de dramaqueen van de band, hij is dan ook dol op aandacht.
    - Hij is linkshandig
    -Heeft een hekel aan dingen die oranje zijn, (doordat hij een dramaqueen is durft hij wel gekke dingen te eisen zoals een m&m schaal zonder oranje bollen erin etc)
    - Is net een ekster, zodra het glimt wil hij het hebben, ook als het hem niet toebehoort.
    - Weet zeer veel feitjes van muzikanten en bands, maar weet het meest over Queen. Het is dan ook zijn favoriete band en Jon Deacon is toch echt zijn voorbeeld. Soms probeert hij ook songs te schrijven voor de band met zijn zusje, al is maar 1 song gerealiseerd geweest.


    Alvast een opzetje van Nash

    [ bericht aangepast op 19 juli 2019 - 17:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ZEUS GRAYSON LEE

    They say we're too young to love,

    but maybe they're to old to remember.


    ♦ Gitarist [band 1] ♦ Fc: Troye Sivan ♦

    NAME

    Zeus ♦ English ♦ The name of a Greek god, related to the old Indo-European god *Dyeus, from a root meaning "shine" or "sky". In Greek mythology he was the highest of the gods. ♦
    Grayson ♦ English ♦ ''Son Of The Grey-Haired One.'' ♦
    Lee ♦ English ♦ Familyname ♦


    AGE

    ♦ Leeftijd: 24 jaar
    ♦ Geboortedatum: 5 juni
    ♦ Sterrenbeeld: Tweelingen


    You say: I should be straight
    I say: taste the rainbow, bitch.







    INSIDE

    ♦ Dapper ♦ Koppig ♦ Control freak ♦ Onafhankelijk ♦ Flirt, charmant ♦ Ochtendhumeur, hij is chagrijnig tot hij zijn koffie opheeft ♦ Perfectionist, houdt niet op tot alles is zoals hij het wil ♦ Ambitieus ♦ Temperamentvol ♦ Kan niet liegen, hij stottert altijd als hij leugens vertelt ♦ Verantwoordelijk ♦ Goed georganiseerd ♦ Creatief, speels ♦ Stelt anderen voorop, vergeet zich zelf niet ♦ Zelfverzekerd, sarcastisch ♦ Geduldig, kan eeuwig wachten op iets dat niet komt ♦ Onhandig ♦ Sociaal, kan vaak niet stoppen met praten ♦

    In het kort is Zeus niet graag op zich zelf, maar toch kan hij zich alleen prima vermaken. Hij is een perfectionist tot alles is zoals hij het wil en soms kan dat uren duren en heeft hij een ander nodig om hem van zijn werk te halen. Voordat je hem wakker maakt, moet je altijd een koffie klaar hebben. Zeus is opvliegen, snel geïrriteerd en kan niet normaal functioneren totdat hij zijn warme drank opheeft en zijn sociale, vrolijke zelf kan zijn. Zeus is erg sociaal, maar niet perse energiek en overdreven. Hij is een flirt en een persoon die je aan het lachen brengt met sarcasme, maar kan ook grappen maken over zich zelf. Hij is geen meeloper, maar wil ook niet alleen achterblijven. Hij heeft een mening klaar, maar vertelt hem zo voorzichtig mogelijk. Zeus kan niet tegen mensen die huilen en zou geen idee hebben wat hij dan zou moeten doen.


    OUTSIDE

    Haar • Kort, krullerig, donkerbruin haar.
    Ogen • Helderblauwe ogen.
    Bril/Lenzen • Hij heeft een ronde bril, maar meestal draagt hij lenzen.
    Wenkbrauwen • Donkerbruin, dun.
    Lippen • Lichtroze en goed verzorgd.
    Tanden • Spierwit, in een goede staat.
    Gezicht • Ovaal, strakke kaaklijn.
    Neus • Een strakke neus, met piercing.
    Oren/Gehoor • Zijn gehoor is goed genoeg.

    Lengte • 174 cm.
    Huid/Tint • Blank.
    Kledingstijl • Casual, tussen vroeger en modern is.
    Favoriete kledingstuk • Heeft hij niet echt.
    Favoriete schoensoort • Heeft hij niet echt.
    Schoenmaat • 42.
    Postuur • Dun, gee sixpack.

