• Magical Maze

    Juni 3012 — Na de derde wereldoorlog lijken wetenschappers tot een schokkende ontdekking te zijn gekomen. Het bovennatuurlijke lijkt te bestaan in een kleine groep mensen. Deze mensen hebben hogere snelheid, een hoger IQ, zijn sterker en lijken langer te leven dan de normale mensen. Wetenschappers hebben hierom besloten al deze mensen in een koepel, ver buiten de bewoonde wereld, te verstoppen. Hier, waar ze vrijuit proefjes kunnen doen, lijkt niets of niemand hen te deren. En hier komen ze ook tot de schokkende ontdekking dat deze mensen gevaarlijk zijn voor de samenleving, want één simpele kus kan iemand leven nemen. Vanaf de dag dat ze dat ontdekt hadden is het bovennatuurlijke op vrede manieren uitgeroeid. Volksverbrandingen tot gefilmde moorden die ze live op tv uitzenden. En de wereld lijkt voluit mee te genieten.
    Juni 3057 — Na vijftig lange jaren dacht de overheid dat ze de bovennatuurlijke mensen hadden uitgeroeid, tot ze erachter komen dat er nog minsten twintig op aarde moeten zijn. Om deze mensen te straffen bedachten ze een programma: ''Magical Maze'' waarin ze allemaal in een doolhof geplaatst worden. Hier, waar niets is wat het lijkt, zouden ze langzaam tot sterven gebracht moeten worden of uit gekheid elkaar vermoorden. Niemand weet wat er zou gebeuren, want er is één kans om te overleven. En deze zouden ze graag aanpakken.

    Dit is dan ook al mijn uitwerking, want ik kan niet iets in een paar steekwoorden neerzetten :p

    Moet ik hem openen?

    100.0% (9 stemmen)
     
    Ja.

    0.0% (0 stemmen)
     
    Nee. *sad*


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Sounds great to me (:


    We were the forever that didn't last

    Beetje een maze-runner idee? Klinkt zeker vet, maar hoe zie je het speeltopic dan voor je (:

    Wat moeten onze karakters ongeveer doen? Overleven, de hele dag een doolhof door lopen of hebben ze huisjes waar ze kunnen overnachten binnen het doolhof?

    (:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Beetje een maze-runner idee? Klinkt zeker vet, maar hoe zie je het speeltopic dan voor je (:

    Wat moeten onze karakters ongeveer doen? Overleven, de hele dag een doolhof door lopen of hebben ze huisjes waar ze kunnen overnachten binnen het doolhof?

    (:


    Ja, eigenlijk dat dus. :D


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]