• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    All i can say is 💜💜💜 so much love for you.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Je komt altijd zo lief en positief over! Je geeft ook ontzettend lieve complimenten! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz! Lang niet gesproken! Je bent lief en ik had altijd leuke gesprekken met je!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind jouw ogen echt heel mooi!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jij bent zo mooi en aardig en leuk en aaaahh je bent cool


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    ILSE ✨🕊
    Jij bent zo’n schat en je bent pretty en altijd zo behulpzaam en enthousiast en echt een van de liefste mensen ooit en ja 💗


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    DELPHINE JIJ BENT ZO LEUK en aahh gosh jij bent zo ongelofelijk lief en je moet echt niet onzeker zijn want WAUW you is amazing


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    ILSE JOU HEB IK NOG GEEN COMPLIMENT MOGEN GEVEN.
    You're so cute and lief en understanding en grappig en ik moet zo vaak om je lachen en baby ur a sunshine en je bent KNAP I just know it en ja nu staat het op het internet dus moet het wel waar zijn hè. Anyway you're amazing and don't let anyone ever tell you otherwise. ✨


    What’s tasty in Busan?

    Maddie! Ik kan niet stoppen met je te complimenteren want omg je bent geweldig!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Je bent altijd erg actief op Quizlet


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je geeft heel veel complimenten!


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik vind je profielfoto mooi c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hoewel ik je nooit heb gesproken (of toch wel)? Maar je lijkt me erg aardig! (:


    The sun will rise and we will try again.

    You are precious :) En ik vind je echt aardig over komen in het forum :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rickert - je kan echt mooie gedichten schrijven!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO