CarIyIe schreef:
(...)
88 minuten is wel lang, ik vind een aflevering die 45 minuten duurt al lang. Tenzij ik echt van een serie hou dan mogen de afleveringen twee uur duren en dan hoor je me nog niet klagen. Ik heb het even opgezocht via google en de hele korte samenavtting van Wikipedia doet me denken aan het verhaal Annie. Dus ik weet niet helemaal zeker of het iets voor mij is.
Bedankt voor de tips! Moana heb ik in de bioscoop gezien, weet alleen niet of ik de Engelse versie (met ondertiteling) of de Nederlandse versie heb gezien. Ik denk de Engelse. Want ik heb toen de tweede HTTYD in het Nederlands gezien en sindsdien kijk ik toch liever de Engelse versie.
88 minuten is erg lang, maar dat vond ik bij Anne met een E dus wel meevallen. Ik ben normaal gesproken niet eens geconcentreerd voor 15 minuten op youtube, haha.
Maar Anne met een E is het wel echt waard. Heb nu twee afleveringen gezien en ik ben echt nu al van de personages gaan houden.
Ik vond Annie een hele vervelende film/musical/whatever en ik vind het op zich ook niet echt vergelijkbaar met Anne met een E.
Je Engelse vocabulaire wordt trouwens wel echt een stuk beter door die serie haha, de woorden die dat kind gebruikt, jeetje!
Maar ik leef wel echt zo erg mee met die serie, idk. Ik vind 'm tof.
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly