• Killer times
    Rollen - Praat - Speel


    Op 12 mei 2013 werd de zeventienjarige Ash Doe opgepakt. Na twee maanden onderzoek werd de jongen veroordeeld voor de uiterst gewelddadige moorden op 13 mensen. Hij verdween naar het Burgerhartfort in Maine. Zes jaar later, op 15 november 2018 ontsnapt hij.
    Oakton, het stadje waar hij sinds zijn negende gewoond had, was na die beruchte arrestatie nooit meer hetzelfde.

    OPZET
    ⇸ Mijn bedoeling van deze RPG is iets kleinschalig, met maximum 10 rollen, die vooral gericht is op relaties onder de personages. Ik ben me ervan bewust dat de RPG rond een persoon draait (Ash), maar het is zeker niet de bedoeling dat alles om hem draait.
    ⇸ Omdat ik zelf al heel vatbaar ben om RPG's te laten liggen, wil ik dit tegengaan door enkele data vast te leggen waarop een skip gebeurt. Zo kan je daar al naar toe werken en ik denk dat er dan minder neiging is tot afhaken. Waar het verhaal naar toe skipt, is uiteraard open voor suggesties en overleg.
    ⇸ De RPG kan eigenlijk op drie momenten beginnen. Hier hoeft echt geen rekening mee gehouden worden met de rol van Ash, ik vind zelf alle opties aanlokkelijk:
          - Eventjes voor Ash gearresteerd wordt
          - Vlak na de arrestatie
          - Vlak na zijn ontsnapping
    Uiteraard is het ook mogelijk om bij het eerste te beginnen en te skippen naar de andere momenten. Laat weten wat jij het interessantste vindt!
    INFO
    Ash
    Zie de rol op pagina 1
    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst

    Oakton
    ⇸ California, dicht bij Riverside
    ⇸ klein stadje met zo’n 1200 inwoners, 2 lagere scholen, 2 middle-schools & 1 highschool.
    ⇸ een meer: populaire zomerbesteding
    ⇸ naast het meer: een klein bos, met aan de rand een krottig huis (Higgins’ house) met een plaatselijke spooklegende. In het bos zijn kampeermogelijkheden
    ⇸ populaire plaatsen: Suzie’s Diner, ... (vul maar aan)

    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst

    ROLLEN
    Welke
    Je kan kiezen wat voor rol je neemt: vrienden, familie (zussen en broers mogen zeker!), kennissen, FBI, voor- en tegenstanders. Zolang je openstaat voor overleg, moest er toch een probleem zijn, is het goed (:
    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst

    Lijstje
    ⇸ naam
    ⇸ leeftijd
    ⇸ innerlijk
    ⇸ uiterlijk
    ⇸ achtergrond:
          - relatie tot Ash
          - hoe gereageerd op de arrestatie
          - wat doen ze nu?
    ⇸ extra
    ⇸ relaties

    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst
    Rollen: 5 & 8
          User - Naam - rol - leeftijd 2018 - FC - pagina

          Luftmensch - Ash Doe - 23 - 1
          Necessity - Victor Collins - broer - 26 - FC - 3
          MeIpomene - Grayson Cross - FBI - 23 - Adi Gillespie - 2
          Paracosmic - Easton Covington - duts - 23 - Xavier Serrano - 4
          xJess - Isaac Thorpe - BFF - 23 - River Viiperi - 3
    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst
          User - Naam - rol - leeftijd 2018 - FC - pagina

          Madalena - Rosalina Parker-Fernandez - lief - 22 - Vanessa Morgan - 2
          Tad - Naam - zus - leeftijd 2018 - FC - pagina
          Arcenciel - Alexis Smith - BFF - 22 - Hande Erçel - 2
          Anatomy - Juliette Covington - 21 - Lilly Collins - 3
          IrisWestAllen - Dakota Pruitt - vijand - 22 - Emma Dumort - 2
          Maledictus - Saffrina Pontmercy - 22 - Dorit Revelis - 4
          Ziegler - Liviah Isabella Montgomery - fling - 21 - Daria Milky - 4
          Luftmensch - Camilla Marveilleux - 21 - 4
    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst
    REGELS
    ⇸ De huisregels van Q zijn uiteraard geldig
    ⇸ Maximum 1 rol
    ⇸ Geen ruzie OOC
    ⇸ OOC duidelijk aangeven
    ⇸ Ik open de topics, tenzij anders gevraagd
    ⇸ Veel plezier!!

    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTek

    [ bericht aangepast op 5 jan 2019 - 15:44 ]

    Nog even voor de zekerheid: waar wil je beginnen?

    0.0% (0 stemmen)
     
    Vlak voor de arrestatie

    0.0% (0 stemmen)
     
    vlak na de arrestatie

    66.7% (8 stemmen)
     
    vlak na de ontsnapping

    8.3% (1 stem)
     
    twee van de drie (met skips), namelijk:

    0.0% (0 stemmen)
     
    alle drie (met skips)

    25.0% (3 stemmen)
     
    Maakt me echt niet uit


    Mhm?

