Zeer oneens. Ik eet weinig vlees (het is duur en ik ben een arme student en ik heb het geduld niet het klaar te maken), maar als ik op vakantie ben vind ik het juist heerlijk om een steak van 300 gram naar binnen te werken of om lekker te barbecueën. Thuis vind ik zo nu en dan een stuk vlees ook weleens lekker. Niet elke dag, niet eens elke week. En daarbij drink ik liters melk en houd ik ook van eieren, kaas en andere dingen die van dierlijke producten worden gemaakt. Echt, ik probeer een beetje zuinig te leven en rekening te houden met het milieu, maar ik geloof niet direct dat het eten van minder vlees bijdraagt aan een beter milieu. Wat hierboven al gezegd wordt: ze moeten de industrieën aanpakken. Kippen moeten niet met honderden op enkele vierkante meters gehouden worden, varkens moeten ook gewoon rond kunnen lopen en er mag ook wat gedaan worden aan de leefomstandigheden van de rest van het vee, maar nee, compleet veganistisch gaat mij nooit lukken. Tenzij ze heel goede vervangers ontwikkelen om zo bij te draaien, maar ik denk niet dat dat snel gaat gebeuren.
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.