Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Rewatching RuPaul's season 9 and All Stars 3 has made me even more excited about meeting Aja in Amsterdam in July BUT it also made me sooo much more nervous. I'm probably gonna stammer and scream.
Oh god wat wil ik je graag een bericht sturen want je bent de enige waarvan ik weet dat je me uberhaupt hier advies over kan geven maar its been a year since we last spoke en toen heb ik het nogal verpest. I just need someone to talk to about this en de enige persoon die ik me kan bedenken ben jij maar ughhhh what do i do.
Oké, nu alleen nog een betere foto voor op mijn cv en dan verstuur ik mijn masteraanmelding gewoon. Het 'wat nou als ik niet toegelaten word'-stemmetje in mijn hoofd doet alleen een beetje naar...
BlueJays schreef:
Oké, nu alleen nog een betere foto voor op mijn cv en dan verstuur ik mijn masteraanmelding gewoon. Het 'wat nou als ik niet toegelaten word'-stemmetje in mijn hoofd doet alleen een beetje naar...
1) morgen Niagara Falls + Maid of the Mist !!!!!!
2) over minder dan twee weken zie ik mam en zuslief weer !!!!!!
3) over minder dan twee weken zit ik weer in NYC !!!!!
4) over drie weken ben ik weer thuis :ccc !!!!! #ikganualdooddoordiejetlag #wiehoudtmedeheledagwakker #sendhelp
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.