Oké, ik heb mezelf voorgenomen om elke dag 1 aflevering van een serie te kijken in plaats van alleen maar nutteloos over Facebook en Instagram te scrollen, dus ik ben begonnen met de serie "Anne met een E" (gebaseerd op Anne of Green Gables, daar is mijn moeder helemaal fan van en m'n tante is op die plek geweest toen ze op vakantie naar Canada ging).
De eerste aflevering is 88 minuten (daar schrok ik een beetje van) maar de anderen zijn allemaal 44 minuten.
En ik moet zeggen, het is echt een prachtige serie. Anne is geweldig. Ik vond de eerste aflevering al zo mooi, ik kan niet wachten om morgenavond de tweede te kijken. Het is een ontroerende serie, van de eerste aflevering werd ik in ieder geval ontzettend emotioneel, lol. Ik kon precies voelen hoe Anne zich voelde op bepaalde momenten in de aflevering en damn, ja, die serie pakt me wel.
Dus mocht je nog iets zoeken om te kijken: Anne met een E.
Qua films kan ik Mean Girls, Footloose, Catch Me If You Can en Vaiana aanraden.
OH JA en er staan dus ook superveel docu's en cabaretshows op Netflix!
Pieter Derks, Van der Laan & Woe, Jochem Myjer, Ronald Goedemondt en nog veel meer cabaretiers staan met hun shows op Netflix jajajaja
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly