Eerste keer in twee jaar tijd dat mensen mij im een echte (en ook nog blauwe) spijkerbroek gaan spotten. God wat zit het kut en wat een lage taille wie verzint spijkerbroeken.
Mijn outfit van vandaag is best wel simpel, maar als bonus heb ik onder de spoiler twee outfits van laatst die ik heel leuk vond en dus even wilde delen:
Mijn outfit van vandaag is best wel simpel, maar als bonus heb ik onder de spoiler twee outfits van laatst die ik heel leuk vond en dus even wilde delen:
YAS gurl you rock. Die outfits zijn too cute. *O*
Le Beau nest que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28
Vanavond naar Ant-Man And The Wasp - maar had geen normale broek die beetje luchtig was; lees alleen zwarte broeken; dus we zien er lekker gay uit, maar dat mag als je het bentt (cop)
Dit is legit m'n favo aankoop van de laatste tijd, vintage culottes in near mint condition. Ze zitten heerlijk en je merkt echt dat het modelled after de vrouw en stijl van vroeger is (veel ruimte bij de heupen en mooie hoge taille met elastiek zodat het voor smallere waists ook aan sluit). Zit echt heerlijk I'm in luv.
Deze jurk is echt een schatje, vintage vibe all the way en draagt heerlijk met het warme weer.