@Liesje
⋅⋅⋅⋅⋅ SETTING In een parallelle wereld waar de technologie een stapje verder staat, is de mensheid zelf achterop geraakt. De wereldstad Nixton is ondanks haar ingenieuze systemen en geniale gadgets geen uitzondering. De kloof tussen arm en rijk was nog nooit zo groot en de criminaliteit nog nooit zo hoog. Animal Parade, de grootste en invloedrijkste bende, heeft de touwtjes al decennia lang in handen. En sinds de laatste lichting enkele jaren geleden aan de top is gekomen, lijken ze niet meer te stoppen. ⋅⋅⋅⋅⋅ CONCEPT Ik ben met dit idee ook een ORPG begonnen met de geweldige Tad en die zet ik ook verder. Maar ik ben altijd wel nieuwsgierig naar de ideeën en personages van anderen, dus heb ik er ook een RPG van gemaakt, die qua verhaallijn niets met de ORPG te maken heeft.
In feite heeft deze RPG geen verhaallijn. Je hebt gewoon je personages en het dagelijkse leven in Nixon. Er is geen grote gebeurtenis of bijeenkomst, gewoon een willekeurig moment. Als je meedoet, is het dus heel belangrijk dat je genoeg communiceert, open staat voor alle personages én vrij actief bent. Je werkt zelf namelijk volledig mee aan het verhaal en ideeën zijn altijd heel erg welkom ^^ Het leuke is dus dat je qua rollen, gebeurtenissen en relaties super vrij bent! Let er gewoon op dat je eens afwisselt met de interacties tussen personages. Hopelijk lukt dit en wordt het een leuke en langlevende RPG! |
⋅⋅⋅⋅⋅ STAD Nixton is een grote, hypermoderne, maar donkere stad met veel criminaliteit. Qua beeld kan je best denken aan een futuristisch New York of de fictieve stad Gotham (van Batman). TECHNOLOGIE INDELING It's like Gotham without a batman
|
⋅⋅⋅⋅⋅ BENDE
GESCHIEDENIS
|
BUNNIES
|
CATS
|
DE VIJF
|
⋅⋅⋅⋅⋅ F.A.Q.
⋰ Vraag
Antwoord
⋱ Vraag
Antwoord
⋰ Vraag
Antwoord
⋱ Vraag
Antwoord
⋅⋅⋅⋅⋅ LIJSTJE
⋅⋅⋅⋅⋅ REGELS
|
⋅⋅⋅⋅⋅ ROLLEN
BUNNIES 1 & 2 ⋮ Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2 ⋮ Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5 ⋮ Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5 ⋮ User ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ # ⋮ User ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ # CATS 2 & 1 ⋮ Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2 ⋮ JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3 ⋮ Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ # ⋮ User ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ # ⋮ User ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ # |
tekstteksttekstekstteksttekstteksteksttekstteksttekstekst |
DE VIJF VOL 3 & 2
⋮ Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2 ⋮ Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2 ⋮ Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3 ⋮ Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3 ⋮ CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4 GERESERVEERD # & # ⋮ |
[ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:28 ]
Mijn brein breint zoals het breint.