• Wat als er een plek bestond wat echt bestaat maar mensen denken dat het niet bestaat? Wat als die plek hier heel ver vandaan is? Zo'n plek bestaat, met magische wezentjes. Die kleine wezentjes staan ook wel bekend als elven en feeën. Die komen nu alleen nog maar voor in sprookjes. Mensen geloven niet meer in ze, zelfs kleine kinderen niet meer. Maar daardoor sterven die wezentjes langzaam uit. Mensen moeten weer in hun gaan geloven. Er bestaat een kamp met allemaal elven en feeën, die met vrede bij elkaar leven. Het kamp wordt geregeerd door een leider of leidster. De elven en feeën leven nu nog in rust maar de rust en vrede zal al snel verstoord worden. Lukt het hun om rustig te blijven en zorgen dat er langzaam weer mensen in hun gaan geloven? Krijgen ze hulp van andere feeën of elven? Of staan ze er alleen voor? En zullen sommige elven en feeën nog wel aan de goede kant blijven na dit gedoe?

    We will succeed if we work together, thats the key to everything.


    Rollen:

    Stop op vrouwelijke personages!

    De feeën/elven kampleden:

    Feeën/elven vechters
    -Noah Meghan Sunfield CrazyGirlxx
    -Melody Avery White Klaine
    -Chloë Megan Brown horseslover6
    -Demetria ''Demi'' Liannea Kueane Nightingalex
    -Gereserveerd voor OhSoAria
    -Miles Ray Smith KIaine
    -
    -
    -
    -


    Medicijnfee/elf: Vol! Er is maar 1 medicijnelf/fee!
    -Dimaethor ''Thor'' Greenleaf. Pwettyness


    Commandant van de leider of leidster:


    Kleine leerlingen elven en feeën:
    -Anna Rose Gold MissMills
    -Gereserveerd voor bunnylover22
    -Anthony ''Anton'' Robert Henderson SuperTOMMO
    -
    -


    Leider of leidster (mag ook allebei) : Leiders zijn vol!
    -Damianne (Anna) Stavros BarnOwl
    Morrinson ''Mor'' Andrew Henderson Nightingalex



    Zwangere feeën:

    -Duvainiel Eliana ''Eli'' Lasthlon Pwettyness
    -
    -


    De oudste feeën of elven:

    -
    -
    -
    -

    Invullijstje


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (dus hun feeën of elvenuiterlijk)
    Extra:


    Regels
    Minimaal 7 zinnen, 200 woorden ongeveer.
    Leestekens en hoofdletters.
    OOC graag met haakjes: [] {} () - -
    Minimaal 1 of 2 keer per week reageren, als je langer dan een week niet reageert en je zegt niet waarom lig je er zonder pardon uit.
    Reserveringen blijven 48 uur (2 dagen) staan.
    Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    Naamsveranderingen graag doorgeven.
    Geen personages van anderen besturen.
    Alleen ik maak de topics terwijl ik zelf iemand aanwijs.
    Je mag altijd iets vragen als je het niet snapt.
    Fantasie zal ik graag op prijs stellen.
    Minimaal 2 personages.
    Hou de elven en feeën gelijk.
    Graag de naam van je personage(s) boven je post.
    En de belangrijkste: Have fun! :)



    De omgeving: (dit is ook het bos waar ze wonen)


    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 13:39 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een vrouwelijke elf?

    Natuurlijk, wat voor functie moet die hebben? :')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    Natuurlijk, wat voor functie moet die hebben? :')


    Doe maar leidster

    Ok, ik zal je erbij zetten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Rol: kleine leerling elf
    geslacht: meisje
    Naam: scarlett soekario
    Leeftijd: 14 jaar
    Karakter: scarlett is lief en grappig. ze is altijd vrolijk en sommige denken dat ze ADHD heeft. maar dat heeft ze niet. ze is erg leergierig maar soms een beetje opdringerig. ze vertrouwt mensen snel, maar als je haar vetrouwen verloren heeft zal dat nooit meer goed komen. ze is dapper en probeert altijd sterk te blijven. soms is ze wel wat emotioneel, maar meestal alleen als ze alleen is. ze houdt veel van de natuur en vooral in de winter en lente. ze houdt van vliegen en probeert daarom ook extra haar best te doen. ze is nieuwsgierig en eigenwijs. ze heeft een eigen willetje maar kan ook erg behulpzaam zijn.
    Uiterlijk:


    Extra: ze kan al redelijk vliegen en ze houdt veel van dieren

    is dit goed?

    Ja, ik zal je erbij zetten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ik schrijf me uit

    Mag ik een vrouwelijke fee?
    Wat wordt er precies bedoeld met feeën/elven vechters? :$

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 20:57 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Tuurlijk, en dat zijn zeg maar de krijgers, de elven en feeën die vechten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    Tuurlijk, en dat zijn zeg maar de krijgers, de elven en feeën die vechten.


    Ja, maar vechten waarvoor? (oke nu voel ik me heel dom :$, maar ik dacht ik vraag het toch haha)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Dit lijkt me erg leuk, zal ik een vrouwelijke fee mogen reserveren? (een vechter)


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    MissMills schreef:
    (...)

    Ja, maar vechten waarvoor? (oke nu voel ik me heel dom :$, maar ik dacht ik vraag het toch haha)



    Ze vechten tegen andere elfen en feeën als die ooit in opstand komen en tegen magische wezens.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    (...)


    Ze vechten tegen andere elfen en feeën als die ooit in opstand komen en tegen magische wezens.


    Ooh, dat is best wel logisch :$ haha
    Oke bedankt :)

    Dan zou ik graag een leerling fee willen reserveren :)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 8:14 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret


    • Rol: Fee, vechter
    Naam:Melody Avery White
    • Leeftijd: Zestien, geboren op 21 mei.
    • Karakter: Over het algemeen is Melody een vrolijk en lief meisje, maar ook zit er een pittig randje aan haar karakter. Ze laat niet zomaar over zich heen lopen en neemt zich geen blad voor haar mond. Vooral als haar familie of vrienden onrecht aangedaan wordt kan ze furieus worden. Melody is een doener en doet vaak dingen zonder daar bij na te denken. Ze is een dapper meisje en deinst voor niets of niemand terug. Ze is wel nogal roekeloos en erg impulsief en onderneemt vaak iets zonder daar goed over na te denken. Ze is een echte vechter, ondanks haar tengere lichaam. Haar krachten zijn echter erg sterk, ze bezit de krachten van de aarde. Ze is daarom een echte natuurmens. Ze heeft haar krachten elke dag geoefend zodat ze haar familie en vrienden kan beschermen tegen het kwaad. Een grote minpunt aan Melody is dat ze niet tegen kritiek kan, ze is soms vreselijk eigenwijs en weet het soms allemaal zelf beter. Ze bedoeld het allemaal goed, maar soms kan ze anders overkomen dan ze bedoeld had. Ook is ze claustrofobisch, ze is doodsbang voor kleine of afgesloten ruimtes. Gelukkig heeft ze bijna nooit last van haar claustrofobie omdat ze leeft in het bos met alle andere feeën en elven. Ze is vastberaden om haar doel te bereiken. Als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft, dan krijgt niets of niemand dat er meer uit.
    • Extra: Melody heeft een oudere zus, zij is echter in opstand gekomen. Ze heeft zich ontvreemd van het kamp en de laatste keer dat Melody haar heeft gezien was toen ze veertien jaar was. Ze is al twee jaar weg, en nog steeds is er geen spoor van haar te betekenen.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie