![](https://i.pinimg.com/564x/8b/bd/bb/8bbdbb854d77bba8268e992af3045fa5.jpg)
![](https://i.imgur.com/MB2QAPw.jpg)
|
The Badboy π Slaapvertrekken π Bea & Salhi π 22 π T-shirt, donkergrijze jogging, zwarte sneakers
Met een grote grijns liet hij de meisjes hem in zich opnemen. Hoewel Pyro nu niet altijd à la Gaston rond paradeerde, was hij er zich wel bewust van dat hij er goed uitzag. En op momenten als deze kon hij het niet laten om enkele spieren even op te spannen. Al helemaal niet als Bea aan zijn zitspieren voelde.
"Dus, ehm, op naar het ontbijt dan maar?" zei Salhi en als Pyro niet even in een staarwedstrijd met Bea zat, had hij haar ongemak misschien opgemerkt. Nu ging het alleen volledig langs hem heen en toen Salhi's buik zich besloot te mengen, leek ze alweer de oude te zijn. "En dan zeggen ze meestal dat vrouwen er uren over doen om henzelf klaar te maken."
"Dan ken je onze glitterkoning nog niet," grinnikte Bea. Pyro sloeg dramatisch een hand voor zijn blote borst en opende geschokt zijn mond.
"Koning, ik? Wat is dit, een upgrade?" Bea sloeg haar armen over elkaar.
"Als je niet opschiet, gaan we zelf wel. Niet de hele wereld is er klaar voor om je op deze manier te zien, babe. Ik wel, maar niet iedereen." Pyro grijnsde en haalde even zijn schouders op. De overdreven flair was weer even van hem afgegleden, de glitters blonken fel in zijn donkere haar.
"Wel, dat is niet echt mijn probleem of niet soms?" Hij volgde Bea's blik naar Salhi en knipoogde even, voor de grap. Opnieuw merkte hij haar rode wangen niet op, want voor hij goed kon kijken, werd hij zijn kamer ingeduwd.
"Twee minuten, prinses, dan vertrekt de koets."
"Prinses? Je moet wel - hé, nee, wacht, wow." Pyro sloeg zijn vleugels nog uit om de doorgang te blokkeren, maar hij was te laat. Een scherpe pijn trok door zijn schouderblad, doordat de linkerhelft in een lelijke hoek werd gewrongen. Hij stommelde naar binnen, stapte op een natte vlek en tuimelde tegen zijn bed. "Jezus, auw." De glitter die zich in zijn vleugels had verstopt, dwarrelde in het rond. Hoewel Pyro een vrij neutrale kleur van muren had, maakte de roze glitter de hele boel nog chaotischer dan het al was. Op zich vond Pyro dat allesbehalve erg, maar hij bekeek het toch liever niet ondersteboven. Met een soepele beweging duwde hij zichzelf weer recht en klopte hij zich af. Het effect van de douche was wat verdwenen, hij hing onder. Heel even tilde hij de rand van zijn boxershort omhoog.
"Huh," mompelde hij, maar hij vertelde niet wat hij net gezien had. Met enkele graaien hier en daar had hij zijn kleren bij elkaar geraapt, en al snel was hij heel wat minder naakt. Zijn vleugel deed nog steeds pijn, dus hij sloeg ze uit en plooide ze om, om het te inspecteren. Ze glansden, van het goud en van de glitter.
"Ik vrees dat ik niet van je gedroomd heb, Bea," mompelde hij, wrijvend over de dikste lijn. "Maar misschien wel van jou, Sal," grijnsde hij. Hij wiebelde wat met zijn wenkbrauwen, waarna hij zijn kamerdeur dichtdeed.
Uiterlijk:
Ⓐ Bruin haar
Ⓐ Donkere ogen
Ⓐ 1m87, muscles
Ⓐ Armtatoeages
Ⓐ Zéér donkere vleugels, met goud door
|