• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jij bent altijd supergezellig in Speltopics en je profiel is echt fantastisch! Bewondering voor al die spoilers XD


    I have seen my own sun darkened

    Je lijkt me echt heel aardig ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jij lijkt mij een aardig en een grappig persoon. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Jij lijkt me een ontzettend aardig persoon en stiekem wil ik je best graag een keer meeten


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    BRITT jij bent zo'n leuk en aardig en grappig persoon en je bent way too pretty ufuejfjdis je bent geweldig


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Aaah, Ilse. Ondanks dat ik je beter heb leren kennen, heb ik nog niet het gevoel dat ik je heel goed ken. Ondanks dat heb ik wel gemerkt dat je een ontzettend lief persoon bent. Intens lief. Daarnaast ben je ook gezellig en hartstikke mooi, maar girl, wat ben jij een toffe potato.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna, jij schrijft echt super goed. Echt super super goed. Ik wou echt dat ik dat zou kunnen. En je bent een pracht van een mens. Ik vind het echt super leuk dat ik jou en je vrolijke onzin-topicjes en dingetjes hier voorbij zie komen! (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Anniek! Jij bent zo'n lief meisje! Ik vind het altijd heel gezellig met jou in de chat. Ik vind het tof dat je zo lekker actief bent op Q. Van jou zouden we er meer moeten hebben (:


    We were the forever that didn't last

    Ik vind het gedicht op je profiel heel mooi :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je kan echt super goed dichten, je hebt echt talent (flower)


    26 - 02 - '16

    Je hebt oprecht een prachtig profiel!


    I have seen my own sun darkened

    Oeh jouw profiel is echt leuk! En je signature is ook erg mooi!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shan, ik vind je een ongelofelijk schatje en wil je nog heel vaak meeten.


    Mirte ik vind jou zo onwijs lief en zo onwijs knap en ik ga echt super graag met je om. I'm so proud of you girl, met alles wat je doet ook buiten je comfort zone. Can't wait to meet you again want ik vind je echt fantastisch.


    The truth is out there.

    Veerl! Yes, this message is mine!
    Wat ben jij ongelooflijk geweldig zeg! Met je humor, slimheid, doorzettingsvermogen, geduld, luisterskills- oh en had ik al verteld hoe verdomd knap je bent? 😍

    Ik ben super blij om je te hebben leren kennen. Gesprekken met jou zijn altijd fijn, en ik vind dat je het echt supergoed doet. You're amazing! ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •