• S W I P E——R I G H T



    New York City. Het is 2018 en online datingapps zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit onze samenleving. Voor een one night stand of een potentiële partner gaat men tegenwoordig niet meer naar een bar, maar hoef je enkel naar rechts te swipen. Echter kun je-je niet voor eeuwig verstoppen achter je telefoon: tijd om die mensen voor wie je hebt geswipet in het echt te gaan ontmoeten...

    S W I P R™
                                                                                 
    Vooral in The Big Apple is de succesvolle datingapp Swipr razendpopulair. Wat maakt deze app nu echter anders van alle anderen? Nou – de app laat je de mensen die je hebt geswipet niet meteen leren kennen: je kunt namelijk niet met ze chatten. In plaats daarvan laat de app je een sprong in het diepe maken door je gelijk op een date met hem/haar te sturen. Is dat knappie koppie je perfect match of de verwezenlijking van je ergste nachtmerrie? Do you accept this challenge?

    In dit RPG kruip je in de huid van één van de 16 singles die we op de voet gaan volgen in hun zoektocht naar liefde. Eén ding is in ieder geval zeker, het zal een ervaring worden om mooit te vergeten.


    De koppels voor de dates zullen worden gerandomized en zo nu en dan zullen er groepsactiviteiten worden georganiseerd – zogenaamde Swipr-parties.


    P R O F I L E S VOL!
                                                                                                                           
    INVULLEN
    Naam
    Leeftijd 21 – 27
    Nationaliteit
    Bio Dit is wat users van Swipr te zien krijgen samen met een foto en de naam van jouw user. Dit mag een beknopte catchphrase o.i.d zijn die jouw personage beschrijft.
    Studie/Beroep
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Familie en geschiedenis
    Extra Dit zijn dingen die jouw personage kunnen typeren, zoals hobbies, likes, dislikes, quirks, afknappers etc. Het is belangrijk dat je-je hieraan houdt, want tijdens het daten komen deze van pas!


    LADIES
    ♀ Maia Staebler – Filosofie – Diana Korkunova – 4 – ArabelIa
    ♀ Amelia Claudette Reynolds – Baan/Studie – Dakota Johnson – 4 – Egorova
    ♀ Noi Binda Aitkin – Partyplanner – Gwen Cox – 3 – Elentiya
    ♀ Alyss Inez Pérez – Diergeneeskunde – Sara Sampaio – 4 – xJess
    ♀ Chelsea Carmen Woods – Geneeskunde – x – 5 – Fonollosa
    ♀ May Brighton – Strafrecht/Criminologie – x – 5 – Ascian
    ♀ Evelyn Mitchell – Forensisch onderzoeker – x – 5 – Arcanciel
    ♀ Yumiko Kaede – x – Han Eu Ddeum – 6 – Illyrians


    GENTLEMEN
    ♂ Naam – Baan/Studie – FC – Pagina – Locomotief
    ♂ Augustus James McCoy – Koffiezaak – Luke Powell – 5 – Bunbury
    ♂ Sandro Narciso – P.I. – Mariano Di Vaio – 5 – Necessity
    ♂ Norman Briar – Firefighter – Oliver Stark – 5 – Lionaire
    ♂ Owen Jonathan Fitzgerald – Autobedrijf – Jeremy Dufour – 3 – Sombre
    ♂ Alistair Kingsley – Baseball Trainer – Jorge Del Rio Romero – 3 – Eilonwy
    ♂ Beckett Guthrie – Docent English Lit. – Matthew Dadario – 5 – Wildfowls
    ♂ Benjamin Earle – Baan/Studie – Dominic Sherwood – 5 – Remiinds

    R E G E L S
                                                         
    • Huisregels van Q gelden ook hier, uiteraard.
    • Minimaal 250 woorden per post.
    • Er wordt van je verwacht dat je actief meedoet.
    • Alleen wij, Egorova & ArabelIa, maken nieuwe topics aan.
    • Mannen en vrouwen gelijk houden.
    • Absoluut geen perfecte personages en zorg voor variatie.
    • Niemand kent elkaar, dus ook geen vooraf afgesproken relaties.
    • Houd OOC en IC gescheiden: alleen IC-drama s’il vous plaît.
    ... volgens mij vergeet ik dingen

    [ bericht aangepast op 27 mei 2018 - 12:49 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ugh... ik heb het zo druk eigenlijk, maar dit is zo leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk.

    help.