    Piercing • Een neuspiercing.
    Tatoeages • Geen.
    Sieraden • Soms één oorbel.


    Vader ♦ Gray Lee ♦ 59 jaar ♦ Automonteur --> werkeloos
    Oudere broer ♦ King Lee ♦ 29 jaar ♦ Gymleraar

    Moeder ♦ Rosa Delaney (née Jacobsen) ♦ 56 jaar ♦ Tandartsassistente
    Stiefvader ♦ Michael Delaney ♦ 55 jaar ♦ Tandarts
    Stiefzusje ♦ Elizabeth Delaney ♦ 18 jaar ♦ Studie Geneeskunde
    Stiefbroertje ♦ George Delaney ♦ 18 jaar ♦ Studie Psychologie

    HISTORY

    Zeus is geboren in het gezin van Rosa en Gray Lee. Rosa was een perfecte moeder en het gezin leek niks te kort te komen, tot Rosa op haar werk een ander ontmoet. Michael Delaney verpeste de toekomst van het gezin, toen hij met haar naar bed ging en Rosa zwanger was van zijn tweeling. De relatie tussen de ouders van Zeus ging kapot toen hij nog maar zes jaar oud was. Haar twee zonen mochten natuurlijk langskomen bij haar nieuwe gezin, maar dat liet hun vader niet toe.
    Gray kreeg het heel moeilijk na het vertrek van Rosa. Hij moest twee zonen grootbrengen zonder zijn vrouw en een goed inkomen en dat konden King en Zeus voelen. Zeus werd gepest, omdat hij anders was dan anderen. Hij droeg geen merk, was niet bepaald een échte jongen en werd vooral ''apart'' en ''weird'' gevonden. Zijn beste vriend was zijn broer en die gaf hem als tiener zijn éérste, echte gitaar. Omdat Zeus een intelligente, slimme jongen was en geen andere dingen deed met vrienden, had hij heel veel tijd over om door te brengen met zijn gitaar. Zijn vingers leken het erg goed te vinden in de snaren en langzamerhand werden die snaren ook zijn troost.
    Toen Zeus zeventien was, kwam zijn vader ter overlijden. Hij had zijn eigen leven genomen, omdat het leven hem alleen maar tegenzat. Hij was namelijk al twee jaar zijn baan kwijt en kon bijna zijn twee zonen niet meer onderhouden. Zeus en King werden in het huis van hun moeder en stiefvader geplaatst, tegen hun wensen in.
    Zeus gaf zijn moeder de schuld van de dood van zijn vader, waardoor er vaak ruzie tussen die twee ontstond. Vaak was het onterecht, want Michael deed er alles aan om het goed te maken tussen die twee en betaalde zelfs Zeus' muziekstudie en liet hem leren van de beste gitaarspelers en muzikanten. Ook had het gezin hem geaccepteerd toen hij voor zijn homoseksualiteit durfde uit te komen, iets wat hij nooit durfde te zeggen tegen zijn echte vader. Toen Zeus tweeëntwintig was, was zijn studie afgelopen en werd hij ontdekt.
    [verder...]




    One good thing about music,
    when it hits you, you feel no pain.



    EXTRA

    • Guilty pleasures:
    • Mistalenten: Hij kan écht niet koken.
    • Geheimen: Hij is bang in het donker, vooral als hij dan alleen is in een steegje of een bos. Hij kan wel in het donker slapen, zonder nachtlampje.
    • Verslavingen: Geen.
    • Likes: Ariana Grande, optreden, muziek, gitaren, familie, herfst, winter, landen met een history, exotische landen met een zee, fluffy, zachte stoffen, bekendheid, geurkaarsen.
    • Tics: Dansen als er muziek is.
    • Angsten: Niet geaccepteerd worden, donker.
    • Dislikes: Haters, ouder worden, als mensen huilen, tenen, te veel moeten lopen, slippers, teenslippers, kappers, té veel parfum, mensen die zeggen dat hij een meisje is, horrorfilms.
    • Moedertaal: Engels.
    • Gesproken talen: Engels, Frans, Chinees&Spaans
    • Geaardheid: Homoseksueel.
    • Geloof: Geen.
    • Themesong: Ariana Grande - 7 rings
    • Muzieksmaak: Meer modern dan oud.
    • Allergieën: Kattenharen.
    • Voorkeurhand: Links.