    Ik ga er zelf nog een meisje bij nemen, aangezien ik niet de hele tijd met Ash kan posten, laat staan in interactie treden (:
    Als iemand nog een tweede rol wilt, is dat ok voor mij!


    Mhm?

    Allrighty, ik heb Cammie gepost en ze staat ook open voor relaties ^^


    Mhm?

    Ik heb Dakota (:

    Niet om te mierenneuken, maar moet je geen US staatsburger zijn om je aan te melden bij de FBI? En 23 zijn?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2019 - 18:43 ]


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Ik heb Dakota (:

    Niet om te mierenneuken, maar moet je geen US staatsburger zijn om je aan te melden bij de FBI? En 23 zijn?


    Ah, niet over nagedacht (':

    Aangepast ^^
    Ik heb momenteel nog niet perse ideetjes over relaties, dus misschien heb je nog iets nodig?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2019 - 18:56 ]


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    Allrighty, ik heb Cammie gepost en ze staat ook open voor relaties ^^

    Ik heb Vic wel?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Ah, niet over nagedacht (':

    Aangepast ^^
    Ik heb momenteel nog niet perse ideetjes over relaties, dus misschien heb je nog iets nodig?


    Van alles, dus roep maar! (:


    Bowties were never Cooler

    CAMMIE
    Impressies & ideetjes ^^



    Camilla is verhuisd in het begin van de zomer, een jaar na Ash' arrestatie. Ze woont nu ongeveer 5 jaar in Oakton, waarvan ze de laatste drie jaar veel weg was (uni).

    ✿      Grayson
    Ze zal waarschijnlijk nieuwsgierig zijn naar hem toe. Waarschijnlijk is ze eerst geïntimideerd, maar aan de andere kant weet ze heel goed hoe het is om nieuw te zijn in het stadje. Dus, daar kunnen we eventueel wel wat mee?

    ✿      Alexis
    Misschien dat Alex haar toen ze net nieuw was nog minder vertrouwde, omdat ze haar niet kende, of net meer, juist omdat ze niet uit Oakton komt?

    ✿      Rosa
    We gonna talk <3

    ✿      Dakota
    Ze was ook ooit nieuw, dus misschien dat Dakota haar wat wegwijs wilde maken? Misschien dat ze ooit eens heeft liggen ranten dat ze niet snapt hoe Ash zo geliefd was, juist omdat ze hem een klootzak vond. Aangezien Cammie daar zelf nooit een oordeel over heeft kunnen vormen? (Geen idee of het bij haar past (: ). Ze kunnen ook iets met hun gedeelde liefde voor dansen doen.

    ✿      Vic
    Mhm, hij is pas sinds een jaar terug in Oakton en Cammie zat toen zelf op de universiteit. Ik denk dat ze hem wel graag heeft, maar ik weet niet of ze echt in contact gekomen zijn?

    ✿      Isaac
    Ah, misschien dat ze elkaar wel tegenkomen in de Diner, of zo, en daar wat babbelen? Ik weet niet goed hoe hij haar zou zien (:

    ✿      Jules
    Ze zijn even oud, dus misschien dat ze elkaar van school kennen? Ik denk wel dat ze vriendinnen kunnen zijn?

    ✿      Easton
    Misschien iets via Jules? Ik zie haar nog wel een minicrush hebben

    ✿      Saffrina
    Ik denk dat ze elkaar heel graag mogen, maar ik weet niet heel goed hoe ze in contact kwamen. Jij ideeën?

    ✿      Liviah
    Ze is maar een jaartje ouder, dus misschien dat ze elkaar op school zijn tegengekomen? Ik denk dat Cammie haar vooral zou vermijden, haha


    Edit: ik had blijkbaar alle spoilerknoppen mee gekopieerd :'D fixed it

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 0:10 ]


    Mhm?

    Ik zal morgen proberen te reageren en voorstellen te doen voor relaties en zo. c: Ik werkte zeer langzaam vandaag, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dakota zal denk ik niet zomaar haar irritaties uiten naar iemand die ze niet goed kent, zeker omdat ze na zijn attestatie Ash zo snel mogelijk compleet uit haar leven wil wissen en vergeten, maar ze kan haar vast wel het dorp hebben laten zien (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2019 - 23:52 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik ga morgen kijken naar eventuele relaties voor Easton. :Y)


    •

    —

    [ bericht aangepast op 5 jan 2019 - 18:40 ]


    •

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ze zullen zolang Ash in beeld was denk ik geen goede band, of helemaal geen band, hebben gehad, maar misschien dat ze erna wat aan elkaar hebben gehad/met elkaar zijn opgescheept op school/elkaar elke keer tegenkomen tijdens het wandelen en zo langzaam toch wat vriendelijker tegen elkaar zijn geworden? Of juist helemaal niet? Wat denk jij?


    Klinkt goed! c:

    Necessity schreef:
    (...)
    Misschien Vic voor de vriend van haar broer? (Eventueel gecombineerd met iets anders?).


    Prima! Alexis kwam ook vaak langs om te gaan gamen met Ash, dus zag ze Vic wel vaker en beschouwde ze hem als haar eigen broer?

    Update;
    Arcenciel schreef:
    A L Σ X I S' Я Σ L A T I Σ S

    • Iemand die ze totaal niet mag
    • Iemand die haar na Ash’ arrestatie heeft geholpen (idk met wat, maar dat verzinnen we dan wel)
    • Frenemy
    • Movie mate
    • Game partner
    • Iemand met wie ze paar keer op date is gegaan Isaac
    • Een vriend(in) van zijn broer Vic
    • Iemand met wie ze graag wandelt Dakota
    • First lover
    • Ex

    Paracosmic schreef:
    RELATIES EASTON COVINGTON

    IMPRESSIES & VOORSTELLEN
    ALEXIS SMITH
    Uit je lijstje:
    • Iemand die haar na Ash’s arrestatie heeft geholpen (idk met wat, maar dat verzinnen we dan wel) — misschien omdat ze beiden na Ash' arrestatie gedeeltelijk zijn verstoten door de personen uit hun omgeving? (Easton wordt bijvoorbeeld nog steeds met een scheef oog aangekeken.)
    • Iemand met wie ze paar keer op date is gegaan
    • Ex / First lover


    ASH DOE
    Vóór hechtenis: football team members, geen bijzondere band (Easton vond hem ietwat zorgwekkend, maar schreef dat af aan 'the heat of the moment' in de wedstrijden).
    Ná hechtenis: zeer gegronde haat, aangevuld met woede (vanwege de daden en hechtenis).


    CAMILLA MARVEILLEUX
    We'll talk about this.

    DAKOTA PRUITT
    Uit je lijstje:
    • Vriend van vroeger waarmee ze nog maar weinig contact heeft(possibly cheerbuddy) — Easton was football speler.
    • Crush/Lover/Ex/etc.


    GRAYSON CROSS
    Vóór hechtenis: —
    Na hechtenis: misschien hebben ze vóór Graysons aankomst al contac gehad i.v.m. met een interview wat Grayson met Easton wil houden?


    ISAAC THORPE
    Any ideas?

    LIVIAH ISABELLA MONTGOMERY
    Uit je lijstje:
    ☾ Een goede vriend


    ROSALINA PARKER—FERNÁNDEZ
    We'll talk about this.

    SAFFRINA PONTMERCY
    We're talking about this. :Y)

    VICTOR COLLINS
    Any ideas?

    AFGESPROKEN
    JULIETTE COVINGTON • SISTER
    Easton en Jules zijn broer en zus van elkaar. Vóór Easton's beschuldiging en hechtenis waren de twee close — met her en der enkele kleine broer/zus ruzies. Nadat Easton in hechtenis werd genomen, speelden er twijfels bij Jules over zijn aandeel in de moorden. Na drie dagen werd het Jules toegestaan om Easton te bezoeken, waar ze hem totaal gebroken aantrof. Voor Jules was het direct duidelijk: Easton was onschuldig, ondanks dat alle bewijzen tegen hem spraken. Nadat Easton onschuldig werd verklaard en werd vrijgesproken, is de band tussen hem en Jules enkel en alleen sterker geworden. Easton zou niet zonder Jules kunnen — zij is het anker wat hem in deze wereld vastgebonden houdt. Dit laat Easton echter niet zichtbaar merken, hij is zich alsmaar meer over Jules gaan bekommeren en is inmiddels doodsbang dat haar iets zal overkomen. Easton is degene die Jules eraan zal herinneren om haar medicijnen te nemen, te eten of te slapen. Jules is degene die Easton in de beginfase van zijn woedeaanval terug naar zichzelf kan praten.


    Had jij een voorkeur voor iets? Het likt me namelijk idd wel dat ze elkaar in elk geval goed kenden/veel met elkaar omgingen als football speler en cheerleader

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 12:57 ]


    Bowties were never Cooler

    Liesje, ik denk ook zeker wel dat we daar iets mee kunnen. Hij heeft ook nog een zusje, misschien dat ze daar eerst mee aan praat is geraakt?

    Mirte, sounds good to me. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Had jij een voorkeur voor iets? Het likt me namelijk idd wel dat ze elkaar in elk geval goed kenden/veel met elkaar omgingen als football speler en cheerleader


    Misschien hebben ze voor een korte periode een relatie gehad op de middelbare school, aangezien zij een hoge cheerleader was en hij captain van het football team? Dus meer een relatie voor status?


    •