• en wat ben ik blij met die username! Ik was echt al enkele dagen op zoek naar iets nieuws toen ik het ingenieuze idee kreeg om eens tussen mijn oude usernames te kijken... Oké er zit heel wat rommel tussen maar omg ik was helemaal vergeten dat ik deze had????

    Hij past trouwens ook goed bij mijn profielfoto (dance) stillthinkingabouttheroyalwedding




    Wat is jouw favoriete oude username?




    Waarschijnlijk ben ik binnen een maandje weer Wervelwind hoor

    [ bericht aangepast op 26 mei 2018 - 11:59 ]


    The soul needs autumn.

    Wat een leuke username! Ik ga binnenkort ook nog eens terug naar Frodo. Ik mis m'n hobbitleven.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ohh, die is mooi. ^^ En ik heb echt te veel liefde voor heel veel van mijn oude usernames. Stradlin heb ik twee keer gehad tho, dus die heeft een plekje in mijn hart veroverd


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oeh nice! Ik heb een heleboel usernames waar ik dol op ben en regelmatig terug neem. Mn meest favo zijn: Hawke, Cersei, Scully en Andraste.


    The truth is out there.

    Oeh, dat is echt een leuke username!

    Ikzelf heb er pas 3, waarvan 2 aarsvogel zijn. Ik heb niet zo veel te zeggen. Gewoon m’n vogeltje (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wat een leuke username!
    Zelf ben ik echt enorm content met Firth/Fillion. En met Wasikowska, die ik nu toch al zo'n jaar heb, denk ik.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Apocalyptic blijft m'n meest bekende hier. Vind hem ook mijn leukste denk ik.


    ars moriendi