Amai, sympathieke man. :') Ik mag toch vragen stellen die eigenlijk nog niet eens gek zijn? En op die toon. "Je bent toch niet nieuw in die branche?" Dat weet jij niet en toevallig ben ik er wel nieuw in, ja. Ik heb wel ervaringen met het contacteren van andere bedrijven, maar dat ging qua verzending anders, hoor. "Wij zijn geen Bol.com", nee maar niet alleen Bol doet zo? Ook andere bedrijven van logistiek tot productie werken met vaste kosten (vanaf x aantal stuks) voor een verzending? :') Tot nu toe alle bedrijven waarvoor ik een bestelbon moest opstellen..? :') Jullie nu niet en dan zeg ik van "Ah ja, dus jullie werken bijv. met DHL of zo", om maar een voorbeeld te geven. Zegt ie dat ze het niet via de post kunnen opsturen. Ze doen niet alleen post, lol? Had wel gekund, hoor. Ik weet dat ik met een heel brede vraag kwam, maar leg het rustig uit en doe niet alsof je helemaal nergens op kan antwoorden, omdat het zo breed is, want je kon er wel op antwoorden? Ik begon eerder te denken dat u niet zoveel ervaring had in de branche toen ik moest zeggen dat andere bedrijven wel met vaste kosten werken.
Ik wil een tuin vol egels