• Hoi allemaal (krul)

    Ja ik leef nog, al is het soms maar net. Laten we het erop houden dat het HBO best tijdintensief is en dat energie vaak ver te zoeken is.
    However, het werpt wel zijn vruchten af. Vorige periode had ik namelijk een vak gespreksvoering en hoewel ik dus twee kansen nodig heb gehad om het assesment te halen (serieus het is meer 'hoe moet ik acteren dat ik de docent interview alsof ik haar moet aanemen voor een baan', dan daadwerkelijk gesprekken voeren, neppe bullshit), heb ik deze periode na twee keer in de les oefenen dus daadwerkelijk complimenten gekregen over mijn vooruitgang. Ik wordt altijd bloedzenuwachtig, maar deze keer ging het goed. Yay! (blush)

    Iemand nog zoiets meegemaakt? :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah mooi zeg, knap van je! (:

    Ik had gisteren een trots momentje toen ik mijn verhaal afmaakte :)


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Ah mooi zeg, knap van je! (:

    Ik had gisteren een trots momentje toen ik mijn verhaal afmaakte :)


    Tof, welk verhaal?:3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Tof, welk verhaal?:3

    Een verhaal voor de TPO Literatuur verhalenwedstrijd! Het staat niet op Q, maar misschien dat ik het later wel ga publiceren (:


    And then we'll see it.

    Ah super! c:

    Ik ben iedere keer een beetje trots op mezelf als ik een stapje dichte toe kom naar studeren, afgelopen week was alles eindelijk rond en ben ik volledig aangemeld dus daar was ik ook wel heel trots op!


    The truth is out there.

    Koffie schreef:
    (...)
    Een verhaal voor de TPO Literatuur verhalenwedstrijd! Het staat niet op Q, maar misschien dat ik het later wel ga publiceren (:


    Aaah tof, hopelijk maak je daar een topic over aan als het zover komt (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Einzelganger schreef:
    Ah super! c:

    Ik ben iedere keer een beetje trots op mezelf als ik een stapje dichte toe kom naar studeren, afgelopen week was alles eindelijk rond en ben ik volledig aangemeld dus daar was ik ook wel heel trots op!


    Oooh super Veerle! Je komt er wel <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Goed bezig, Jolijn!

    Op mijn nieuw werk moet ik werken met een uitgebreid en best ingewikkeld systeem dat ik nog nooit eerder had gebruikt. Omdat mijn manager en nog een collega die mij de opdrachten geven het druk hebben, krijg ik maar met momenten eens uitleg. Dus ik zit ook veel zelf uit te zoeken hoe het werkt wat voor mijn hoofd toch soms wel vermoeiend is. 😅 Wanneer ik de opdrachten doorstuur, krijg ik er wel complimenten over dat het goed is gedaan. En dan heb ik ook even een trots momentje. ☺️


    Ik wil een tuin vol egels

    Wij hebben een nieuwe asm en sm op werk, de asm werkt er nu al een paar maanden en de sm een week. Met de asm kan iedereen het wel goed vinden, maar over de sm hoor ik van alle kanten dat mensen haar niet mogen, dat ze te streng is en dat ze onaardig is. Nu ben ik nieuw als teamleider, wat betekent dat er altijd een ervaren teamleider van het andere team, of iemand van het mt aanwezig moet zijn. Gister was dat de nieuwe sm, die ging vervolgens om 19:00 weg met de boodschap dat ze vond dat ik het super goed deed en er erg sterk stond. Dus tegen iedereen was ze zo streng en tegen mij zei ze dit. Dat was wel ff een veer in m'n reet hahahaha


    Spinning around, I'm weightless.

    SPECS schreef:
    (...)

    Aaah tof, hopelijk maak je daar een topic over aan als het zover komt (:

    Ah ja zal ik doen! (: Als ik jet niet vergeet althans haha


    And then we'll see it.