• Zit je iets dwars? Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen? Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je dag in, dag uit alleen maar Koreaanse mannen aan het Googlen bent? Ben je het er niet mee eens dat het eerste sneeuwvlokje binnenkort het land binnen migreert (of juist wel en kan je niet wachten om eindelijk van je wortels af te komen)? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf dan hier alles van je af.
    Sharing is caring!

    xoxo Taehyung and Chanyeol, two caring boys



    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je
    graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht-je-hart-topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 11:04 ]

    Like, okay • fijn dat je me de hele avond laat wachten en dan onze plannen cancelt. So, fuck you.

    I’m a Blackbeak witch, so I’ll get back at ya filthy human.


    Zo leuk als je samen met je moeder in de keuken hardop liedjes zingt en tussendoor ook kerstliedjes erdoor heen doet. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Het is zooooo moeilijk weer motivatie te vinden om te beginnen aan mijn studie na die ene dip.
    Ik was zo goed bezig, waarom lukt het dan nu niet meer? :o


    It's never gonna happen, Guys.

    Oh mijn god dit was eng, gelukkig is hij ongedeerd..


    26 - 02 - '16

    Vandaag is zo'n dag dat ik het liefst gewoon alleen werk en de hele dag muziek luister. Gelukkig rond 1 uur alleen. <3


    Life is a beautiful struggle

    I'm so glad she gets me. I don't want to know what would've happened if she didn't call last night.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2018 - 11:08 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo fijn dat je er alsnog mee bemoeit nadat je vraagt of je ermee moet bemoeien en ik nee zei. Ik snap dat het goed bedoelt is, maar doe het gewoon niet. Of vraag niet of je ermee moet bemoeien als je al weet dat je het toch gaat doen wat mijn antwoord ook is.


    Physics is awesome


    zoveel shit aan mijn hoofd i cant even complain rn i dont know where to start but the lord is testing me
    i know one thing that would make everything better but guess that aint gun happen huh


    A to the Z

    IK. GA. NAAR. LONDEN. AAAAAH.

    I'm so so so excited.


    Vandaag naar de huisarts geweest voor de vlekken op onder andere mijn armen. Recept gekregen voor een kuur van een week en dan een keer maand. Eenmaal bij de apotheek aangekomen, wilde de mevrouw van de apotheek eerst weten waarvoor ik ze kreeg (wat ook op het briefje stond, waar ik last van heb en waarvoor het is voor geschreven), daarna twee keer weten hoeveel ik er tijdens de kuur moest hebben en hoeveel daarna. Dat stond ook op het briefje maar goed, vertelt dat ik eerst een kuur moest voor een week en daarna 1 keer per maand. Daar ging het blijkbaar fout, omdat ik niet precies hoeveel pillen per dag, maar nogmaals het stond op het briefje wel goed. Gaat ze daarna overleggen met haar collega en daarna bellen met de huisarts denk ik of een andere collega. Krijg ik daarna de vraag of ik het goed vind als ze alleen de kuur mee geeft in verband met bijwerkingen. Wat ik gek vind, want de dokter heeft meer voorgeschreven, maar ik ga akkoord. Heeft ze eindelijk 14 pillen in een doosje geduwd om mee te geven, gaat ze toch nog even overleggen met haar collega voordat ze de pillen aan mij geeft.

    Komt er nog bij dat ze eerst twee doosjes op de toonbank had die ieder 26 pillen bevatten, na het bellen haalt ze die van de toonbank en komt terug met twee doosjes die ieder 28 pillen bevatten. Daar heeft ze dan uiteindelijk 14 pillen uitgehaald voor de kuur.

    Maar heel eerlijk gezegd snap ik er geen drol van. Als de huisarts een aantal pillen voorschrijft dan hoor ik die toch ook gewoon te krijgen zonder dat ik daar allemaal vragen voor hoef te beantwoorden? Ik kreeg echt het idee dat de mevrouw van de apotheek zowel aan mij als aan de huisarts twijfelde.

    Nu wel een herhaalrecept gekregen voor de rest van de pillen die ik moest krijgen. Als ze extra advieskosten rekenen als ik de rest van de pillen ga halen, dan ga ik klagen bij mijn zorgverzekering en bij de dokter. De apotheek wil mij niet alles in een keer mee geven dus dan ga ik niet extra betalen.


    Physics is awesome

    Voila, klacht ingediend bij PostNL voor de onbeleefde, opdringerige, ongeduldige bezorger. Ik zat al aan de telefoon toen je binnenkwam. Ondanks je dat duidelijk wel zag, ging je toch naar mijn naam vragen en het toestel om te tekenen onder mijn neus duwen. Ik zeg op een normale toon "Wacht even, ik zit aan de telefoon", krijg ik als antwoord "Hallo, het is maar even tekenen!". o.o Dus je vindt dat je zomaar tussen mensen hun werk en gesprekken kan komen, omdat "het maar even tekenen" is? En dan teken je bruut maar in mijn naam? Jij gaat nog wel horen van je baas, zeker voor dat laatste.
    En oh, je hebt geluk dat je het pakket wel juist hebt afgeleverd, want het gebeurt wel eens dat er pakjes verkeerd aankomen. Dat is ook de reden dat ik niet meteen tekende, men moet het altijd nakijken. Maar ook vanwege je houding heb ik niet meteen getekend. Als het ook nog eens verkeerd was afgeleverd, dan had je zeker een probleem.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2018 - 17:24 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Zo jammer dat ik waarschijnlijk geen lezers heb die de oorspronkelijke boekenserie kennen, want ik heb er echt zo veel verwijzingen ingestopt en ik geniet er zo van. Maar er is niemand die ze snapt...


    Stenenlikker

    I really wish I had a big sister sometimes, like I need boy-advice and adult-advice and life-advice. All the advice.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ik wil zo graag weer even schrijven, maar ik heb gewoonweg geen tijd want scHOOL IS KILLING ME. Other than that I'm good.
    En ik wil zoooo graag het staafje van mijn industrial er tussen doen (heb nu laat maar zeggen 2 losse helixen), maar ik heb ze 2 weken geleden laten zetten en that shit ain't healed yet, maar ik ben ongeduldig en uuugh.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik zou soms stiekem toch even willen dat m'n download skills iets beter waren.