• Een tijdje geleden was ik pennen aan het testen, en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om met iedere pen een les op te schrijven die ik geleerd heb, of nog aan het leren ben. Ik heb de beste er even uitgepikt en die ga ik hier dumpen.

    1. Ga geen zinloze discussies aan, dat heeft helemaal geen zin.
    2. Geef toe wanneer je geen gelijk hebt :’)
    3. Accepteer wat je niet kunt veranderen. Verander wat je niet kunt accepteren. (Mooie quote, paar jaar geleden geleerd van een therapeut-die-geen-therapeut-was.)
    4. Maak dingen niet mooier dan ze zijn.

    Van deze alle vier kan ik nog een heleboel leren. Dat is denk ik ook de reden dat ik deze zo 1, 2, 3 op kan noemen. Maar goed ik had er ook zo’n 70 staan dus we gaan ze niet allemaal neerzetten.
    Wat zijn jouw belangrijkste levenslessen?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Hooverphonic schreef:
    Liever te dik in de kist dan een feestje gemist :p

    Die ga ik laten draaien op m'n begrafenis. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    >      Pick your battles
    >      Neem nooit met ruzie afscheid
    >      Geniet van de kleine dingen in het leven
    >      Don't fight fire with fire, but kill them with kindness
    >      Drink nooit sinaasappelsap als je net je tanden hebt gepoetst


    She's imperfect but she tries

    Niets in het leven gaat vanzelf, haters zijn er altijd dus maak er het beste van en blijf jezelf.


    26 - 02 - '16

    Tad schreef:
    >      Pick your battles
    >      Neem nooit met ruzie afscheid
    >      Geniet van de kleine dingen in het leven
    >      Don't fight fire with fire, but kill them with kindness
    >      Drink nooit sinaasappelsap als je net je tanden hebt gepoetst


    HAHAHA


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    - Water off a duck's back.
    - Kill them with kindness
    - Don't go to bed angry

    Loveless schreef:
    - Water off a duck's back.
    - Kill them with kindness
    - Don't go to bed angry

    Wat betekent de eerste precies? (:


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Oh, heb je even?

    -Degene die zouden moeten helpen als je in de sloot ligt laten je verdrinken en degene van wie je 't minst verwacht, staan al klaar met een ladder voordat je er al ingevallen bent
    -Vergeven zou je alleen al moeten doen omdat haat je van binnen naar buiten opeet
    -De meest 'gekke, gestoorde' mensen, zijn soms zelfs de mooiste. Sommige psychoses hebben iets moois, sommige ontspoorde mensen zijn juist het wijst, als je hun manier van communiceren maar begrijpt.
    -Iedereen is mens; van de grootste bitch tot de bloederigste moordenaar. Iedereen is mens.
    -De begrafenisspeech die je aan iemand zou geven, hoor je niet na zijn dood, maar vóór zijn dood te geven. Zeg het als je van iemand houdt. Zeg het als je om iemand geeft.
    -Nooit denken dat het nutteloos is om iets te doen wat jij denkt dat de wereld kan helpen. Als iedereen dat denkt, is er nooit een verschil.
    -Het meest gewaagde en gedurfde wat je kunt doen is iemand blind vertrouwen zonder naïef te handelen. Want met vertrouwen kom je verder.

    Ennn ik kan nog eeuwen door gaan lmao


    i wanna die with you once or twice.

    Tad schreef:
    >      Pick your battles
    >      Neem nooit met ruzie afscheid
    >      Geniet van de kleine dingen in het leven
    >      Don't fight fire with fire, but kill them with kindness
    >      Drink nooit sinaasappelsap als je net je tanden hebt gepoetst


    Hahahaha die laatste is echt geniaal maar ook zo waar. (Ook geen druiven eten dan :p)
    En de tweede is een hele mooie!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    InMyBlood schreef:
    (...)
    Wat betekent de eerste precies? (:

    Soms moet je dingen gewoon van je af laten rollen ^^

    'And if I'm flying solo, at least I'm flying free.' Motto nummer 1.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    "Je gezondheid is belangrijker dan je verantwoordelijkheidsgevoel" en die gaat ook gepaard met "Omdat je het kan betekend nog niet dat je het moet doen."

    [ bericht aangepast op 3 april 2018 - 19:05 ]


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik vind t zo leuk om dit allemaal te lezen ^^


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    "Als je de bal wilt moet je hem gaan halen"


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Het kan altijd erger


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Negatieve mensen en gebeurtenissen hoeven je niet te bepalen en te vormen, je kunt zelf kiezen welk soort persoon je zult zijn.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.