Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Mjah dat krijg je als je goede ideeën hebt :p
Nee maar zat er ook al ff aan te komen. Hoevaak ik wel niet heb gedacht ik gooi mn telefoon in de put en ga off the grid :p. Dus je idee was voor mij de motivatie om for once een keer door te zetten.
Mjah dat krijg je als je goede ideeën hebt :p
Nee maar zat er ook al ff aan te komen. Hoevaak ik wel niet heb gedacht ik gooi mn telefoon in de put en ga off the grid :p. Dus je idee was voor mij de motivatie om for once een keer door te zetten.
Ohmygod ja , echt als ik dronken ben moet je mn telefoon in een kluis stoppen en in de zee gooien.
Ik word altijd emotioneel en ga dan iedereen voor alles bedanken
Ohmygod ja , echt als ik dronken ben moet je mn telefoon in een kluis stoppen en in de zee gooien.
Ik word altijd emotioneel en ga dan iedereen voor alles bedanken
Precies dit ja, hahaha. De volgende dag lees je alles terug en dan besluit je nooit meer te drinken, wat vervolgens weer mislukt en dan die week daarop gebeurt hetzelfde. Ik ga echt ff die app opzoeken!
Precies dit ja, hahaha. De volgende dag lees je alles terug en dan besluit je nooit meer te drinken, wat vervolgens weer mislukt en dan die week daarop gebeurt hetzelfde. Ik ga echt ff die app opzoeken!
Hahaha ja echt hoevaak ik wel niet gezworen heb nooit meer te drinken :')
Het opruimen gaat nog steeds beter dan verwacht. Normaal ben ik redelijk gehecht aan spullen en nu doe ik het meeste gewoon weg. Vandaag tassen naar de kringloopwinkel gebracht, want ze waren nog in goede staat en ik vond het zonde om ze in een kledingbak te doen. Nu heeft iemand misschien nog een mooi koopje.
Had ik net mijn kledingkasten opgeruimd en dan gaan we binnenkort naar Batavia. De vraag is of ik terug kom met of zonder kleding.
En morgen en overmorgen vroeg opstaan, vannacht kon ik niet in slaap vallen dus ik hoop dat ik vanavond wel snel in slaap kan vallen.