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Hargreeves schreef:
    (...)

    Van mij mag je gerust een man maken hoor ! ^^

    Top, dan ga ik ermee aan de slag! (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ruari Hayes


    Ruari: [uitspraak als 'ro + ree'] Rode koning, grote koning. Rory O’Connor, de laatste 'Hoge' Koning van Ierland moest zijn troon afstaan.
    Hayes: afstammeling van Aodh (vuur), of van Aed. Een god uit de Ierste mythologie.


    Leeftijd:
    22 jaar, geboren op 12 mei.


    Status:
    De tweede gitarist van de support-band



    Innerlijk:
    spontaan in dingen doen ~ wispelturig ~ chaotisch ~ avontuurlijk ~ volhoudend ~ caring voor zijn vrienden ~ betrouwbaar ~ gevoelig ~ gevoel voor humor, onder andere woordgrappen en droge humor ligt hem ~ geeky over de dingen die hij leuk vind.

    Als Ruari iets in zijn hoofd heeft gehaald om te doen, denkt hij hier vaak niet echt over na en doet hij dit gewoon. Hij kan ook makkelijk van het ene ding doen, naar iets heel anders overgaan.
    Een nee tegen dingen doen zal je ook niet snel krijgen van hem, omdat hij graag het avontuur opzoekt.
    Hij is volhoudend als hij eenmaal ergens een mening of idee over heeft en niet altijd even makkelijk op een ander idee te brengen.

    Ruari geeft om zijn vrienden en is er ook voor ze als ze hem nodig hebben. Geheimen zijn dan ook veilig bij hem. Ondanks zijn spontane aard, aangezien hij meer nadenkt voor hij dingen zegt dan voor hij dingen doet.
    Hij is ook vrij gevoelig, al laat hij het niet snel zien. Deze gevoeligheid kan soms leiden tot schommelingen van zijn humeur. Wat deels een reden is dat hij er niet zo open over is. Hoewel dit ook is vanwege het stigma dat hij voelt dat er om 'gevoeligheid van mannen' heen zit.

    Ruari kan goede humor erg waarderen, ook al voelt hij zich op dat moment misschien wat minder. Je kan hem niet echt een grote nerd noemen, maar hij kan wel een beetje geeky zijn over games, films en andere dingen die hij leuk vindt.


    Uiterlijk:
    FC: Riker Lynch

    Lengte ~180 cm.
    Huid/Tint ~ Blank.
    Haar ~ geblondeerd, van oorsprong lichtbruin.
    Ogen ~ Bruin
    Postuur ~ aan de slanke kant. Licht gespierd bij de schouders/ armen.

    Kledingstijl ~ Hij voelt zich het fijnst in een donkere spijkerbroek met t-shirts met gekke teksten of afbeeldingen er op.
    Tatoeages ~ Een game-consoler op de zijkant van zijn linker schouder (matching met Kaegan) was zijn eerste, hierna heeft hij een quote uit zijn favoriete film op zijn rechter ribben en een gitaar met muzieknootjes erbij op zijn linker schouderblad.

    Familie en geschiedenis:
    Vader: Aiden Hayes
    Moeder: Kaileigh Maureen Hayes
    Broer: Kaegan [o.a. zoon van Egan] Hayes ~ 22

    Ruari is geboren en getogen in Ierland. Zijn vader werkte bij de politie en zijn moeder schreef gedichten, naast dat ze vrijwilligerswerk deed. Ruari heeft een hechte band met zijn tweelingbroer Kaegan. Ze zijn van jongs af aan redelijk onafscheidelijk geweest, ondanks dat ze niet dezelfde dingen leuk vonden. Ruari was liever met muziek bezig, terwijl Kaegan verschillende sporten uitprobeerde. Dit is inmiddels geen probleem meer en was het eerst ook niet, maar dit heeft in de puberteit van de jongens toch even voor frictie gezorgd. Met name in de vierde van de Secondary School speelde dit. Gelukkig waren ze allebei los van elkaar in dat jaar met een net uitgekomen game bezig. Want zo gingen ze samen het spel spelen, wat ze weer dichter bij elkaar heeft gebracht.
    Nadat Ruari al zijn jaren doorlopen had, dus ook van de twee jaar na Secondary School, besloot hij te studeren in Engeland en speelde hij regelmatig op campus en omgeving wat gitaar.


    Extra:
    • Hobbies: Gitaar, zingen, gamen.
    • Mistalenten: Geen richtingsgevoel, en plannen gaat hem ook niet altijd even goed af.
    • Geheimen: Dat hij zich in zijn keuzes soms laat leiden door zijn emoties weet je eigenlijk alleen als je hem goed kent. Ruari wilt namelijk liever niet als te gevoelig overkomen. | Dat hij zijn broer eigenlijk wel een beetje mist sinds dat hij niet meer bij hem in de buurt woont.
    • Verslavingen: Tatoeages.
    • Likes: reizen, humor, tattoo's, muziek, gitaren, games, chillen op de bank.
    • Dislikes: stress, te happy dingen (met name als hij zich minder voelt), lang vliegen; daar wordt hij onrustig van.
    • Fears: Dat er naasten wat overkomt.
    • Afkomst: Ierland
    • Gesproken talen: Engels en Gaelic.
    • Geaardheid: Hij ziet wel wie hij tegenkomt en zolang de klik er is, maakt het voor hem niet uit wat het geslacht is van iemand. | Panseksueel als je het een label moet geven, maar dit doet Ruari zelf niet.
    • Themesong: [komt nog]
    • Muzieksmaak: Hij kan het meeste wel waarderen, al luistert hij het meest naar muziek met wat meer pit. Verder hangt waar hij naar luistert erg af van zijn humeur.
    • Voorkeurhand: Rechts.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2019 - 20:18 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Havana Sofía Suarez


    NAAM
    Havana - The capital city of Cuba
    Sofía - Wisdom, skill
    Suarez - Last name

    Havana heeft niet echt een bijnaam maar haar naam wordt vaak afgekort naar Vana.

    LEEFTIJD
    Vana is 23 jaar en geboren op 7 augustus. Dit maakt haar een leeuw en dit merk je regelmatig in haar karakter.

    STATUS
    Ze is de leadsinger van band 2 [...]


    UITERLIJK
    • Gebruinde huidskleur
    • Donkere ogen met lange wimpers
    • Vrij rechte neus
    • Erg volle, zachte lippen
    • Duidelijke kaaklijnen die haar gezicht vormen
    • Houdt haar make up vaak redelijk simpel, maar houdt ervan om haar ogen te benadrukken
    • 1,67 lang
    • Zandloperfiguur, vrij slank met volle curves
    • Heeft een aantal tattoos
    • Heeft meerdere piercings in haar oren en tepelpiercings
    • Houdt van verschillende (kleding)stijlen, maar maakt het altijd een beetje cheeky
    • FC: Kailyn De Los Rios

    KARAKTER
    Extravert • Zeer ambitieus • Gemaakt voor de spotlight en totaal geen moeite om er middenin te staan • Echte charmeur • Zelfverzekerd • Spontaan • Sociaal, maakt makkelijk vrienden • Erg nuchter, zo komt het alleen niet altijd over op het eerste gezicht • Gepassioneerd • Harde werkster • Vrij touchy (onbewust), houdt van fysiek contact • Uitbundig • Energiek • Life of the party • Vurig • Creatief • Gul • Erg loyaal • Stiekeme romanticus • Heeft een gevoelige kant die ze openbaar niet zo uitgebreid toont • Knows how to have fun • Schaamteloos • Houdt niet van verantwoordelijkheid maar krijgt het vaak wel • Tikkeltje losbandig • Dól op aandacht • Realistisch • Chaotisch (al ziet ze het zelf niet zo) • Vaak met tien dingen tegelijk bezig • Oppervlakkig dominant • Tikkeltje ijdel • Temperamentvol • Koppig • Ongeduldig • Eigenwijs • Impulsief • Roekeloos






    GESCHIEDENIS
    Vader • José Suarez • 51 • Restaurant eigenaar
    Moeder • Monica del Rio • 50 • Secretaresse
    Broer • Andres Suarez • 28 • Modeontwerper
    Broer • Miguel Suarez • 26 • Geneeskunde student

    Je hebt van die mensen die er gewoon voor geboren zijn om in de spotlight te staan, ze zijn geboren om een ster te worden. Het jongste lid van de Suarez familie hoort hier duidelijk bij. Al van jongs af aan is Vana aan het entertainen, denk aan optreden voor familie bijvoorbeeld. Ze had talent en dit bleef niet onopgemerkt door haar ouders. Zo zetten ze haar op zangles om haar mooie stem te ontwikkelen en brachten ze haar naar verschillende castings voor modellenwerk. Het was soms moeilijk omdat de Suarez familie in doodgewone arbeidersfamilie was, maar ze hadden het ervoor over.
    De Suarez familie komt origineel uit Cuba maar verhuisden net voor Monica zwanger werd van Andres naar Amerika, naar Los Angeles om precies te zijn. Dit bleek uiteindelijk de perfecte keuze te zijn geweest toen hun kleine ster Havana geboren werd, Los Angeles is natuurlijk de stad waar je moet zijn om beroemd te worden.
    Zoals eerder gezegd deed Havana al van jongs af aan aan modellenwerk en vooral haar moeder zorgde ervoor dat ze geen casting miste. Het leek soms zelfs voor school te komen, waar Havana een gemiddelde student was. Toen Havana 16 was tekende ze bij een nieuw modellenbureau en kreeg ze nog wat grotere klussen.
    Toch was het niet allemaal rooskleurig en dit had vooral te maken met haar manager. Hij regelde al haar klussen en ging ook regelmatig mee met haar naar de locaties, maar hij had ook een andere kant. Het was namelijk een man die zijn handen moeilijk thuis kon houden en hij had dit al laten merken bij verschillende andere jonge modellen. Ook bij Havana ging dit een jaar door tot ze op een avond brak bij haar vader. Vanzelfsprekend werd ze meteen door hem uit deze situatie gehaald. Het zorgde er echter ook voor dat haar de relatie tussen haar ouders verslechterde. Haar moeder had haar immers naar dit bureau gebracht en vond dat ze het best intern had kunnen afhandelen, omdat dit minder slecht zou zijn voor haar carrière. Ook de band tussen moeder en dochter verslechterde hierdoor. Het duurde niet lang voor haar ouders besloten te scheiden en Havana bleef vanzelfsprekend bij haar vader wonen, waar ze een erg sterke band mee heeft.
    Havana had wel een beetje naam voor haarzelf gemaakt en had ook een goede following op Instagram, waar ze dus mee verder ging. Ze wou namelijk nog steeds in de spotlight komen, zelfs nu ze de donkere kant ervan had gezien. Ze dacht ook dat ze dit platform kon gebruiken om mensen te helpen, dit soort zaken bespreekbaar te maken en mensen duidelijk te maken dat het niet allemaal zo mooi is altijd wordt gezegd. Ze besloot ook om professioneel iets met muziek te gaan doen en begon haar eigen nummers te schrijven. Ze heeft er een paar uitgebracht en is toen via via in contact gekomen met andere muzikanten die later haar bandleden zouden worden.

    EXTRA
    • Afkomst ~ Cubaans.
    • Stem ~ Ze heeft van zichzelf een mooie stem en door alle zanglessen is het goed ontwikkelt (denk aan lage/hoge noten bijvoorbeeld). Vana staat bekend om haar zuiverheid en vooral krachtige uithalen. Ook zingt ze zo nu en dan in het Spaans.
    • Geaardheid ~ Hetero, maar vind het niet erg om rond te klooien met een meisje
    • Talen ~ Spaans, Engels, redelijk Portugees
    • Dromen ~ Haar eigen compleet sold-out world tour.
    • Verslavingen ~ Redbull?
    • Drug ~ Ze houdt van een drankje en een joint hier en daar, maar het is geen probleem verder.


    RELATIES

    [ bericht aangepast op 15 juli 2019 - 23:26 ]


    El Diablo.

    Waar komen de bands trouwens vandaan?
    Ik zie nu namelijk dat een zangeres van band 2 uit cuba komt, maar een gitarist uit Ierland.

    Also, Anne, niet echt kritek oid, maar de Ierse taal als in Gaelic/Gaeilge heeft bijna niets weg van Engels, maar de meeste Ieren spreken alleen maar of bijna alleen maar Engels met een Iers accent. (;

    [ bericht aangepast op 15 juli 2019 - 19:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik kwam ook toevallig net met een vraag in mijn hoofd. x:
    Wat voor muziek maken beide bands? Want mijn gedachte gleed eigenlijk automatisch naar een rockband, maar tegenwoordig heb je natuurlijk bands van alle soorten? ^^


    • • •

    KIaus schreef:
    Waar komen de bands trouwens vandaan?
    Ik zie nu namelijk dat een zangeres van band 2 uit cuba komt, maar een gitarist uit Ierland.

    Daarom was mijn idee van studeren in Engeland. Zodat hij ontdekt kan worden. Maar eigenlijk weet ik niet zeker waar de rest zich bevindt inderdaad. Voor mij kan die Engeland dus ook best een ander land zijn.
    Oh, daarom hoor ik het nooit zo bij Ierse bekendheden o.i.d.. Dat was niet zo snugger van me. Had het wel gewoon kunnen weten.. Maar bedankt voor het noemen ervan in elk geval!

    Highgarden schreef:
    Ik kwam ook toevallig net met een vraag in mijn hoofd. x:
    Wat voor muziek maken beide bands? Want mijn gedachte gleed eigenlijk automatisch naar een rockband, maar tegenwoordig heb je natuurlijk bands van alle soorten? ^^

    Mijn gedachten ging daar eigenlijk ook meteen naar uit,
    Kijken naar wat de meesten willen kan misschien een idee zijn, of gewoon doen wat Hargreeves' idee was hierbij? Waarschijnlijk beter aangezien de RPG van Hargreeves is.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2019 - 19:55 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Benzin schreef:
    (...)
    Mijn gedachten ging daar eigenlijk ook meteen naar uit,
    Kijken naar wat de meesten willen kan misschien een idee zijn, of gewoon doen wat Hargreeves idee was hierbij?


    Het kan ook een band zijn waarvan iedereen van youtube geplukt is, waardoor je een bij elkaar geraapt werkend zooitje hebt. ;D
    & Ah, ik ben dus niet de enige! Maar precies. Ik wilde de vraag enkel hier stellen zodat iedereen het antwoord kon lezen eigenlijk haha.


    • • •

    Mij is het om het even waar ze vandaan komen of hoe ze bij elkaar zijn gekomen, maar het lijkt me wel handig dat iedereen een beetje dezelfde kant op kan werken op dit gebied.


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Waar komen de bands trouwens vandaan?
    Ik zie nu namelijk dat een zangeres van band 2 uit cuba komt, maar een gitarist uit Ierland.

    Also, Anne, niet echt kritek oid, maar de Ierse taal als in Gaelic/Gaeilge heeft bijna niets weg van Engels, maar de meeste Ieren spreken alleen maar of bijna alleen maar Engels met een Iers accent. (;


    Oh, dat is enkel haar afkomst. ^^ Ze kan net zo goed ergens anders wonen, maar het is inderdaad wel handig om het op elkaar af te stemmen.


    El Diablo.

    De bands spelen voornamelijk Rock/poprock anno 2018 kunnen ze ook al samengewerkt hebben met andere artiesten en een paar nummers in een andere stijl uitgebracht hebben. (Denk aan een rustiger nummer of een nummer met orkest achter ) Forky en ik maken vanavond een praattopic waar we de bandnames ook kunnen bedenken en enkele songtitels kunnen verzinnen hehe. De band is afkomstig uit Amerika, maar in praattopic kan gerust overlegd worden. Het komt vaker voor dat oudbendleden vervangen worden door nieuwe talenten en dat jou perso dus niet bij de originele groep behoort etc.

