• Er zijn al twee topics hiervoor geweest.... (in 2010).

    Ik heb besloten het weer nieuw leven in te blazen. Even een geheugenopfrisser:
    1. Er is een Hill
    2. Wanneer je post moet je de Hill proberen te veroveren door de vorige weg te jagen oid.
    3. We zitten op Quizlet dus wees creatief

    Muizlet: De zonnestralen raken mijn wang, mijn wimpers knipperen en langzaam ontwaak ik uit mijn droom. Ik kijk om mij heen en zie vlak naast mij een glooiende heuvel. Slaapdronken strompel ik de heuvel op en ga ik op de top van de heuvel in het gras liggen. MY HILL

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 9:37 ]


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    (is dit een soort mijn bunker?)

    Ik loop de hond uit te laten en loop over de heuvel tot ik jou zie liggen, je lijkt nog half in slaap, dus grijp ik mijn kans om je van de heuvel af te rollen zodat je beneden ligt. Ik steek mijn vlaggetje in het topje. My Hill.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 10:10 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Na een dag geslapen te hebben, word ik opnieuw wakker.
    Ik voel aan de bult op mijn hoofd en kijk omhoog de heuvel op.
    Daar zie ik Peculiar staan. Ik spreid mijn vingers, het gras onder mijn voeten komt tot leven.
    Ik strek mijn armen voor mij uit, een golf gras volgt mijn beweging. Wanneer de golf bij jou komt, word je opgetild en zachtjes aan de andere kant neergezet.
    Ik sprint de heuvel op en schreeuw: "MY HILL"


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Stiekem ben ik achter je aangeslopen, en heb me boven verstopt. En als je even niet op let, spring ik van mijn tak af op je schouders.ik wikkel je in je o zo geliefde gras, en geef je eem zetje zodat je naar beneden rolt. My hill.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2018 - 13:11 ]


    -