Ik loop tegen wat dingen aan op scouting en momenteel ben ik er met 1 persoon wel helemaal klaar mee.
In mijn ogen heb ik het aardig gezegd maar volgens haar is het mijn probleem en ik wil graag eerlijk van jullie weten, zie ik dit nou zo verkeerd?
Al langere poos hebben C en ik dat we wat meningsverschillen hebben, C heeft dit eigenlijk met iedereen binnen onze vereniging.
Nu appt zij mij net dat er een vader kan bellen deze week die graag op scouting langs wilt komen om te kijken en dat ze mijn en F zijn nummer hebben gegeven.
Echter weet ze dat ik vannacht op vakantie ga, er zaterdag niet ben, F is nog niet zo lang leiding en dat Y ons contactpersoon is.Echter hebben zij en Y nogal flinke botsingen, maar dat is hun probleem.
Dus ik geef aan dat dat niet handig van haar is. Dat ik op vakantie ben en dat ze Y haar nummer had moeten geven. Daarnaast geef ik aan dat ik het echt niet tof vind dat ze aan iedereen mijn nummer zonder toestemming geeft.
Nu zegt ze dat ik mij aan stel en iedereen behandel als crimineel.
Echter is mijn reden om geen contactpersoon te worden simpel.
naast dat ik niet wil dat iedereen zomaar mijn nummer heeft, ben ik old skool pre paid, dus alles kost best wel wat geld als ik bel, daarnaast neem ik onbekende nummers simpelweg ook gewoon niet op.
Dus ik zeg van goh, wat voor beeld geeft dat als ze mij 10 x bellen en ik hang 10 x op. Maar volgens haar ligt het aan mij.
Ik heb het in mijn ogen netjes gehouden tot ik er echt helemaal klaar mee was. ze heeft al voor zoveel gezeik gezorgd en ik had al lange poos aangegeven en zaterdag nogmaals dat ik iedereen pas weer zie op ons zomerkamp en dat ik niet bereikbaar ben. Ik heb vakantie, ik ga weg dus bekijk het maar.
Zie ik dit nou verkeerd? Of heb ik gewoon goed gereageerd?
Change is for weirdos ~ Niall Horan