    De rpg start met een nieuwe tour en zal starten in *tromgeroffel* Tokio, Japan! Forky en ik zullen de komende dagen ook even kijken voor een tourschema en busverdeling (al kan dit vaak veranderen natuurlijk)

    Moesten jullie je momenteel vervelen tot het praattopic er is, kunnen jullie al leuke vereisten bedenken dat je personage zou stellen op de tour of misshien leuke ideetjes voor een bandnaam/logo Ik heb een drukke werkweek voor de boeg maar als ik een gaatje vind wil ik met alle liefde twee logo's ontwerpen voor de bands :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    F R A N C E S      "F R A N K I E"      V A L E N T I N E




    N A A M
    F R A N C E S
    "F R A N K I E"
    V A L E N T I N E
    Bijnaam —
          Frankie, Valentine


    ♥      ♥      ♥


    L E E F T I J D
          25, born on the 14th febuary '94, Aquarius


    ♥      ♥      ♥


    S T A T U S
          Frankie is de drummer in de band ...
    I N N E R L I J K
    Ambitieus
    Tikkeltje arrogant
    Licht ontvlambaar
    Creatief
    Goedhartig
    Humoristisch
    Zorgzaam
    Geboren leider
    Charmant
    Muzikaal
    Heeft een gebruiksaanwijzing
    Slim
    Dominant
    Koppig
    Kwetsbaar
    Onzeker
    Roekeloos
    Ondeugend

    ♥      ♥      ♥


    Frankie is een charmante zelfverzekerde jongeman die het leven niet al te serieus neemt. Frankie is een enorm mensen mens en geniet ervan met zijn vrienden of familie te zijn en zelfs om een praatje te maken met een compleet vreemde op straat. Ook is hij erg zorgzaam aangelegd en heeft hij al snel de neiging om iedereen die hulp nodig heeft onder zijn vleugels te nemen. Veel zullen hem dan ook beschrijven als een geboren leider. Hij voelt zich erg snel verantwoordelijk voor iemand en eenmaal hij van iemand houd zal hij trouw aan zijn of haar zijde blijven staan.
    Ondanks dat Frankie zich enorm verantwoordelijk voelt, lijkt hij er als het op zichzelf aankomt een beetje met de pet naar te gooien. Zelfs tot op het punt waar het gezien kan worden als zelfdestructief gedrag. Er is een reden waarom Frankie zijn hoofd zo koel houd ten alle tijden en overal chill mee is; hij is namelijk verslaafd aan drugs en aardig ook. Ondanks dat hij zo'n sympathieke jongen lijkt heeft hij last van een aardig temper en is hij zo nu en dan aardig arrogant. Dit alles om mensen maar van het feit af te leiden dat hij stiekem enorm onzeker is en constant aan het doemdenken is. Frankie heeft zich altijd goed weten te beheersen maar sinds hij toe heeft gegeven aan de drugs is hij licht ontvlambaar. Je moet zijn geliefden dan ook niet met verkeerde bedoelingen aanraken of hij breek je vingers, stuk voor stuk en daar blijft het niet bij.
    Je moet lef een harde huid hebben wil je ook maar een beetje je hoofd boven water blijven houden in deze wereld, iets wat Frankie nog iedere dag leert.
    Frankie doet zich altijd stoerder voor dan dat hij daadwerkelijk is. Het is over het algemeen bekend dat Frankie eigenlijk gewoon een grote goedzak is maar het feit dat hij 's avonds in zijn Hello Kitty pyjamabroek rond struint en hopeloze romantische films binged houd hij toch liever voor zich.
    Ook heeft Frankie geen tekort aan humor en eeuwige sarcastische opmerkingen of dad jokes. Ondanks dit heeft Frankie ook zeer zeker zijn serieuze kant en wilt er altijd voor zorgen dat de dingen lopen zoals ze horen en ontfermt zich dan ook een beetje over de band.



    U I T E R L I J K

    Lengte 183 centimeter
    Lichaamstype
          — Figuur Normaal postuur, brede schouders
          — Tatoeages 1, 2, 3, 4, 5, 6
          — Piercings Oorgaatjes
    Huid
          — Huidskleur Roze ondertoon
          — Wenkbrauwen Donker
          — Wimpers Lang, donker
          — Ogen Klein, groen/hazel
          — Neus Klein
          — Lippen Vol
          — Kenmerken Frankie heeft sinds kort zijn haar fel rood geverfd. Frankie heeft kuiltjes in zijn wangen en een kuiltje in zijn kin.
    Haren
          — Haarkleur Donkerblond
          — Haarlengte Kort
          — Haarstijl Slag
    Handen
          — Gebruikte hand Rechts
    Stem
          — Accent Duidelijk aanwezig
          — Stem Laag