    - thank you for existing -

    Mocht ik een man nemen, kan ik dan een rol, uit een doodgelopen rpg, nemen who's famous? Of heb je dat liever niet?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Sombre schreef:
    Ugh... ik heb het zo druk eigenlijk, maar dit is zo leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk.

    help.




    @Mirte je staat erbij :3 gezellig
    @Eilonwy, ligt eraan — hoe beroemd zou hij zijn? Want de singles horen elkaar niet te kennen — het is een soort blinddating, behalve dat je weet hoe hij/zij eruit ziet


    I just caught the wave in your eyes

    Major league baseballplayer?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ArabelIa schreef:
    (...)



    @Mirte je staat erbij :3 gezellig
    @Eilonwy, ligt eraan — hoe beroemd zou hij zijn? Want de singles horen elkaar niet te kennen — het is een soort blinddating, behalve dat je weet hoe hij/zij eruit ziet

    Kan het wel zijn dat bijvoorbeeld twee jongens elkaar kennen en bijvoorbeeld vrienden zijn?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    hmpf, nou vooruit! maar ik moet mezelf even pushen om te leren deze dagen, dus ik ben niet zo snel als normaal.

    doe maar een jongen, faceclaim ga ik nog even uitzoeken.


    - thank you for existing -

    faceclaim: Jeremy Dufour

    hij heeft een eigen autobedrijf.


    - thank you for existing -

    EiIonwy schreef:
    Major league baseballplayer?


    Hmm, vinden we allebei lastig. Ze moeten namelijk wel onbekenden zijn en als er sportliefhebbers tussen zitten, zullen mensen wel al wat van hem weten denk ik

    @Necessity dat mag op zich wel, dat ze elkaar bijvoorbeeld hebben aangemoedigd om weer te gaan daten — maar dit niet al te veel! En deze vrienden moeten ook geen romantische gevoelens hebben voor elkaar

    @Demi neem je tijd


    I just caught the wave in your eyes

    Tijdelijke stop op de vrouwen is er weer af!


    I just caught the wave in your eyes

    Mag ik een dame reserveren? Ik kan pas dit weekend aan mijn rol beginnen tho

    ×

    [ bericht aangepast op 22 mei 2018 - 14:56 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik reserveer als baan even partyplanner en als FC Gwen Cox. Mijn rol komt hopelijk vanmiddag al voor een deel. ^^

    [ bericht aangepast op 22 mei 2018 - 15:23 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ArabelIa schreef:
    (...)

    Hmm, vinden we allebei lastig. Ze moeten namelijk wel onbekenden zijn en als er sportliefhebbers tussen zitten, zullen mensen wel al wat van hem weten denk ik

    @Necessity dat mag op zich wel, dat ze elkaar bijvoorbeeld hebben aangemoedigd om weer te gaan daten — maar dit niet al te veel! En deze vrienden moeten ook geen romantische gevoelens hebben voor elkaar

    @Demi neem je tijd



    Ik snap je punt. Daarom vroeg ik het ook. Ik kijk om zijn beroep aan te passen :-)
    Maar je mag me dus wel op de lijst zetten.
    Zijn naam is Alistair Kingsley, fc is Jorge Del Rio Romero


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Arcenciel schreef:
    Mag ik een dame reserveren? Ik kan pas dit weekend aan mijn rol beginnen tho


    Prima! (:

    @Jennifer noted!
    @Eilonwy je staat erbij ^^ en that’s okay, fijn dat je even overlegde!

    Is er trouwens behoefte aan een praattopic? Niet voor relaties dus, maar wel voor brainstormen enzo (:


    I just caught the wave in your eyes

    Wat mij betreft is een praattopic altijd wel handig. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'