• WAROFHOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Helloo,

    hoe zit het met 16+ hier?

    want ik weet niet of wat in mijn post voorkomt al ietsjes té is? dan pas ik dat meteen aan namelijk.


    - thank you for existing -

    Hallo peeps, ik kom morgen terug van vakantie en vroeg me af: wat heb ik (Jax) gemist in de RPG.

    Mocht iemand Jax graag willen meeten, mag je me een GB’tje of whatsappje sturen. (: Hij zal in een relatief goede bui zijn, ‘cause alcohol.


    Lionaire schreef:
    Hallo peeps, ik kom morgen terug van vakantie en vroeg me af: wat heb ik (Jax) gemist in de RPG.

    Mocht iemand Jax graag willen meeten, mag je me een GB’tje of whatsappje sturen. (: Hij zal in een relatief goede bui zijn, ‘cause alcohol.


    Ik had je al een berichtje gedaan daarover ^^

    Lionaire schreef:
    Hallo peeps, ik kom morgen terug van vakantie en vroeg me af: wat heb ik (Jax) gemist in de RPG.

    Mocht iemand Jax graag willen meeten, mag je me een GB’tje of whatsappje sturen. (: Hij zal in een relatief goede bui zijn, ‘cause alcohol.


    Hopleijk had je een leuke vakantie! c:

    Het feestje is begonnen, maar verder is er denk ik nog niet meteen iets superbelangrijks gebeurt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mirts, als Jax echt wil praten, mag hij Elsa ook eventueel kidnappen! (: Alvast welcome back, ik volg je donderdag/vrijdag.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sorry sorry sorry voor mijn afwezigheid
    School is killing me. Als het goed is, heb ik het na dinsdag een stuk rustiger.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    _Iridescent ↠ Arcenciel

    Ik heb Jax alleen bij de bar geplaatst — mocht iemand interesse hebben, mag je je personage naar hem toesturen. Maar ik heb momenteel helemaal niet in de gaten waar iedereen is (en met wie) en wat er in Godsnaam gaande is. (':


    Lionaire schreef:
    Ik heb Jax alleen bij de bar geplaatst — mocht iemand interesse hebben, mag je je personage naar hem toesturen. Maar ik heb momenteel helemaal niet in de gaten waar iedereen is (en met wie) en wat er in Godsnaam gaande is. (':


    Ik kan Matthew wel erheen sturen tho? Die was ook alleen bij de bar :')

    Hopelijk hebben jullie nog even geduld en wachten jullie nog een dag of twee op Elsa. :') Ik kan op z'n vroegst op vrijdag posten, want morgen vlieg ik terug naar het kikkerlandje. (Ikwilniet)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik probeer vanavond te posten


    Bowties were never Cooler

    Ha, ik denk dat Matthew nu heel graag Jax een mep gaat geven :')

    xJess schreef:
    Ha, ik denk dat Matthew nu heel graag Jax een mep gaat geven :')


    He could do that. But. He would die. :W


    Lionaire schreef:
    (...)

    He could do that. But. He would die. :W


    Probably. Niet dat dat hem wat uitmaakt, daar denkt hij op dat moment toch niet aan :')

    Maar het zal vooral afhangen van de reactie van Elsa tho :Y)

    Ik heb Memphis Oliver mee laten trekken naar de bar voor shotjes. Als je een ander idee had pas ik hem met alle liefde aan (:


    Bowties were never Cooler