• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je snaochat selfies zijn gewoon heerlijk, Love it.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Demyyy je bent zooo lief en ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar het is geweldig om zoveel met je te praten! En je bent pretty 💜💜💜


    The sun will rise and we will try again.

    Jouw naam, met die ogen en die persoonlijkheid - amazing!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je bent echt écht een heel leuk persoon en grappig en zo mooi en je gifs zijn goud aaahh


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Britt jij bent gewoon echt een ontzettend leuk en knap holy jesus persoon. Wow.

    ILSE ✨✨✨ JIJ BENT GEWOON EVEN SCHITTEREND ALS DEZE STERREN. JE BENT AWESOME

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 20:20 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Delphine je geeft zulke leuke complimentjes :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je hebt echt een eigen mening en laat je niet door anderen tegen houden en WOW dat is knap✨


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ilse - ik kan jouw humor ontzettend waarderen en je bent een heel gezellig iemand!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt je bent gewoon een meme queen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Britt, ik heb het heel gezellig met je en je bent erg lief en pretty af

    HAHA OH DEMY ALWEER <3 IK KAN NIET STOPPEN MET COMPLIMENTJES AAN JOU GEVEN WANT GIRL YOU'RE MY GREAT FRIEND ALREADY AND YES YOU'RE AWESOME

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 20:27 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Holyfrick Precious ik ga niet zeggen dat je precious bent want dat zegt iedereen tss maar WAUW wat ben jij fantastisch en leuk en lief en aahh alles


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Precious u precious person <3

    KUT TE LAAT
    Ilse jij bent awesome bish. EN GETALENTEERD. VERGEET DAT NIET. LOVE YOU

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 20:29 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Precious! <3 Echt holy damn ieder mens verdient iemand als jouw in zijn/haar leven.

    Een Delphine <3 Holy shit je tekenkusnten.

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 20:28 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Jij hebt echt een eeuwige glimlach ofzo, want ik word blij als ik jou zie passeren op het forum ^^
    Late: maar ik vind jouw username echt te gek. Hij klink enorm badass :Y)

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 20:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ohh Xan, ik zeg het nog maar een keer, maar je bent een geweldig, knap, lief persoon and I love you c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.