• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:31 ]

    Dat Lucifer gecanceld werd, kwam echt uit het niets en om deze reden zal ik vanavond tekenen, maar OUAT was wel al langer bekend dat ze gingen stoppen. (Ik vond zelf seizoen 7 niks en ben na 8(?) afleveringen gestopt met kijken).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Dat Lucifer gecanceld werd, kwam echt uit het niets en om deze reden zal ik vanavond tekenen, maar OUAT was wel al langer bekend dat ze gingen stoppen. (Ik vond zelf seizoen 7 niks en ben na 8(?) afleveringen gestopt met kijken).


    Nah, ik kijk het zelf niet.
    Het is alleen frustrerend dat die One Million Moms met de eer strijkt

    Ik ga tekenen!
    Ik vind het belachelijk, ik ben echt fan van Lucifer en wil nieuwe seizoenen!
    En Once Upon A Time, ofcourse!


    I am Loki, from Asgard and I am burdened with glorious purpose ~Loki~ }{ Mister Potter, our new celebrity ~Severus Snape

    We hebben al 200 supporters, woohoo!

    Oh ja lol ik wist volgens mij wel dat ouat al gestopt was, my bad, maar nog steeds achterlijk dat zoiets bestaat, sorry hoor


    Spinning around, I'm weightless.

    Haha, nee die hebben echt helemaal niks bereikt met hun onzin, die series zijn om andere redenen gecanceld. Dit soort organisatietjes moet je niet al te serieus nemen, ze bestaan, zijn irritant, maar die bereiken echt helemaal niks. Media aandacht is juist wat ze willen, compleet negeren is de beste remedie.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Maim schreef:
    Wtf wat een dom gedoe dit, ik ben bij OUAT nog bij seizoen 6 en bij Lucifer bij seizoen 1 maar dit slaat echt even nergens op lol


    Wel op Netflix.


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    We hebben bijna 2.000 bereikt!

    Zullen ze ook achter Shadowhunters zitten? ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    VANBUUREN schreef:
    Zullen ze ook achter Shadowhunters zitten? ;x


    Nee, die serie is gewoon slecht. :W


    •

    Goh, ik vind het een bende idioten, maar ik zie niet in hoe je zoiets kunt verbieden. Dat zijn mensen die hun idiote mening in de ether smijten en het recht hebben om dat te doen, hoe vreselijk kortzichtig en kinderachtig die ook is. Je kan nog twee miljoen stemmen halen, die site gaat blijven bestaan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kijk de series niet, maar heb er wel interesse in. Ik denk dat ik eens een boos mailtje ga sturen. Dit soort onzin is iets waar ik echt niet mee kan lachen.


    What would Emma do?

    ik kijk eigenlijk geen series, maar ik kan beef altijd wel waarderen. (stiekem ook een Mt. zodat ik de updates kan krijgen). ik teken hem straks ook wel eventjes


    wat was dit ookalweer

    School blokkeert je website, maar ik ga vanmiddag zeker tekenen.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Heb de petitie ook gedeeld op mijn facebook ;)

    Ga ook naar facebook met je petitie bij grote facebookgroepen! Die gaan je zeker helpen!!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2018 - 12:48 ]