• Ik loop tegen wat dingen aan op scouting en momenteel ben ik er met 1 persoon wel helemaal klaar mee.

    In mijn ogen heb ik het aardig gezegd maar volgens haar is het mijn probleem en ik wil graag eerlijk van jullie weten, zie ik dit nou zo verkeerd?

    Al langere poos hebben C en ik dat we wat meningsverschillen hebben, C heeft dit eigenlijk met iedereen binnen onze vereniging.

    Nu appt zij mij net dat er een vader kan bellen deze week die graag op scouting langs wilt komen om te kijken en dat ze mijn en F zijn nummer hebben gegeven.

    Echter weet ze dat ik vannacht op vakantie ga, er zaterdag niet ben, F is nog niet zo lang leiding en dat Y ons contactpersoon is.Echter hebben zij en Y nogal flinke botsingen, maar dat is hun probleem.

    Dus ik geef aan dat dat niet handig van haar is. Dat ik op vakantie ben en dat ze Y haar nummer had moeten geven. Daarnaast geef ik aan dat ik het echt niet tof vind dat ze aan iedereen mijn nummer zonder toestemming geeft.

    Nu zegt ze dat ik mij aan stel en iedereen behandel als crimineel.
    Echter is mijn reden om geen contactpersoon te worden simpel.
    naast dat ik niet wil dat iedereen zomaar mijn nummer heeft, ben ik old skool pre paid, dus alles kost best wel wat geld als ik bel, daarnaast neem ik onbekende nummers simpelweg ook gewoon niet op.

    Dus ik zeg van goh, wat voor beeld geeft dat als ze mij 10 x bellen en ik hang 10 x op. Maar volgens haar ligt het aan mij.

    Ik heb het in mijn ogen netjes gehouden tot ik er echt helemaal klaar mee was. ze heeft al voor zoveel gezeik gezorgd en ik had al lange poos aangegeven en zaterdag nogmaals dat ik iedereen pas weer zie op ons zomerkamp en dat ik niet bereikbaar ben. Ik heb vakantie, ik ga weg dus bekijk het maar.

    Zie ik dit nou verkeerd? Of heb ik gewoon goed gereageerd?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee hoor, je hebt goed gereageerd. Ik vind het heel slordig dat ze zomaar jouw nummer heeft doorgegeven, zeker omdat het je privénummer is. Kan je ergens een klacht indienen?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vreemd dat ze zoiets zomaar doet. Als jullie het goed met elkaar konden vinden, zou ik er nog in kunnen komen dat ze anderen zomaar jouw nummer geeft, maar dan vind ik het nog vreemd.
    Ik vind dat je keurig hebt gereageerd.
    Misschien dat je het er met de daadwerkelijke contactpersoon over kunt hebben?


    leef en laat leven

    Ik heb het in onze stad groep gegooid zodat ze weten wat er is. Ik weet namelijk niet of ze F dit ook had gestuurd.

    Ik wil het ook gaan bespreken in de vergadering want we hebben een privacy wet en ik was echt zeer pissig.

    Voor nu laat ik het denk even, ik wil mij richten op de vakantie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als dit voor jou niet oké is, dan mag je dat gerust aangeven. Ze zag er waarschijnlijk geen kwaad in en voor haar stelt het vast niet veel voor, maar iedereen heeft recht op zijn of haar grenzen. Als je het niet leuk vindt, dan is het je recht om dat te laten weten, daar hoef je je niet schuldig over te voelen. Als dat niet oké is voor jou, dan moet je dat net laten weten, anders zal ze het blijven doen. Dus je hebt niks misdaan. Ik denk dat ze het op jou afschuift omdat ze zich er niet goed over voelt, dus ze steekt het maar snel op jou om zich niet rot te moeten voelen erover. Daarom doet ze alsof er iets "mis" aan jou is, maar dat is niet zo. Je hebt je gevoelens aangegeven en dat was je recht. Anderen hebben niet het recht om dat "flauw" te noemen, maar horen het te respecteren.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2019 - 19:32 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Je hebt goed gereageerd. Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Fijne vakantie!