• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Arellano schreef:
    Ik vind je username awesome tbh HAHA en je bent erg actief en dat is fijn om te zien ^^



    Je hebt zoveel voor andere over, Je bent een schat.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Demy je bent echt zo lief and I already love you. You're an amazing human being and you're funny and everything <3


    The sun will rise and we will try again.

    Jouw profiel is echt tof net als je username haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Lonne je bent superaardig en ik vind je nieuwe username ZO AWESOME. I LIKE IT


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Echt ik wou dat je dichter bij woonde want dan ging ik echt zo vaak met je koffieleuten. Echt je bent zo puur <3


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    DELPHINE je bent pretty okay en nice en yaaay zo'n leuk persoon om mee te praten en alles en ik vind het heel leuk met jou!

    OKAY DEMY I ALREADY SAID YOU'RE AWESOME HAHA AND AMAZING <3

    [ bericht aangepast op 11 april 2018 - 21:33 ]


    The sun will rise and we will try again.

    ew delphine ik vind jou zo'n leuk mens, altijd positief, altijd aardig, nooit stom en honestly Blijf Hoe Je Nu Bent want je bent 1 van de meest geweldige mensen die ik me ooit had kunnen wensen 💞💗💘💕💝💕💘💕💘💞💗💝💕💞💕💝💕💞

    ugh precious JIJ BENT ZO CREATIEF IK HOU VAN JE EN ALLES WAT JE DOET EN JE BENT ZO FUCKING SCHATTIG en ,,,,, je ogen 😭😭😭😭😫😪😫😪💞

    [ bericht aangepast op 11 april 2018 - 21:33 ]


    Heaven is a place that we all have

    Je nieuwe username is nice


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick je bent gezellig en altijd in voor een praatje!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Je signature is echt uniek!


    What’s tasty in Busan?

    MADDIE AHHHHH je bent fucking gorgeous ugh en je hebt me akelig veel geleerd over tacos dankjewel ily baby 💓


    Heaven is a place that we all have

    Ik hou ervan hoe je gewoon altijd on point weet te reageren.

    [ bericht aangepast op 11 april 2018 - 21:36 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Je bent echt zo’n lief en ontzettend leuk persoon!! Je bent ook zo ontzettend pretty omg


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    DELPHI jij bent zo wijs en lief en graPPIG AF en het maakt niet uit dat je niet weet waar Twente ligt want dit is een complimententopic ehe maar jij bent echt een enorm lieve smol bean. Lov u bby. <3


    What’s tasty in Busan?

    Maddie!

    Waar moet ik beginnen! Er zijn zoveel dingen aan jou om ze nu allemaal op te noemen, echt je bent gewoon een en al geweldig.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known