Hoi!
Ik heb afgelopen woensdag de sleutel van mijn kamer gekregen nu kan ik er door medische omstandigheden nog niet in, maar ik heb al wel een plattegrond gemaakt van waar al mijn meubels moeten komen et cetera zodat m'n ouders en m'n opa en een vriendin volgende week weten waar het moet komen te staan (ik ga natuurlijk wel mee maar ik kan vrij weinig).
Nu dacht ik: laat ik maar goed voorbereid zijn als ik er wel in kan. Misschien is bijvoorbeeld een overzichtje van de kosten/inkomsten handig, om m'n financiën goed bij te houden. Ik heb een soort kasboekje gekocht die ik vanaf dat ik daar woon bij ga houden zodat ik precies een overzicht heb van wat ik waaraan uitgeef. En voor de 'standaard' uitgaven ga ik een excel sheet bijhouden.
Nu vroeg ik me af waar ik nog meer aan moet denken, iets wat bijvoorbeeld snel over het hoofd gezien wordt.
En hoeveel denken jullie dat boodschappen per week gaan kosten? Ik heb daar namelijk echt geen beeld bij.
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly