Dit is niet eens een topic met een echt verhaal erachter, of zo, ik vergeet het gewoon af en toe, en dan ben ik oprecht een beetje verbaasd als ik in de spiegel kijk.
Mijn haar is al lang sinds de basisschool en ik heb er nooit erg spannende dingen mee gedaan, dus het is eigenlijk een heel suf ding om door verrast te worden. Je loopt er immers toch wel soort van iedere dag mee rond? Het zit letterlijk aan je hoofd vast, meestal, maar ik denk er gewoon niet zo heel veel aan. Ik heb het de laatste tijd daarnaast praktisch nooit los gehad, zelfs niet als ik slaap (juist dan niet) en nu dat vandaag wel weer eens een hele dag het geval was, besefte ik opeens dat het echt wel tot mijn middel komt? En dat is lang. Dat is lang haar. As in, ik hoef mijn hoofd niet gek ver in mijn nek te leggen zodat het mijn achterwerk raakt, en recent had ik een keer een broek aangetrokken en moest ik de puntjes van mijn eigen haar uit de taille plukken omdat mijn hoofd gebogen was en het dus gewoon daar hing. Heftig man.
Wat is jullie meest recente haar-gerelateerde (her)ontdekking? Is er iemand anders die weleens vergeet dat je eigen haar een ding is dat een fysiek bestaan heeft, of ben ik gewoon een beetje een hopeloos geval?
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan