• Ja.
    En dat terwijl ik in mijn hoofd zoveel dingen heb die ik wil doen.
    Ik wil een fotolijst maken met ijzeren staven en hout, ik wil figuurzagen, ik wil verhuisdozen in pakken voor de kamer waarvan ik woensdag de sleutel gekregen heb, ik wil skateboarden, ukelele spelen, mijn koffer voor Lissabon inpakken, tekenen, schilderen, een plattegrond tekenen voor mijn kamer zodat m'n ouders weten hoe ik 'm ingericht wil hebben als ze volgende week mijn spullen gaan over verhuizen. Ik wil naar de IKEA, naar de Primark, naar de HEMA, dingen kopen voor mijn kamer. Ik wil naar buiten, Pokémon Go spelen, met m'n vrienden afspreken, ik wil zoveel.

    Maar het kan allemaal niet.
    Het mag allemaal niet.

    Ik ben gisteren geopereerd en ik moet rust houden. Ik mag 6 weken niets tillen/sjouwen/whatever. Twee weken mag ik helemaal niks en moet ik officieel in bed blijven (well, over 2 weken ga ik gewoon naar Lissabon, fuck it ik ga die vakantie met m'n beste vriendin niet afzeggen).

    Ik haat dit.
    Ik kan niet stil zitten. Ik verveel me dood. Ik wil zoveel doen en ik kan niks doen. Ik mag niks doen.

    De hechtingen doen tering veel pijn en ik heb moeite met mezelf bewegen. Liggen en hangen in bed gaat net, waardoor ik wel m'n laptop op schoot kan hebben. Maar na vijf uur rollercoasteren en blogs op internet lezen en m'n harde schijf opruimen heb ik het eigenlijk ook wel gezien.

    Zucht. En dan lig ik ook nog op een zolderkamer en buiten is het 34 graden Celsius. Dakkapel dus plat dak en de zon staat er vol op. Ik ga ook nog eens dood van de hitte.

    Goed, dat is genoeg gedramaqueend voor vandaag.
    Weet iemand nog iets wat ik kan doen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Koop een goedkope cursus via Udemy en leer iets nieuws ^^
    Beterschap!


    Caution first, always.

    Helsinki schreef:
    Koop een goedkope cursus via Udemy en leer iets nieuws ^^
    Beterschap!


    Oeh, dat klinkt leuk, maar het is vakantie :'D over een maand mag ik lekker met m'n studie aan de bak en als ik nu cursussen ga doen ben ik straks gedemotiveerd hahaha.
    Ik ben al m'n Duits aan het oefenen tho, want ik wil erg graag een Goethe certificaat halen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oei, dat is vervelend. Je kunt je vrienden bellen en vragen of ze langskomen. Wat ik altijd doe als ik me verveel is muziek opzetten en keihard meezingen. Beterschap en alvast veel plezier op je vakantie ^^.

    Aw, Vincie. That sucks. Like, a lot. Allereerst hoop ik natuurlijk dat je gauw door die pijnlijke fase heen bent en je herstelproces gewoon goed verloopt.
    Dingen die je kunt doen zijn misschien schrijven of lezen en je TBR-lijst aanpakken? Je bent ook hartstikke creatief, dus misschien art maken ofzo? Idk, man. Wat ik je wel wil aanraden is om zo min mogelijk achter een scherm te zitten, want dat is gewoon shit voor je ogen en je hoofd enzo. Hope you'll feel better soon.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Een boek schrijven of zo? Poëzie over je miserie (helpt altijd)? Als het mogelijk is, misschien tekenen of zo? Voor de rest kan ik ook niet veel bedenken, helaas. Misschien wat vrienden uitnodigen en wat thee drinken op je kamer of zo :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    KoningTriton schreef:
    Oei, dat is vervelend. Je kunt je vrienden bellen en vragen of ze langskomen. Wat ik altijd doe als ik me verveel is muziek opzetten en keihard meezingen. Beterschap en alvast veel plezier op je vakantie ^^.


    Al m'n vrienden zijn op vakantie of op Castlefest :( maar maandag komt een vriendin even langs, dus dat is fijn.

    Muziek staat ook al de hele dag aan, anders is het niet vol te houden haha.
    Thanks!

    Iva schreef:
    Aw, Vincie. That sucks. Like, a lot. Allereerst hoop ik natuurlijk dat je gauw door die pijnlijke fase heen bent en je herstelproces gewoon goed verloopt.
    Dingen die je kunt doen zijn misschien schrijven of lezen en je TBR-lijst aanpakken? Je bent ook hartstikke creatief, dus misschien art maken ofzo? Idk, man. Wat ik je wel wil aanraden is om zo min mogelijk achter een scherm te zitten, want dat is gewoon shit voor je ogen en je hoofd enzo. Hope you'll feel better soon.


    Schrijven lukt al een tijdje niet, of het moeten blogs zijn, maar de blogonderwerpen die ik in mijn hoofd heb dat zijn reviews of soortgelijke dingen en daar heb ik weer dingen voor nodig waar ik nu niet bij kan. Lezen vanaf een schermpje vind ik kut, en ik ben gewoon momenteel niet in staat om een boek vast te houden, want dat is te zwaar. Ik krijg niet eens een flesje water open. Maar meer slapen lukt ook niet, want dat heb ik gisteren al teveel gedaan. M'n laptop staat op een soort dienbladtafeltje op m'n bed en ik zit met m'n rug tegen de muur aan omdat op een stoel zitten niet lukt en ik kom m'n bed gewoon niet uit. Ik haat dit zo erg.

    Ik weet dat achter een scherm zitten niet goed is, maar ik kan op het moment gewoon echt niets anders en het is echt vreselijk.
    Thanks!

    Dazai schreef:
    Een boek schrijven of zo? Poëzie over je miserie (helpt altijd)? Als het mogelijk is, misschien tekenen of zo? Voor de rest kan ik ook niet veel bedenken, helaas. Misschien wat vrienden uitnodigen en wat thee drinken op je kamer of zo :')


    Heb echt al een tijdje last van een writersblock en dat is nogal kut, zeker op dit moment :(
    Tekenen gaat helaas niet, ik voel me net een zombie.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aw that sucks.. misschien kun je podcasts proberen? Ik heb sinds enkele dagen Castbox geïnstalleerd op mijn telefoon en luister naar moord podcasts, dus wellicht is dat iets voor je?

    Beterschap gewenst en veel plezier in Lissabon!


    We were the forever that didn't last

    YouTube! Daar zit ik vaak als ik me verveel. 💩

    Eostre schreef:
    Aw that sucks.. misschien kun je podcasts proberen? Ik heb sinds enkele dagen Castbox geïnstalleerd op mijn telefoon en luister naar moord podcasts, dus wellicht is dat iets voor je?

    Beterschap gewenst en veel plezier in Lissabon!


    Oeh, ja podcasts zijn tof.
    Thanks!

    filosofie schreef:
    YouTube! Daar zit ik vaak als ik me verveel. 💩


    Hahha, herkenbaar. Altijd wanneer ik eigenlijk wel iets zou moeten doen zit ik op youtube, maar wanneer ik echt niets te doen heb... kan ik me ook niet op youtube vermaken. Idk, mijn concentratieboog is niet gespannen als ik naar youtube/netflix/whatever kijk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly