• Hoii,

    Ik werk in een restaurant waar het af en toe te druk is om avond te eten. Soms moet ik beneden in de voorraadkast/magazijn schoonmaken of dingen halen en daar stonden laatst toevallig dozen met Haribo snoep. Eentje was al aangebroken (wel helemaal vol) en ik had die dag geen avondeten op en had heel erg honger en heb daar dus snoep van gepakt.. soort van stelen dus. Het is iets heel kleins maar voel me er toch wel een beetje rot over en ben vooral bang dat er camera's hangen ook al heb ik die niet gezien. Maarja ik zo paranoia als ik ben denk dat die misschien wel verborgen zijn.
    Maar goed, ik heb dus elke keer dat ik naar beneden ging wat snoep gepakt en nu voel ik me daar heel rot en schuldig over..

    Dit moest ik gewoon even kwijt. Ik ben niet van plan dit opnieuw te doen. Ben ook soort van bang om nu weer naar werk te gaan ook al is de kans echt nihil dat ze iets merken of gezien hebben omdat het beneden in een afgesloten ruimte voor personeel is.

    Taking things that aren't yours is never okay. I mean als je het gevraagd had hadden ze het je waarschijnlijk nog gegeven ook. Denk niet dat ze erachter komen, en goed dat je het niet meer zal doen. Maar netjes was het niet.

    Daarbij werkte je niet bij een hotel keten?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    .

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 0:57 ]

    Hoewel ik je best begrijp het te doen, mag het eigenlijk niet. Zijn er afspraken over het eten. Bedoel het lijkt mij dat als je tot een bepaalde tijd niet mag eten, je dit van te voren weet en dus voor je gaat flink kan eten. Als dit niet is is het misschien een idee om het eens te vragen hoe het nou zit want je bent ook maar een mens die om de zoveel tijd eten moet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik werk al sinds mijn 14e in de horeca en ik ken oprecht geen bedrijf die hier echt problemen van maakt xD
    Ik werk nu echt op een hele deftige golfbaan, maar zodra wij de kans krijgen gappen we hier en daar een tosti, broodje of een snicker etc weg.
    En met mij al mijn leiding gevende , ik denk dat het wel een beetje een horeca dingetje is.
    Maar ik heb oprecht nog nooit op mijn sodemieter gehad .


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Het mag idd eigenlijk niet, maar ik denk niet dat ze er een probleem van zullen maken. Vraag voortaan even op voorhand, waarschijnlijk zeggen ze dan dat het geen probleem is (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.