• Zijn er hier ook mensen die kleuren in boeken voor volwassenen? Zo ja, in wat voor boeken kleur je zoal en met welk materiaal? Zelf kleur ik in mandala boeken van de serie Het Enige Echte Mandala Kleurboek, en in de 'normale' boeken van Het Enige Echte Kleurboek', maar ik heb ook kleurboeken van de Action. Qua materialen gebruik ik eigenlijk vanalles, het is maar net waar ik zin in heb op dat moment. Voor potloden gebruik ik het liefst Bruynzeel Expression (En ik mag mezelf volgende maand verwennen met de Bruynzeel Design colour box ^^) of met kleurpotloden van de Action, qua stiften gebruik ik Crayola, Stabilo 68 (waar ik een kleur of 6 van heb), en Staedtler triplus colour (waar ik de hele set van heb). De hele kleine vakjes gebruik ik mijn Staedtler Triplus fineliners voor (ook de hele set van), en de Stabilo 88 (dezelfde kleuren van als de 68).

    Ik ben vooral benieuwd waarin en waarmee jullie kleuren en of er mensen hier zijn die kleuren voor volwassenen, omdat ik er zo snel geen bestaand topic over kon vinden (:

    [ bericht aangepast op 19 april 2019 - 8:10 ]


    Faith is everything.

    Action, ik heb action kleur boeken en potloden en die zij. Erg fijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Action, ik heb action kleur boeken en potloden en die zij. Erg fijn


    De boeken en potloden van de action zijn zeker fijn (: Heb je dan de 'gewone'potloden of de laatste nieuwe, die driehoekig gevormde?


    Faith is everything.

    Markle schreef:
    (...)

    De boeken en potloden van de action zijn zeker fijn (: Heb je dan de 'gewone'potloden of de laatste nieuwe, die driehoekig gevormde?


    Ik heb denk ik de gewone, gekregen met m'n verjaardag.ze zitten in een houten doos met heel groot 365 erop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik word echt snel geïrriteerd van kleurplaten en kleuren voor volwassenen boekjes enzo. Maar ik zou wel zo'n hele grote box met stabilostiften willen (heb er nu 8 van de pen 68), en dan mandala's printen en inkleuren. Dan kan ik ze zelf uitkiezen en hoeven ze niet zo priegelig te zijn enzo.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb laatst de Faber Castell Polychromos potloden gekocht (set 36) maar ik gebruik die niet voor kleurboeken. Ik teken ermee op blanco papier.

    Ik heb het ook! Echt heel veel verschillende boeken ervan! ^^ Alleen door mijn studie ben ik niet meer gaan inkleuren, maar ik mis het wel. :'D Ik kleur meestal met stiften.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb laatst een 'Extraordinary Colouring by number' gekocht bij de Action.
    Achterop het boek staan dan de nummers en de kleuren die daarbij horen.
    Ik gebruik Kids Creative stiften (want die hebben twee punten, een dunne en een wat dikkere)
    En goedkope stiften bij de Dirk (zo'n set van een stuk of 50 stiften.
    Het werkt voor mij erg ontspannend en de tijd vliegt voorbij
    Al zijn stiften niet altijd handig om mee te werken met zoiets. Helemaal niet als linkshandige (lol)


    "It means no worries, for the rest of your days"