Kian – Oeh, ik weet niet of Kian al iets van een beste mattie heeft of iets dergelijks? Zeker op feesten denk ik dat beiden erg enthousiast zijn en met impulsieve/roekloze ideeen kunnen komen. Raúl vond het dan eigenlijk welt of dat hij een relatie had met zijn tweelingzus.
Armadillo schreef: Nola – Ik denk dat Nola en Raúl elkaar wel liggen – een positieve relatie, hardloop buddies? Daarbij is Raúl vergevingsgezin, dus het kan een idee zijn dat hij haar bijvoorbeeld enkele keren opgehaald heft van het ziekenhuis toen het zo slecht ging met haar moeder en er verder geen probleem van maakte dat ze niet bij sociale activiteiten en dergelijke aanwezig was?
I like it! Heel eventueel ook nog de onverwachte onenightstand maar dat dat verder weinig invloed had op hun verdere relatie/vriendschap?
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.
Levana schreef:
(...)
I like it! Heel eventueel ook nog de onverwachte onenightstand maar dat dat verder weinig invloed had op hun verdere relatie/vriendschap?
Me likes (:
'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'
Luftmensch schreef:
Ik ga meteen met Bear posten, maar ik ben wat in de war met de tweeling. Stond Augustina niet buiten met Romeo? Of is er iets veranderd?
Ik kan die van mij ook even aanpassen, maakt niet zoveel uit binnen/buiten. (:
'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'