• Hey iedereen!

    Wowww, die titel is best dramatisch zeg. Misschien is dat het ook wel een beetje hehe
    Nee, even serieus nu.

    Ik heb heel erg veel losse herinneringen zitten in een doos als in: vliegtickets, armbandjes die ik koop op reisbestemming en een hele tijd gedragen heb maar nu niet meer (maar wel bewaar), museumtickets, ditjes en datjes eigenlijk die ik leuk vind
    De meeste hebben te maken met reizen, maar ik heb ook wel dingetjes die gerelateerd zijn aan een proclamatie of een schoolproject.
    Of een kaartje van Van Gogh dat bij mijn vans zat
    Also verjaardagskaarten en dergelijke bewaar ik ook
    Die hangen nu wat overal verspreid door mijn kamer en eigenlijk redelijk chaotisch

    Nu vroeg ik mij af: hebben jullie een idee wat ik er mee kan doen als iets leuks en origineels?
    Ik heb geen polaroid camera maar ik dacht eventueel om wel een aantal fotos in dat formaat te laten printen en dan een polaroid te kopen voor een verzameling in de toekomst haha, want dat klinkt mij ook wel iets dat ik graag zou doen!
    (Als iemand hier een polaroidachtige camera heeft en iets aanraden kan, lemme know btw. Of een goede service weet om zulke fotos te printen van een bestaande digitale foto hehe)

    Alvast bedankt!


    A to the Z

    Met de tickets zou je een collage kunnen maken.
    De armbandjes zou je rond een koker kunnen hangen, zodat je een soort van armbandentotem hebt? :p Of allemaal aan één draad hangen tegen de muur als dat je mooi lijkt.


    Ik wil een tuin vol egels