• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 18:35 ]

    IrisWestAllen schreef:
    Heeft iemand nog interesse in een relatie met Sid? Ik zoek nog alles eigenlijk (:

    Ik heb Kian nog? ;3

    [ bericht aangepast op 12 okt 2018 - 14:38 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elentiya schreef:
    Ik heb Maeve eventueel?


    Had jij iets in gedachten? Ik weet niet heel goed waar ze elkaar kunnen tegenkomen en daarbij, hoe goed hij zich ook verzorgd, ziet Sid er over het algemeen onverzorgd uit met zijn wilde krullen en simpele zwarte kleding


    Bowties were never Cooler

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Ik heb Kian nog? ;3


    Ik denk dat ze het best goed kunnen vinden, en misschien kunnen ze van tijd tot tijd afspreken om samen muziek te spelen?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2018 - 14:55 ]


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Had jij iets in gedachten? Ik weet niet heel goed waar ze elkaar kunnen tegenkomen en daarbij, hoe goed hij zich ook verzorgd, ziet Sid er over het algemeen onverzorgd uit met zijn wilde krullen en simpele zwarte kleding


    Da's een goeie, ik kom vooralsnog niet verder als dat ze elkaar dan in het voorbij gaan eens tegen zijn gekomen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zag wel dat ze muzikaal was. Doet ze daar iets mee, of niet?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Ik zag wel dat ze muzikaal was. Doet ze daar iets mee, of niet?


    Ze kan zingen en een beetje gitaar spelen, maar daar heeft ze vooralsnog niet echt iets mee gedaan. Ze doet het voornamelijk wanneer ze alleen is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aha okay... Dan weet ik het ook niet zo goed, sorry


    Bowties were never Cooler

    We laten het dan wel op zijn beloop anders.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze het best goed kunnen vinden, en misschien kunnen ze van tijd tot tijd afspreken om samen muziek te spelen?


    Ja kan wel! Ze zitten alleen niet in hetzelfde huis, dus enig idee hoe ze elkaar hebben kunnen leren kennen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Misschien dat de een op een dag in een van de muzieklokalen zat te oefenen en de ander daar binnenliep om ook te spelen?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Misschien dat de een op een dag in een van de muzieklokalen zat te oefenen en de ander daar binnenliep om ook te spelen?

    Dat is inderdaad wel een goed :3 I'm down


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nice!

    Ik probeer trouwens vanmiddag te posten. Sorry voor t wachten

    [ bericht aangepast op 15 okt 2018 - 13:05 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik post vanavond nog of anders morgen! (: Sorry, ik had het vrij druk met school deze week.


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Ik post vanavond nog of anders morgen! (: Sorry, ik had het vrij druk met school deze week.


    Totaal geen probleem! Ik heb het ook echt druk druk druk

    AdoreDelano = Jian


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''