• So hey (:

    De scholen zijn weer begonnen! Althans, de middelbare scholen. Ik ga pas 3 september weer beginnen.

    Ik ga vanmiddag naar het winkelcentrum om wat schoolspullen in te slaan. Nou heb ik natuurlijk al een idee van wat ik nodig heb, maar ik wilde ook jullie mening horen.

    Wat zijn dingen die ik echt niet mag missen? Wat is supernoodzakelijk voor een student? Hoe ziet jouw back to school haul eruit?

    Whet, zijn de scholen nu al terug open? Is dat niet pas 1 september?

    Om even op je vraag te antwoorden: markeerstiften x 1000. Mijn boeken zien er altijd uit als kleurplaten en dat maakt het leren stukken aangenamer hehe.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Whet, zijn de scholen nu al terug open? Is dat niet pas 1 september?

    Om even op je vraag te antwoorden: markeerstiften x 1000. Mijn boeken zien er altijd uit als kleurplaten en dat maakt het leren stukken aangenamer hehe.

    In België is het 1 september (dit jaar de 3e dacht ik, maar ben niet zeker), maar in Nederland niet, geloof ik :p

    Bic-pennen (blauw, zwart, groen en rood) (duh), markeerstiften, typ-ex, een geodriehoek, een cursusblok, meer gebruik ik eig niet op de universiteit :')

    [ bericht aangepast op 20 aug 2018 - 14:43 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hier in het zuiden is het ook weer begonnen, lang leve nooit meer school

    Ehm what abiut
    - pennen
    -potloden
    -gum
    -puntenslijper
    -schriften
    - types
    -liniall / geodriehoek
    - markeerstiften
    - een goede tas
    - etui
    -van die mappen
    -snelhechters
    - papier voor in je map
    -agenda

    Dat denk ik

    [ bericht aangepast op 20 aug 2018 - 16:53 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik begin pas op 10 september, als je de introductieweek niet meetelt.
    Tbh, ik wist niet goed wat ik moest kopen voor mijn eerste jaar als échte hbo studente, dus heb ik maar een paar schriften gekocht, wat kaftpapier voor m'n boeken omdat ik gekafte boeken mooier vindt, en een nieuwe etui met nieuwe pennen en zo. Oh, en een bullet journal die ik wil gaan gebruiken als agenda.
    Misschien dat ik later nog een map ga aanschaffen, maar voor nu vind ik het wel even goed (':


    We were the forever that didn't last