• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat word ik hier gelukkig van ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mensen kunnen maïs niet verteren? Flikker ik toch bijna van mijn stoel af, waarom kunnen wij dat niet? Waarom heeft nooit iemand me dit eerder vertelt? Betekent dit dan ook dat we popcorn niet kunnen verteren? Ik zit even met een mond vol tanden.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2018 - 22:48 ]


    Physics is awesome

    Ugh. Wat een geweldig gevoel is het toch om je gevoelens te moeten verbergen voor vrienden. tOP!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    CarIyIe schreef:
    Mensen kunnen maïs niet verteren? Flikker ik toch bijna van mijn stoel af, waarom kunnen wij dat niet? Waarom heeft nooit iemand me dit eerder vertelt? Betekent dit dan ook dat we popcorn niet kunnen verteren? Ik zit even met een mond vol tanden.


    Hahaha wist je dit niet, nee? En popcorn verteer je gewoon, tenzij je de 'niet-gepofte' stukjes (maÏskorrels) naar binnen werkt - die verteer je dan weer niet.
    Waarom? Dat weet ik dan weer niet, haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vronsky schreef:
    (...)

    Hahaha wist je dit niet, nee? En popcorn verteer je gewoon, tenzij je de 'niet-gepofte' stukjes (maÏskorrels) naar binnen werkt - die verteer je dan weer niet.
    Waarom? Dat weet ik dan weer niet, haha.


    Nee, ondanks de biologielessen op de middelbare. Dit had ik wel willen weten van mijn biologieleraar. Wat kan ik allemaal nog meer niet verteren?


    Physics is awesome

    En toen ging je plots dinsdag de 4e musical in een maand tijd zien. (cat)
    Daarnaast is het de musical die ik na Les Mis het leukst vind, dus het is zo awesome! Ik kan niet wachten, haha.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Als ik er zo over na denk zijn beide kanten gewoon helemaal prima. Ik vind het tof als ik met deze verhuizing gewoon een hele nieuwe start maak en nauwelijks mensen 'mee neem' maar als mensen effort willen leveren voor mij om met me te blijven om gaan is dat ook een fijn gevoel. Het is wel heel prettig om te weten dat whichever way it swings, I'll be okay and I'll be happy. Ja tuurlijk wel beetje sad om lost connections, maar dat valt ook reuze mee want het gaat dan om mensen waar of ik geen effort voor wil leveren of zij niet. Het is allemaal gewoon niet echt moeilijk en pijnlijk zoals altijd gezegd wordt. Het is wel chill om van anderen te weten waar ze staan though dus ik ga bij die 2/3 friends gewoon op onderzoek uit. Goede voornemens.


    The truth is out there.

    Deze serie cracks me up dat maakt vroeg op zijn door de gruwelijke pijn wel minder erg.


    The truth is out there.

    Binnenkort waarschijnlijk dus naar Noorwegen. So excited!! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    O m g stop whiningggg


    A to the Z

    Misschien is het beter als ik er gewoon tijdelijk afstand van doe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    We hebben niet zoveel aan een antwoord als "mij maakt het niet uit waar we heen gaan" als we een midweek vakantie willen plannen...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    "Augustus ging nog nooit zo snel voorbij!!!" Bedankt, radio, die herinnering aan hoe snel tijd door mijn vingers glipt had ik echt hard nodig


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fuck fuck fuck. Waar is de autosafe van Quizlet gebleven?! Ik klikte per ongeluk mijn tab dicht en vind mijn hoofdstuk nergens meer! HELP.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 18:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Well I'm just an annoying piece of shit.


    — Inner peace, it's hard to find. —