    G E S C H I E D E N I S

          Frankie is vijfentwintig jaar geleden geboren in Australië. Als het eerste en enige kind van Iris Gibson. Hij had de liefste moeder die hij zich maar kon wensen maar heeft zijn vader nooit gekend en wilde ook absoluut zijn naam niet dragen, daarom heeft hij zichzelf al snel Frankie Valentine gedoopt. Dit omdat zijn bijnaam al lange tijd Valentine was gezien hij op Valentijnsdag geboren is en hij zijn moeder haar grote liefde is. Ondanks dat hij zijn biologische vader nooit gekend heeft kwam er al snel een nieuwe man in Iris haar leven. In het begin kon hij prima met de man opschieten, behandelde hem als zijn eigen zoon. Toch duurde het niet lang voordat de man zijn ware aard toonde. Hij zat tot zijn nek aan in de schulden en was een waar drankorgel. Hij hield Iris onder de duim en pushte Frankie om school te verlaten en een baan te zoeken zoals echte mannen dat deden. Frankie wilde helemaal geen saai leven leiden als bouwvakker of vrachtwagenchauffeur, Frankie wist al van jongs af aan dat hij niets anders wilde doen dan optreden. Sinds hij voor het eerst in een school toneelstuk mocht spelen wist hij dat het podium de juiste plek was voor hem. Tot zijn twaalfde hield hij zich enkel bezig met acteren tot hij de drums ontdekte. Hier werd hij meteen verliefd op. Hoewel zijn stiefvader er geen toekomst in zag kreeg hij van zijn oma zijn eerste drumstel voor zijn verjaardag. Het was niet meer de aller nieuwste, maar perfect in de ogen van Frankie. Hij was maanden lang niet uit de garage te krijgen en het was niet te ontkennen, de jongen was goed. Goed en vastberaden er zijn beroep van te maken.
    Hij speelde in verschillende jeugd bandjes en genoot hier van. Het hielp hem te doen waar hij gelukkig van werd en om de thuissituatie te ontsnappen. Zijn stiefvader dwong hem een vaste baan te gaan zoeken en verbood hem die waardeloze dromen langer te volgen. Het liep dag in dag uit -uit in een ruzie die soms uitliep in geweld. Tot het op een dag zo escaleerde dat zijn stiefvader zijn drumstel verwoestte. Nu was het genoeg en stapte Frankie op. Hij was jong en helemaal nog niet klaar om op eigen benen te staan maar hij moest weg daar. Met het enige spaargeld dat hij had is hij naar Amerika gevlogen gezien hij daar zijn beste kanten in zag. Daar Frankie heeft lange tijd geleefd in de goedkoopste hotelkamers van het geld dat hij verdiende met kleine gigs. Tot hij op een gegeven moment een studio aangeboden werd waar hij mocht wonen in ruil voor een aantal optredens in de week voor de bar die erbij hoorde. Zo heeft hij een tijd zijn hoofd boven water kunnen houden tot hij de band waar hij nu in speelt tegen kwam.
    Frankie is nu gelukkiger dan ooit maar toch blijft er een duistere wolk boven hem hangen. Hij is naar drugs gaan grijpen om zijn gedachten maar stil te krijgen en het constante nare onderbuikgevoel te elimineren. Het begon met zo nu en dan een jointje toen zo hier en daar een pilletje tot hij na het overlijden van zijn moeder voor het eerst heroine gebruikte. Zelf is hij hier heel erg van geschrokken maar hij kon het feit dat hij hunkerde naar meer niet ontkennen en is soms niet sterk genoeg om het te negeren. Frankie heeft zijn band altijd al als zijn familie gezien maar nu is het nog zijn enige familie.
    E X T R A

    Likes —
    Affection, family, friends, rock and roll, music, drums, sex, bands, neon lights, the city, fans, attention, tattoos, touring, retro, lots of hair gel

    Dislikes —
    Yellow, people who can't stand up for themselves, annoying people, cauliflower, spiders

    Talen —
    Engels

    Seksualiteit —
    Biseksueel

    Angsten —
    Nooit meer gelukkig zijn

    Extra —
    Frankie is chronisch depressief en slikt hier pillen voor
    Frankie is verslaafd aan drugs ook al probeert hij dit geheim te houden

    [ bericht aangepast op 15 juli 2019 - 21:41 ]


    How far is far